Ο εμπορικός διευθυντής της HTC Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Δημήτρης Βάθης

Ο εμπορικός διευθυντής της HTC Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Δημήτρης Βάθης

Ο εμπορικός διευθυντής της HTC Νοτιοανατολικής Ευρώπης, Δημήτρης Βάθης, μίλησε στο δημοσιογραφικό portal τεχνολογίας, www.techpress.gr για τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των HTC συσκευών καθώς και για την μελλοντική της στρατηγική.


  • Η HTC μπορεί να περηφανεύεται πως διαθέτει το ταχύτερο κινητό αυτή τη στιγμή στην ελληνική αγορά, το τετραπύρηνο One X. Πιστεύετε ωστόσο πως η οικονομική κρίση δίνει το περιθώριο σε high end συσκευές, όπως αυτή να «ευδοκιμήσουν»;

Πράγματι, η HTC έχει αυτή τη στιγμή διαθέσει στην αγορά μια πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση που συνδυάζει τον κρυστάλλινο ήχο, την εκπληκτική κάμερα και φυσικά τις απίστευτες δυνατότητες που προσφέρει ένας τετραπύρηνος επεξεργαστής. Δεν σταματήσαμε όμως μόνο εκεί. Το HTC One X προσφέρει ένα νέο επίπεδο σχεδιασμού, με την απλότητα και την ποιότητα κατασκευής να παίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο. Θα έλεγα λοιπόν πως η HTC αυτήν τη στιγμή διαθέτει με διαφορά την πιο ολοκληρωμένη πρόταση Super phone στην Ελληνική αγορά.

Σε όλο τον κόσμο έχει παρατηρηθεί ότι σε περιόδους οικονομικής λιτότητας η αγορά συνήθως χωρίζεται σε 2 βασικές κατηγορίες: σε αυτούς που θα συνεχίσουν να αγοράζουν ακριβές συσκευές κινητών τηλεφώνων και σε αυτούς που θα στραφούν στις αρκετά οικονομικότερες συσκευές. Φυσικά, το ποσοστό της αγοράς που θα στραφεί στις οικονομικές συσκευές είναι σαφώς μεγαλύτερο από το ποσοστό που θα στραφεί στις ακριβότερες. Σε αυτό το πλαίσιο λοιπόν η πρόταση της HTC για το One X ήδη χαίρει της προτίμησης των καταναλωτών, όπως καταγράφεται και από τα πρώτα στοιχεία πωλήσεων μετά το λανσάρισμα.


  • Ποια τρία χαρακτηριστικά των HTC κινητών θα θεωρούσατε ως τα πλέον ανταγωνιστικά τους πλεονεκτήματα;

Η νέα σειρά κινητών τηλεφώνων της HTC One Series προσφέρει τα ακόλουθα πλεονεκτήματα:

  1. Εκπληκτική κάμερα: Με το ImageSense, η σειρά HTC One ανταγωνίζεται τις παραδοσιακές ψηφιακές κάμερες, με βελτιώσεις σε κάθε τμήμα της κάμερας, από το φακό και τον αισθητήρα μέχρι το λογισμικό, συμπεριλαμβανομένου και ενός καινούριου ImageChip, ειδικά σχεδιασμένου για την HTC.
  2. Κρυστάλλινος ήχος: Με τη σειρά HTC One, το Beats By Dr. Dre Audio υποστηρίζεται για πρώτη φορά σε όλο το εύρος της εμπειρίας, για πιο πλούσιο, πιο κρυστάλλινο ήχο, είτε πρόκειται για τον ήχο της αγαπημένης σας μουσικής είτε για βίντεο στο YouTube είτε για τα ηχητικά εφέ ενός παιχνιδιού.
  3. HTC Sense 4: Η εμπειρία που προσφέρει η σειρά HTC One αποτελεί ό,τι πιο εκλεκτό έχει να παρουσιάσει η HTC, συνδυάζοντας το Android 4.0 (ICS) με το HTC Sense 4, τη νέα έκδοση της επώνυμης γραφικής διεπαφής χρηστών της HTC, η οποία εισάγει το HTC ImageSense, μια νέα σουίτα λειτουργικών δυνατοτήτων απεικόνισης (και της κάμερας γενικότερα) που κάνει το HTC One να ξεχωρίζει από τα άλλα τηλέφωνα.


  • Η HTC υπήρξε μια από τις πρώτες εταιρείες που στήριξαν το λειτουργικό Windows για κινητά, ωστόσο έγινε μετέπειτα δημοφιλέστερη στο ευρύ κοινό μέσω των Android συσκευών της. Θεωρείτε πως η μεταμόρφωση του λειτουργικού της Microsoft σε Windows Phone 7.5 σας δίνει τα επιθυμητά περιθώρια για να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό, όπως έχετε κάνει με το HTC Sense στο χώρο του Android; Πείτε μας επίσης δυο λόγια για την πορεία των Windows συσκευών σας στην ελληνική αγορά.

Η HTC και η Microsoft έχουν παραδοσιακά μία πολύ δυνατή συνεργασία, η οποία ξεκίνησε από τις παλιότερες εκδόσεις του λειτουργικού και συνεχίζει με τo Windows Phone 7.5. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, η HTC λάνσαρε το HTC Hub, με το οποίο εδραιώνει τη διαφοροποίηση των κινητών τηλεφώνων της HTC από τα υπόλοιπα των ανταγωνιστών στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Πιο συγκεκριμένα, το HTC Hub αποτελεί μία σουίτα εφαρμογών που μεταφέρει σε περιβάλλον Windows στοιχεία της εμπειρίας HTC Sense, τα οποία σε συνδυασμό με την ποιότητα κατασκευής των συσκευών αποτελούν σημείο αναφοράς στην κατηγορία.

Επιπρόσθετα, η HTC λάνσαρε τον περασμένο Οκτώβριο το HTC Radar και αργότερα το HTC Titan, τα οποία στηρίξαμε και επικοινωνιακά σε συνεργασία με τους πελάτες μας. H ικανοποιητική πορεία μέχρι στιγμής των πωλήσεων των συγκεκριμένων μοντέλων μας ικανοποιεί ιδιαίτερα, αν σκεφτούμε, παράλληλα, το γεγονός πως το Windows Phone 7.5 είναι ένα ολοκαίνουριο λειτουργικό που τώρα αρχίζει να γίνεται δημοφιλές στο ευρύ καταναλωτικό κοινό.


  • Αισθητή είναι η απουσία της HTC (με εξαίρεση το Flyer) από τον «πόλεμο» των tablets. Να αναμένουμε δυναμική επιστροφή στην κατηγορία με πλουσιότερη γκάμα συσκευών; Σκέφτεστε την επέκτασή σας και στον χώρο των ultrabooks;

Η HTC κυκλοφόρησε μέσα στο 2011 δύο tablets σε παγκόσμιο επίπεδο, ένα εκ των οποίων είδαμε και στην Ελλάδα: το μοντέλο HTC Flyer. Η ανταπόκριση των καταναλωτών ήταν ικανοποιητική και μας έδωσε αρκετό feedback ως προς τις ανάγκες τους στη συγκεκριμένη προϊοντική κατηγορία. Σε αυτή τη φάση διερευνούμε την αγορά, προκειμένου να επιστρέψουμε σε αυτή με μία πρόταση αντάξια του επιπέδου της HTC. Αναφορικά με την επέκταση και στον χώρο των ultrabooks, προς το παρόν δεν αποτελεί χώρο στο οποίο σκεφτόμαστε να επενδύσουμε.