Η Πέγκυ Αντωνάκου μίλησε στο techpress.gr  για την είσοδο της Dell στο retail, για τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα και για τις νέες καινοτόμες τεχνολογικά προτάσεις της εταιρίας.


Η Regional Consumer Sales Senior Manager Κεντρικής Ν.Α. Ευρώπης της Dell, Πέγκυ Αντωνάκου.

Η Regional Consumer Sales Senior Manager Κεντρικής Ν.Α. Ευρώπης της Dell, Πέγκυ Αντωνάκου.

Η διάθεση στην ελληνική αγορά των παγκοσμίως καταξιωμένων gaming laptops Alienware της Dell μέσω του δικτύου καταστημάτων Multirama, αλλά και η αναμονή της κυκλοφορίας της εντυπωσιακής ταμπλέτας Streak, τοποθετούν την Dell στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Η εταιρία, δίχως να απαρνείται το B2B παρελθόν της, κάνει δυναμική είσοδο στο retail και ο καταλληλότερος άνθρωπος να μας μιλήσει σχετικώς δεν θα ήταν άλλος από τη regional consumer sales senior manager Κεντρικής Ν.Α. Ευρώπης, Πέγκυ Αντωνάκου.


– Εδώ και χρόνια η Dell αποτελεί συνώνυμο της υψηλής επαγγελματικής ποιότητας. Πώς σκοπεύετε να κάνετε αισθητή την παρουσία σας στο ελληνικό λιανεμπόριο και μέσα από ποια κανάλια θα προωθήσετε τις νέες λύσεις;

Είναι γεγονός ότι η Dell έχει καταφέρει από γεννήσεώς της να αποτελέσει σημείο αναφοράς στον χώρο της τεχνολογίας, τόσο για τα μοναδικά προϊόντα της όσο και για τις κορυφαίου επιπέδου υπηρεσίες της, τις οποίες απολαμβάνουν καθημερινά εκατομμύρια επιχειρήσεις.

Αυτή την ίδια τεχνογνωσία από το κομμάτι των επιχειρήσεων η Dell εφαρμόζει σήμερα παγκοσμίως και σε εκείνο των καταναλωτικών προϊόντων, με αποτελέσματα εντυπωσιακά σε σχέση με τα μόλις τρία χρόνια που η εταιρία δραστηριοποιείται στο καταναλωτικό κομμάτι.

Παρά την τεχνογνωσία της όμως η Dell δεν μένει εκεί. Κοιτάζοντας κανείς προϊόντα, όπως το Alienware, το Adamo XPS, το λεπτότερο laptop στον κόσμο, ή το νέο Streak, διαπιστώνει ότι η ποιότητα των προϊόντων και οι υπηρεσίες της συμπληρώνονται πλέον από την καινοτομία και από το μοναδικό design για την κατηγορία. Το σύνολο αυτών των χαρακτηριστικών από μόνο του αποτελεί για εμάς πανίσχυρο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συγχρόνως πιστεύουμε ότι τα τελευταία χρόνια η αγορά έχει επικεντρωθεί στο να προσφέρει φθηνές λύσεις, με όχι πάντα την καλύτερη ποιότητα, γεγονός το οποίο δημιουργεί ευκαιρίες για ποιοτικά προϊόντα όπως αυτά της Dell. Επίσης, το κομμάτι του after sales service γίνεται πολύ σημαντικό σε μια αγορά στην οποία το επίπεδο service είναι χαμηλότερο σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες της Ευρώπης. Χαρακτηριστικό είναι ότι στην Dell ο κάθε καταναλωτής απολαμβάνει το service που απολαμβάνει και μια επιχείρηση 3.000 ατόμων. Είναι απλά θέμα φιλοσοφίας.
Φυσικά, ένα τέτοιο προϊόν συνολικά χρειαζόταν και ιδιαίτερα προσεκτική τοποθέτηση σε επίπεδο καναλιού διανομής. Για τον λόγο αυτόν αρχικά επιλέξαμε πολύ στρατηγικά τους συνεργάτες σε επίπεδο διανομέων και λιανεμπόρων με τους οποίους θα συνεργαζόμασταν. Χτίζοντας σταθερές σχέσεις με το δίκτυό μας, έχουμε καταφέρει να αποτελούμε έναν από τους κύριους παίκτες σε σημαντικό μέρος των σημείων διανομής, σε μόλις δύο χρόνια από την είσοδο των καταναλωτικών προϊόντων μας στην εγχώρια αγορά. Τα προϊόντα Dell βρίσκονται ήδη σε Multirama, Κωτσόβολο, Mediamarkt, Saturn, Public, YOU, Carrefour, Electronet, ΣΕΗΟΣ, Expert, Κολομβούνης και στις περισσότερες μικρές αλυσίδες.


