Εκπρόσωποι των Wind και Cosmote μας απαντούν σχετικά με τις υπηρεσίες πλοήγησης στο internet από κινητό που προσφέρουν οι εταιρείες τους.

Συνεντεύξεις: Μάκης Ζώτος

Δημήτρης ΚουτσώναςΓιώργος ΤσαπρούνηςΣτα πλαίσια της καλύτερης ενημέρωσης των καταναλωτών σχετικά με τις υπηρεσίες του mobile internet, το techpress.gr ρωτά τους «ειδικούς» των μεγάλων εταιρειών κινητής τηλεφωνίας για τις υπηρεσίες που προφέρουν σε καταναλωτές με αυξημένες απαιτήσεις πλοήγησης. Μας απαντούν οι κ.κ. Δημήτρης Κουτσώνας, υποδιευθυντής εμπορικής ανάπτυξης υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και τερματικών της Cosmote, και Γιώργος Τσαπρούνης, διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας Wind. Σύντομα θα φιλοξενήσουμε και την άποψη της Vodafone.

Απαντούν οι:

Δημήτρης ΚουτσώναςΔημήτρης Κουτσώνας

Υποδιευθυντής εμπορικής ανάπτυξης υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας και τερματικών της Cosmote

___________________________________________________________________________

Γιώργος ΤσαπρούνηςΓιώργος Τσαπρούνης

Διευθυντής εταιρικής επικοινωνίας Wind

___________________________________________________________________________

Techpress: Ποιο οικονομικό πρόγραμμα της εταιρείας σας θα προτείνατε σε έναν χρήστη με αυξημένες απαιτήσεις πλοήγησης στο διαδίκτυο από το κινητό του;

Δημήτρης ΚουτσώναςΔ. Κουτσώνας: Με το νέο μενού υπηρεσιών «Cosmote my view», που πρόσφατα διέθεσε η εταιρεία, οι πελάτες μας μπορούν μέσα από το κινητό τους να μάθουν τα πάντα για την επικαιρότητα, το χρηματιστήριο και τα αθλητικά, καθώς και να οργανώσουν τα ταξίδια, τη διασκέδαση, ακόμα και τις αγορές τους. Με το «Cosmote my view» οι πελάτες μας αποκτούν τη δική τους «ματιά», τη δική τους πύλη ενημέρωσης, πληροφόρησης και ψυχαγωγίας. Με κύρια χαρακτηριστικά την ευκολία και την απλότητα στη χρήση, τη γρήγορη πρόσβαση σε ιστοσελίδες internet, το ευρύ φάσμα επιλογών, αλλά και τις ιδιαίτερα φιλικές χρεώσεις, το «Cosmote my view» είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές και απευθύνεται σε όλους τους πελάτες μας, συμβολαίου και καρτοκινητής.

Πιο συγκεκριμένα, η πλοήγηση στο «Cosmote my view» χρεώνεται με 0,49­ ανά είσοδο και προσφέρει έως και 24 ώρες συνεχόμενης πλοήγησης, ενώ η πλοήγηση σε internet και wap sites εκτός του «Cosmote my view» χρεώνεται με 0,0119­/KB. Για χρήστες με αυξημένες απαιτήσεις πλοήγησης, υπάρχει η επιλογή του μηνιαίου πάσου «my view ‘n’ web», με χρέωση 4­/μήνα, το οποίο προσφέρει ένα μήνα απεριόριστης πλοήγησης στο Cosmote my view, καθώς και 40 ΜΒ πλοήγησης σε internet και WAP sites της επιλογής των χρηστών.

Γιώργος ΤσαπρούνηςΓ. Tσαπρούνης: Η επιλογή εξαρτάται από τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιείται. Συγκεκριμένα:

Aν ο χρήστης διαθέτει συσκευή που υποστηρίζει την εφαρμογή Windows Mobile, τότε συστήνουμε τα προγράμματα Mobile e-mail light με 8 ευρώ μηνιαίο πάγιο και 120 MB δωρεάν ή το Mobile e-mail Pro με 17 ευρώ μηναίο πάγιο και 300 MB δωρεάν για λήψη όλων των e-mails, ακόμα και των συνημμένων αρχείων και πρόσβαση στο internet.

