Ο Rasin Sirel μιλά για τη MultiFlash, το νέο διανομέα της Toshiba (στα προϊόντα flash και κινητά τηλέφωνα), που πρόσφατα ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην Ελλάδα.

Ο Vice President της MultiFlash LCC, Rasin Sirel

Ο Vice President της MultiFlash LCC, Rasin Sirel

H MultiFlash, νέος διανομέας της Toshiba (μόνο στα προϊόντα flash και κινητά τηλέφωνα), ξεκίνησε τη δραστηριότητά της στην ελληνική αγορά και φιλοδοξεί να πάρει σημαντικό μερίδιο με την άκρως ανταγωνιστική λειτουργία της. Πρόσφατα συναντήσαμε στα γραφεία του, τον επικεφαλής της εταιρίας «MultiFlash» Rasin Sirel, πρίν από τη συνέντευξη Τύπου που θα έκανε τις επόμενες μέρες, και τον ρωτήσαμε για τα σχέδια που έχει η εταιρία του στην ελληνική αγορά.

– Τι έκανε την Toshiba να ξεκινήσει δραστηριότητες στην ελληνική αγορά; Μπορούμε να πούμε πως η Ελλάδα θα γίνει το ορμητήριο για μια ευρύτερη επέκταση στα Βαλκάνια;

Καταρχήν, η ελληνική αγορά είναι πολύ σημαντική για την Toshiba. Αποτελεί μία ώριμη αγορά, η οποία διακρίνεται για το μεγάλο μέγεθός της σε σύγκριση με αυτές των  άλλων  χωρών, ευρωπαικών και μη. Με δεδομένο μάλιστα ότι παρουσιάζεται ακόμα και σε αυτή την ώριμη φάση ρυθμό ανάπτυξης, καθιστά  πάντα ευκαιρία εισαγωγής ενός νέου brand τόσο δυνατού όσο της Toshiba, στο χώρο των smart phones και pda’s. Πρωταρχικός  λοιπόν  στόχος της MultiFlash/Toshiba είναι η εδραίωση και η ισχυροποίηση της στην ελληνική αγορά. Ο άμεσα επόμενος στόχος είναι η ανάπτυξη των πωλήσεων στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Οι τομείς των προιόντων που θα δραστηριοποιηθούμε είναι οι κάρτες μνήμης /usb flashes και τα κινητά τηλέφωνα της Toshiba. H καινοτομία & η άριστη ποιότητα των προιόντων μας αποτυπώνουν τη φιλοσοφία της Toshiba, leading innovation.

– Πώς θα περιγράφατε την αγορά των κινητών τηλεφώνων και των προϊόντων flash στην Ελλάδα και την Ευρώπη την συγκεκριμένη χρονική περίοδο;

Για να είμαι ειλικρινής πρόκειται για μία έντονα ανταγωνιστική αγορά με ραγδαίους ρυθμούς μεταβολής. Επιπροσθέτως υπάρχει και το φαινόμενο της οικονομικής ύφεσης, η οποία είναι πλέον εμφανής σε όλους μας. Ωστόσο πάντα υπάρχει ευκαιρία ανάπτυξης για προϊόντα τεχνολογίας που σέβονται τον καταναλωτή.

– Γιατί κάποιος να προτιμήσει ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα flash disk Toshiba; Ποια είναι τα πλεονεκτήματα σε σύγκριση με την υπόλοιπη αγορά;

Σήμερα, ο καταναλωτής βλέπει τριγύρω του  προτάσεις στο χώρο της κινητής  κοινότυπες . Η αναζήτηση για κάτι νέο είναι πια δεδομένη. Η Toshiba  λοιπόν γνωρίζοντας αυτή την ανάγκη έρχεται με τα νέα της μοντέλα  (pda και smart phones)να κεντρίσει  το ενδιαφέρον του καταναλωτή και, γιατί όχι, να τον εκπαιδεύσει με προτάσεις τεχνολογίας. Επίσης η Toshiba είναι πρωτοποριακή και στο χώρο των usd flash. Me προϊόντα  vista ready boost για τους πιο απαιτητικούς χρήστες που θα χρειασθούν επέκταση της μνήμης των συσκευών που χρησιμοποιούν.