– Η γκάμα των προϊόντων Dell που έρχεται στη χώρα μας συνεχώς εμπλουτίζεται με νέες προσθήκες. Να περιμένουμε σύντομα στο ελληνικό retail και τα πασίγνωστα στο εξωτερικό gaming laptops Alienware;

Η νέα στρατηγική της Dell στα νέα προϊόντα είναι πολύ ξεκάθαρη. Οποιοδήποτε προϊόν κρίνουμε ότι είναι ενδιαφέρον για τους Ελληνες καταναλωτές θα βρίσκεται διαθέσιμο στη χώρα μας την ίδια -ή σχεδόν την ίδια- στιγμή που διατίθεται και στις ΗΠΑ. Αυτό δίνει τη δυνατότητα στους Ελληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν άμεσα ό,τι πιο σύγχρονο και καινοτόμο.

Τo Alienware είναι διαθέσιμο εδώ και μερικές μέρες στα Multirama, και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι μιας και τα τηλέφωνα της Dell και των Multirama κατακλύστηκαν από gamers οι οποίοι, όπως φαίνεται, περίμεναν εδώ και αρκετά χρόνια την έλευση του Alienware στη χώρα μας.


– To Dell Streak είναι μια συσκευή που προκάλεσε αίσθηση. Μιλήστε μας για το προϊόν, καθώς και για ανάλογες καινοτομίες που μας επιφυλάσσετε για το άμεσο μέλλον.

Η αγορά των Tablet PCs είναι μια αγορά στην οποία σί-γουρα αναμένονται σημαντικές εξελίξεις το αμέσως προσεχές διάστημα. Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι για τους περισσότερους κατασκευαστές αποτελεί μία νέα κατηγορία πειραματισμού, για την Dell αποτελεί ένα ιδιαίτερα γνώριμο έδαφος. Εδώ και πολλά χρόνια η Dell κατασκευάζει tablets για συγκεκριμένες εφαρμογές και οργανισμούς, όπως τράπεζες, πανεπιστήμια, ερευνητικά κέντρα κ.λπ.

Αυτό άλλωστε φαίνεται και από την ετοιμότητα στην οποία βρέθηκε τη χρονική στιγμή που παρουσίασε για πρώτη φορά το Streak. Τα reviews που έχει λάβει το Streak σε επίπεδο σχεδιασμού, χρηστικότητας, δυνατοτήτων, αλλά και της στρατηγικής επιλογής του μεγέθους των 5 ιντσών, δείχνει σίγουρα ότι σε αυτή την κατηγορία η Dell ήρθε για να μείνει. Αν τώρα με ρωτάτε τι είδους καινοτομίες επιφυλάσσει η Dell για το συγκεκριμένο κομμάτι, θα έλεγα ότι στους επόμενους μήνες η εταιρία αναμένεται εκ νέου να προκαλέσει τουλάχιστον αίσθηση.


– Ποιες τάσεις διακρίνετε στην αγορά της πληροφορικής; Θεωρείτε πως οι οθόνες αφής σε laptops και all-in one PCs θα δώσουν ώθηση στην αγορά IT;

Παρακολουθούμε τις εξελίξεις στην αγορά με μεγάλη προσοχή. Πολλές φορές νέες τεχνολογίες υπερκαλύπτουν την ίδια τη λειτουργικότητα ή τον στόχο του προϊόντος. Πιστεύω ότι οι οθόνες αφής ή θα μεταλλάξουν κάποιες κατηγορίες προϊόντων ή θα δημιουργήσουν νέες, όπως αυτή των tablets. Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν θα αλλάξουν τη συνολική δυναμική της αγοράς. Στην Dell πιστεύουμε ότι τη διαφορά την κάνουν οι πραγματικές καινοτομίες και δεν σας κρύβω ότι, με τα προϊόντα που λανσάρουμε το τελευταίο διάστημα, νιώθω ότι η Dell θα είναι σύντομα σημείο αναφοράς και για τα καταναλωτικά προϊόντα.