Σε περίπτωση που ο χρήστης διαθέτει συσκευή με εγκαταστημένο Web browser, τότε μπορεί να επιλέξει οποιοδήποτε από τα 5 νέα προγράμματα ADSM (ADSM 120 με 8 ευρώ μηνιαίο πάγιο και 120 ΜΒ δωρεάν, ADSM 300 με 17 ευρώ μηνιαίο πάγιο και 300 ΜΒ δωρεάν, το ADSM 5 GB με 32 ευρώ μηνιαίο πάγιο και 5120 MB και το ADSM Non Stop με 49 ευρώ μηναίο πάγιο και απεριόριστη πρόσβαση στο internet). Παράλληλα, με κάθε νέα εγγραφή στα προγράμματα ADSM 5 GB και ADSM Non-Stop, προσφέρουμε εντελώς δωρεάν οποιαδήποτε Wind Data Card (PCMCIA, PCI Express ή USB Modem) ενώ μέχρι 30 Σεπτεμβρίου 2008, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να εκμεταλλευτούν τις προσφορές μας για απεριόριστο ασύρματο internet μόνο με 29,5­ το μήνα, στο πρόγραμμα ADSM Non-Stop, για το φθηνότερο ασύρματο internet για φοιτητές μόνο με 25­ το μήνα, στο πρόγραμμα ADSM Student Data, δωρεάν το ASUS eeePC και το modem E220 με 24 μήνες συμβόλαιο στο οικονομικό πακέτο ADSM Non Stop, με χρήση πιστωτικής κάρτας.

Οι συνδρομητές που διαθέτουν άλλου τύπου συσκευές, προτείνουμε τη χρήση της υπηρεσίας Wind Plus Non Stop, η οποία προσφέρει απεριόριστο internet browsing over WAP με 3,49­ μηνιαίο πάγιο. Η υπηρεσία αυτή ενεργοποιείται απλά στέλνοντας με SMS την εντολή PLUS στον αριθμό 19348 (για συνδρομητές συμβολαίου) ή 19349 (για συνδρομητές καρτοκινητής).

Techpress: Ποιες από τις υπηρεσίες σας θεωρείτε πως δίνουν μια πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον των broadband mobile υπηρεσιών;

Δημήτρης ΚουτσώναςΔ. Κουτσώνας: Ο σύγχρονος καταναλωτής βρίσκεται όλο και περισσότερο εν κινήσει, μακριά από το σπίτι και το γραφείο. Ταξιδεύει όλο και περισσότερο και έχει ανάγκη για πρόσβαση στο internet παντού. Αυτή ακριβώς την ανάγκη καλύπτουν τα δημοφιλή προγράμματα Cosmote Internet On The Go, που παρέχουν αποκλειστικά στην ελληνική αγορά ταχύτητα έως 7,2 Mbps. Με το internet On The Go οι πελάτες μας μπορούν να απολαμβάνουν όπου και όποτε θέλουν, με πολύ φθηνές χρεώσεις, ταχύτατη ασύρματη πρόσβαση στο internet, με πλούσιες σε περιεχόμενο on line εφαρμογές όπως: η πλοήγηση σε ιστοσελίδες με πολυμέσα, η ανταλλαγή e-mail, ακόμα και με συνημμένα αρχεία μεγάλου μεγέθους, η αποστολή και λήψη φωτογραφιών, μουσικής, βίντεο κ.λπ.

Στα επόμενα χρόνια η αγορά του mobile broadband αναμένεται να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις της αγοράς, η Cosmote συνεχώς επεκτείνει και αναβαθμίζει το mobile broadband δίκτυό της με στόχο να βελτιώσει την ποιότητα και την ταχύτητά του. Μέχρι το τέλος του χρόνου η εταιρεία προγραμματίζει την αναβάθμιση του δικτύου της με έμφαση στα μεγάλα αστικά κέντρα της επαρχίας και σε μέρη τουριστικού ενδιαφέροντος.

