Η τηλεόραση δεν έχει χάσει την κυριαρχία της ως μέσο προβολής οπτικοακουστικού περιεχομένου, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της Nielsen.


dna_tv_08Ειδικότερα, το 90% των διαδικτυακών καταναλωτών παγκοσμίως, χρησιμοποιούν τις τηλεοράσεις τους τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Η Ταϊβάν κατέχει τη πρώτη θέση με 99,4%, ενώ η Ελλάδα, οι Φιλιππίνες, το Μεξικό, η Ινδονησία, τα Σκόπια, η Σερβία, η Σλοβενία, η Ουγγαρία, και η Αυστραλία, είναι οι χώρες, στις οποίες η τηλεόραση, εμφανίζει την υψηλότερη διείσδυση, ξεπερνώντας το 97,2%, στο οποίο βρίσκονται οι ΗΠΑ.


Σε επίπεδο ημερήσιας τηλεθέασης, η Σερβία, τα Σκόπια και οι ΗΠΑ, κατέχουν τις τρεις πρώτες θέσεις, με ημερήσιο μέσο όρο τηλεθέασης που ξεπερνά τις 5 ώρες και 4 λεπτά.


Σε ό,τι αφορά τις λοιπές συνήθειες τηλεθέασης, το 70% δήλωσε ότι παρακολουθεί βίντεο μέσω διαδικτύου, ενώ οι πρώτες σε τηλεθέαση χώρες, όσον αφορά τη συνήθεια αυτή, είναι η Κίνα, η Ινδονησία, οι Φιλιππίνες.


Επίσης περίπου το 30% των 27.000 ερωτηθέντων, δήλωσε ότι έχει υιοθετήσει τις υπηρεσίες του HDTV. Επίσης το 11% ανέφερε ότι «σίγουρα ενδιαφέρεται» να αγοράσει μια τηλεόραση HD μέσα στον επόμενο χρόνο.


Οι συνδεδεμένες με το διαδίκτυο τηλεοράσεις, είναι περισσότερο δημοφιλείς από ό,τι οι 3DTV, αφού το 22% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι διαθέτουν τηλεόραση που συνδέεται απευθείας με ευρυζωνικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω διαδικτύου, ενώ μεγάλο επίσης είναι το ποσοστό εκείνων που σκέφτονται να προχωρήσουν στην αγορά τηλεοράσεων με τέτοιου είδους δυνατότητες.


Αντίθετα σκεπτικισμός επικρατεί όσον αφορά την 3DTV, αφού μόλις το 12% των ερωτηθέντων σκέφτονται να προχωρήσουν στην αγορά μιας τέτοιας συσκευής, τον επόμενο χρόνο.


Σημαντικό βέβαια ρόλο για τη διαμόρφωση των ποσοστών στα τελευταία ερωτήματα, παίζει και η χαμηλή διαθεσιμότητα της 3DTV, καθώς και το γεγονός ότι ακόμα η τεχνολογία βρίσκεται σε πρώιμο στάδιο.