Ο επικεφαλής της Motorola στην Ελλάδα, Σπύρος Τσίτος, μίλησε στο Techpress.gr για τη δυναμική επιστροφή της Motorola στο προσκήνιο της κινητής τηλεφωνίας.


Ο Country Manager της Motorola Mobility, Σπύρος Τσίτος.

Ο Country Manager της Motorola Mobility, Σπύρος Τσίτος.

Επειτα από μια περίοδο προϊοντικής… «ξηρασίας», η Motorola έχει επιστρέψει δυναμικά με εξαιρετικές Android συσκευές. Ποια από τα μοντέλα σας αναμένετε να έχουν μεγαλύτερη απήχηση στην ελληνική αγορά φέτος;

Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Motorola θα κυκλοφορήσει 3 νέες συσκευές στην αγορά, η καθεμία με τη δική της απήχηση στο κοινό που απευθύνεται. Σίγουρα, η πιο εντυπωσιακή συσκευή είναι το Motorola DEFY που αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο. Διαθέτει λεπτό σχεδιασμό, όλα τα χαρακτηριστικά που περιμένεις από ένα σύγχρονο smartphone και ακόμα είναι σχεδιασμένο να αντιστέκεται σε όλες τις άτυχες στιγμές της καθημερινότητάς μας καθώς είναι ανθεκτικό στο νερό, τη σκόνη και τα χτυπήματα.


Πιστεύετε πως η πλατφόρμα Android αξιοποιεί καλύτερα τις δυνατότητες των κινητών σας ή υπάρχει περίπτωση να δούμε Motorola κινητά σε πλατφόρμα Windows 7 στο άμεσο μέλλον;

Η υποδοχή του Android portfolio μας έως σήμερα ήταν θετική σε πολύ μεγάλο βαθμό και χτίζεται μια δυναμική γύρω από αυτό, αλλά συνεργαζόμαστε στενά και με τους δύο, Microsoft και Google. Ειδικότερα, έχουμε μια τρέχουσα συνεργασία με την Google, η οποία θα συνεχίσει να αποδίδει καινοτόμα Android προϊόντα και εμπειρίες για τους καταναλωτές. Επίσης, έχουμε μια μακροχρόνια σχέση με τη Microsoft και ανυπομονούμε να δούμε τη νέα έκδοση της πλατφόρμας της.


Ποιος είναι ο αντίκτυπος της οικονομικής κρίσης στις πωλήσεις κινητών Motorola στη χώρα μας; Πώς κρίνετε την ελληνική αγορά κινητής τηλεφωνίας και ποιες είναι οι προσδοκίες σας για την οικονομική ανάπτυξη της Motorola μέσα στο 2011;

Η εταιρία τα τελευταία δυο τρίμηνα έχει επανέλθει στο επίπεδο της κερδοφορίας και έχει παρουσιάσει θετικά αποτελέσματα. Πιο συγκεκριμένα, στην ελληνική αγορά προσδοκούμε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις μέσα στον επόμενο χρόνο που αναμένεται να αγγίξει το 200% καθώς και ακόμα καλύτερα αποτελέσματα όσον αφορά την κερδοφορία. Τα trends της αγοράς δείχνουν ότι υπάρχει μια στροφή προς την κατηγορία των smartphones με ανοδική πορεία. Οι εκτιμήσεις μας είναι ότι το μερίδιο αγοράς θα αυξηθεί καθώς το κοινό που απευθύνονται τα smartphones  διευρύνεται ηλικιακά και περιλαμβάνει όλο και περισσότερους που επιθυμούν η συσκευή τους να είναι κάτι παραπάνω από μια απλή συσκευή.


Πώς σχεδιάζετε να επανακτήσετε το κύρος του brand name σας στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό, πέρα από αυτό των φανατικών της τεχνολογίας;

Η Motorola υπήρξε πάντα στο προσκήνιο και σκοπεύουμε να μείνουμε με το να υποστηρίζουμε νέες τεχνολογίες όπως το Android και με το να λανσάρουμε μοναδικές συσκευές με εξελιγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες όπως το Motorola DEFY. Σε επίπεδο Brand Campaign η Motorola παγκοσμίως έκανε μια στροφή στην καλλιτεχνική της κατεύθυνση με στόχο να εδραιωθεί δυναμικά το brand και να είναι εύκολα αναγνωρίσιμο σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και εάν βρίσκεσαι. Ολες οι καμπάνιες παγκοσμίως συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας, θα ακολουθούν την ίδια λογική, θα είναι πιο lifestyle και το λογότυπό μας θα συνοδεύεται από την έκφραση «GET READY». Με το «GET READY» θέλουμε να προετοιμάσουμε τους καταναλωτές  για τα καινούργια και μοναδικά προϊόντα που θα λανσάρουμε μέσα στους επόμενους μήνες και στοχεύουμε να έχουμε μια σταθερή διαφημιστική παρουσία σε συγκεκριμένα μέσα.