Γιώργος ΤσαπρούνηςΓ. Tσαπρούνης: Σαφώς το Mobile Advertising, το οποίο η Wind διαθέτει ήδη από τις αρχές του καλοκαιριού στην ελληνική αγορά. Η συγκεκριμένη υπηρεσία αναμφισβήτητα αποτελεί πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει στο μέλλον, καθώς πρόκειται για τις πρώτες ολοκληρωμένες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω κινητού τηλεφώνου. Οι συνδρομητές μας έχουν πλέον τη δυνατότητα να ενημερώνονται για νέα προϊόντα και υπηρεσίες μέσω κινητού τηλεφώνου με έναν νέο, άμεσο, μοντέρνο και διαδραστικό τρόπο. Πρωτοποριακές διαφημιστικές καμπάνιες έχουν ήδη υλοποιηθεί, στις οποίες οι συνδρομητές Wind ανταποκρίνονται με ιδιαίτερη θέρμη, όπως η προώθηση της υπηρεσίας Web banking της ATEbank. H καμπάνια περιλαμβάνει την προβολή διαφημιστικού banner που οδηγεί σε επίσημη σελίδα της ΑΤΕbank, με πλούσιο ενημερωτικό και φωτογραφικό υλικό, καθώς επίσης δυνατότητα απευθείας σύνδεσης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της ΑΤΕbank. Ένα άλλο δείγμα mobile advertising είναι η καμπάνια του πρωτοπόρου του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, e-shop.gr. Η καμπάνια αυτή αφορά 6 διαφορετικά προϊόντα που προβάλλονται μέσα από 3 διαφημιστικά banners τα οποία οδηγούν στο www.e-shop.gr. Μέσω αυτής της διαφημιστικής καμπάνιας, οι συνδρομητές του Wind Plus αποκτούν άμεση πρόσβαση σε αναλυτική ενημέρωση και φωτογραφικό υλικό σχετικά με τα προϊόντα του e-shop.gr, επωφελούνται από ειδική έκπτωση ειδικά για τους συνδρομητές του Wind Plus, και έχουν τη δυνατότητα απευθείας σύνδεσης με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του e-shop.gr.

Techpress:  Είναι γεγονός πως όλο και περισσότεροι κατασκευαστές κινητών μετατοπίζουν το κέντρο βάρους των συσκευών τους προς την εύκολη πλοήγηση στο διαδίκτυο. Πιστεύετε πως πρέπει να αναμένουμε θεαματικές πτώσεις των χρεώσεων πλοήγησης στο internet από τους παρόχους κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα μέσα στα δύο επόμενα χρόνια;

Δημήτρης ΚουτσώναςΔ. Κουτσώνας: Με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη και λαμβάνοντας υπόψην τις συνθήκες της αγοράς, διαθέτουμε ένα πλήθος οικονομικών προγραμμάτων που καλύπτουν πλήρως τις ανάγκες του καταναλωτή.

Γιώργος Τσαπρούνης

Γ. Tσαπρούνης: Οι εξελιγμένες συσκευές που κυκλοφορούν πλέον στην αγορά προσφέρουν πάρα πολλές δυνατότητες στους χρήστες που θα λέγαμε ότι έχουν τα χαρακτηριστικά ενός υπολογιστή. Έτσι εκτός από τις κλασικές υπηρεσίες φωνής και μηνυμάτων, το κινητό τηλέφωνο εξυπηρετεί σημαντικά και στην πλοήγηση στο διαδίκτυο. Ήδη οι χρήστες μπορούν γρήγορα και οικονομικά να πλοηγούνται στο internet μέσω του κινητού τους. Η συνεχής ανάπτυξη των δικτύων 3ης γενιάς και οι αλλαγές στη δυναμική της αγοράς είναι σίγουρο ότι θα οδηγήσουν σε αναπροσαρμογές τόσο των τιμών όσο και των προσφερόμενων υπηρεσιών προς όφελος των καταναλωτών. Ήδη βλέπουμε το τελευταίο διάστημα μια σημαντική μείωση σε υπηρεσίες τέτοιου είδους. Η Wind έχει αποδείξει την ευελιξία της να ανταποκρίνεται αποτελεσματικά στις απαιτήσεις της αγοράς προσφέροντας πακέτα για κάθε τμήμα της αγοράς. Άλλωστε, η δέσμευση τιμής είναι πλέον στρατηγικό μας πλεονέκτημα.