Ο αντιπρόεδρος της «Πλαίσιο Computers», Κωνσταντίνος Γεράρδος, μίλησε στο techpress.gr για την επένδυση της εταιρείας στις εγκαταστάσεις της Μαγούλας και το μυστικό της επιτυχίας της, την πλούσια προϊοντική γκάμα Turbo-X αλλά και για τις νέες υπηρεσίες του «Πλαισίου» όσον αφορά το ψηφιακό σπίτι.


Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, αντιπρόεδρος της «Πλαίσιο Computers».

Ο Κωνσταντίνος Γεράρδος, αντιπρόεδρος της «Πλαίσιο Computers».

– Πριν από λίγους μήνες εγκαινιάσατε τις εντυπωσιακές εγκαταστάσεις σας στη Μαγούλα Αττικής. Πώς και πόσο έχει επηρεάσει η συγκεκριμένη επένδυση την παραγωγικότητα της επιχείρησης;
Η κύρια σκέψη πριν διαμορφώσουμε τις εγκαταστάσεις μας στη Μαγούλα, ήταν να βρούμε ένα χώρο να ενώσουμε όλα τα τμήματα του Πλαισίου. Θέλαμε και πετύχαμε τα τμήματα logistics , product management και marketing να βρίσκονται στον ίδιο χώρο. Έτσι, λαμβάνονται πιο γρήγορα οι αποφάσεις και επιλύονται άμεσα και αποτελεσματικά τυχόν προβλήματα. Παράλληλα, στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε ένα optimized logistics centre, με χαμηλότερο κόστος ανά παραγγελία και μεγαλύτερη ταχύτητα και εύρος αποστολής. Για να γίνει αυτό, κάναμε 2 ενέργειες: πρώτον, μαζέψαμε όλες τις αποθήκες σε μία ενιαία 18.700 τ.μ. Έτσι, δεν υπάρχει η καθυστέρηση του να συγκεντρώνουμε προϊόντα από εγκαταστάσεις σε διαφορετικές περιοχές. Δεύτερον, αυτοματοποιήσαμε την εκτέλεση της παραγγελίας. Έτσι, δημιουργήσαμε ένα σύστημα ραουλόδρομων, όπου το πακέτο-εμπόρευμα πηγαίνει στον αποθηκάριο-picker και όχι ο picker στο ράφι. Πρακτικά, ενώ πριν, κάθε picker του «Πλαισίου» περπατούσε περίπου 8 χλμ. την ημέρα για να γεμίσει το πακέτο της παραγγελίας, τώρα το κάθε πακέτο «γνωρίζει» ποια προϊόντα «χρειάζεται» για την ολοκλήρωσή του και κατευθύνεται μέσω του ραουλόδρομου στα ράφια, όπου βρίσκονται τα συγκεκριμένα προϊόντα. Συνοψίζοντας τα 3 πλεονεκτήματα των εγκαταστάσεων στη Μαγούλα είναι: η αμεσότητα κινήσεων, η μείωση του κόστους ανά παραγγελία και η αύξηση της ταχύτητας και του δυναμικού των παραγγελιών. Χαρακτηριστικό για την αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας είναι πως στη Μαγούλα έχουμε capacity για παραγωγή 350.000 υπολογιστών το χρόνο, ενώ πριν μόλις 70.000!


– Πώς ιεραρχείτε το τρίπτυχο της επιτυχίας: ανταγωνιστικές τιμές, ευρεία προϊοντική γκάμα και αξιόπιστο after sales service; Ποιο από τα τρία παραπάνω προτερήματα θα τοποθετούσατε στην πρώτη θέση των στρατηγικών σας πλεονεκτημάτων;
Για το Πλαίσιο, η επιτυχία στηρίζεται στην γνώση και στην εξειδίκευση στην τεχνολογία με τις καλύτερες δυνατές τιμές: ευρεία γκάμα 18.000 κωδικών, υποστήριξη πριν/μετά την πώληση και εξουσιοδοτημένο service στις καλύτερες τιμές της αγοράς.
Όσον αφορά την γκάμα, με τις νέες εγκαταστάσεις στη Μαγούλα, έχουμε απόθεμα 26 εκατ. ευρώ σε άμεσα διαθέσιμα προϊόντα.
Όσον αφορά την υποστήριξη πριν και μετά την πώληση, επενδύουμε πάρα πολύ στην εκπαίδευση των υπαλλήλων μας αλλά και στην παροχή όλων των απαραίτητων πληροφοριών στον πελάτη μέσα από τους εξειδικευμένους καταλόγους, την παρουσία στο κατάστημα, το web site και το myplaisio.
Όσον αφορά την τεχνική υποστήριξη, διαθέτουμε 20 service points στα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα. Έτσι, ο πελάτης επισκέπεται το κοντινό του κατάστημα και επισκευάζει ή αναβαθμίζει το laptop του, για παράδειγμα, μέσα σε 4 μόνο ώρες. Εκτός από τους Turbo-X υπολογιστές που κατευάζουμε εμείς, είμαστε εξουσιοδοτημένοι service providers και για τα 3 μεγαλύτερα brands, ΗP, Acer και Toshiba, αγγίζοντας το 80% της αγοράς.


– Ποιο από τα τρία κανάλια σας (καταστήματα, internet και απευθείας πώληση σε επιχειρήσεις) έχει επηρεαστεί περισσότερο από την οικονομική κρίση;
Μεγαλύτερες πιέσεις δέχεται, σίγουρα, το b2b κομμάτι. Θεωρώ ότι πλήττονται περισσότερο οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, γιατί λόγω της κρίσης αντιμετωπίζουν πιο έντονα προβλήματα ρευστότητας. Έτσι, μειώνουν τα έξοδα ξεκινώντας από τα «πιο εύκολα», όπως το να μην ανανεώσουν τον τεχνολογικό εξοπλισμό.


– Η γκάμα των προϊόντων Turbo-X συνεχώς εμπλουτίζεται με νέες προσθήκες. Να περιμένουμε κάποια έκπληξη στο άμεσο μέλλον με την είσοδό σας σε νέους χώρους της τεχνολογίας;
Tο brand Turbo-Χ εκπροσωπεί συσκευές τεχνολογίας με υψηλά specifications και ακόμα ισχυρότερα support σε τιμή value for money, που ανταποκρίνεται δηλαδή ακριβώς και μόνο στα χαρακτηριστικά του προϊόντος. Στις ανταγωνιστικές εταιρείες η αντίστοιχη συσκευή κοστίζει παραπάνω, γιατί ο πελάτης πληρώνει το μάρκετινγκ και τη μάρκα. Μ’ αυτήν τη λογική, βρίσκουμε κάθε καινούρια τεχνολογία, την εισάγουμε και την προσφέρουμε στον καταναλωτή. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Turbo-Χ eBook, που το λανσάραμε πρόσφατα σε χαμηλή τιμή, άκρως ανταγωνιστική, ακόμα και συγκρινόμενη μ’ αυτές αντίστοιχων προϊόντων στο εξωτερικό.