Ο επικεφαλής της υπηρεσίας Vodafone TV, Ανδρέας Γεωργιάδης, απαντά όλα μας τα ερωτήματα γύρω από τη συνδρομητική τηλεοπτική πλατφόρμα της εταιρείας, λύνοντας κάθε μας σχετική απορία σε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη.

Συνέντευξη: Βαγγέλης Αλευρίτης

Πρόσφατα, ανακοινώσατε την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας του Vodafone TV με την HBO, ωστόσο υπάρχουν ακόμα τηλεοπτικές σειρές της τελευταίας που προβάλλονται σε ανταγωνιστική σας πλατφόρμα. Θα θέλατε να μας διασαφηνίσετε τις λεπτομέρειες της συμφωνίας σας και τον τρόπο με τον οποίο ενισχύει το περιεχόμενό σας;

Η συμφωνία μας με την HBO αφορά μια πολυετή συνεργασία που ξεκίνησε ήδη από 1/1/2020 και, όπως όλες οι συνεργασίες, έχει μια ημερομηνία έναρξης συνεπώς από την αρχή αυτού του έτους το Vodafone TV έχει γίνει το «σπίτι της HBO». Αυτό σημαίνει πρακτικά πως όποιες τηλεοπτικές σειρές είχαν παραχθεί νωρίτερα, αποτελούν μέρος της προηγούμενης συμφωνίας που διατηρούσε η HBO στην χώρα . Γενικά ο κανόνας είναι ότι, όποια σειρά εξακολουθεί να παράγει νέες σεζόν, εφόσον λανσαρίστηκε με έναν συγκεκριμένο πάροχο, προβάλλει τον τελευταίο κύκλο της σε αυτόν. Κατά συνέπεια, όλες οι νέες παραγωγές της HBO από 1/1/2020 θα φιλοξενούνται αποκλειστικά στο Vodafone TV. Ακόμα όμως και οι σειρές των οποίων ο τελευταίος κύκλος προβάλλεται από κάποιον άλλο πάροχο, π.χ. η τρίτη σεζόν του Westworld, έπειτα από ένα χρόνο θα ενσωματώνονται στον πλούσιο κατάλογο του Vodafone TV. Έτσι στο παράδειγμά μας, οι προηγούμενες δύο σεζόν του Westworld, βρίσκονται ήδη διαθέσιμες στο Vodafone TV και ο 3ος κύκλος θα ενσωματωθεί, σε μία λογική boxset, ένα χρόνο μετά την πρώτη του προβολή. Η μεγάλη διαφορά σε σχέση με ότι είχαμε συνηθίσει μέχρι σήμερα στην Ελλάδα, είναι πως εμείς θεωρήσαμε ότι το μοναδικό περιεχόμενο της HBO ενδιαφέρει τους Έλληνες στο σύνολό του, και φροντίσαμε να το έχουμε, εξού και ο χαρακτηρισμός «σπίτι της HBO». Αυτό που αλλάζει δηλαδή είναι ότι μέχρι πρόσφατα βλέπαμε ως επί το πλείστων συγκεκριμένες σειρές, ενώ η δική μας συμφωνία περιλαμβάνει το σύνολο του καταλόγου της HBO, ενός καταλόγου που άλλαξε την ιστορία της τηλεόρασης αλλά και τον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε το τηλεοπτικό προϊόν.
Συνεπώς, ένα χρόνο μετά, από οπουδήποτε κι αν προβάλλεται αυτή τη στιγμή ο τελευταίος κύκλος μίας σειράς, θα εντάσσεται στο Vodafone TV, όλοι οι παλαιότεροι κύκλοι – αυτών των σειρών – είναι ήδη εδώ και όλες οι νέες σειρές θα είναι μαζί μας.
Επιπρόσθετα, στο Vodafone TV μπορεί κάποιος να απολαύσει τις ταινίες της HBO, που λίγες είχαμε την ευκαιρία να δούμε στην Ελλάδα μέχρι σήμερα, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως κάποιες εξ αυτών που είναι ειδικά φτιαγμένες για την τηλεόραση δεν είχαν ποτέ στο παρελθόν διανομή στη χώρα μας (εξαιρετικές ιστορίες με κορυφαίους ηθοποιούς, όπως Αλ Πατσίνο, Μέριλ Στριπ, Ρόμπερτ Ντε Νίρο, Νικόλ Κίντμαν κ.ά.), αλλά και συναρπαστικά ντοκιμαντέρ, εντυπωσιακά shows και πολλά άλλα. Βασικά όλες οι κατηγορίες περιεχομένου στις οποίες προτίθεται να δραστηριοποιηθεί η HBO το επόμενο διάστημα ή δραστηριοποιείται ήδη βρίσκονται πλέον εδώ, στο σπίτι τους, το Vodafone TV!

Για να το καταστήσουμε ακόμα πιο σαφές, αν για παράδειγμα λανσαριστεί το πολυαναμενόμενο prequel του «Game of Thrones», αυτό ως νέα σειρά θα φιλοξενηθεί απευθείας στο Vodafone TV;

Ακριβώς. Κάθε νέο IP (Intellectual Property) της HBO θα βρίσκεται πλέον αποκλειστικά στην τηλεοπτική πλατφόρμα της Vodafone. Και μιας και αναφερθήκαμε στο «Game of Thrones», να επισημάνουμε πως η 8η σεζόν που ήταν και η τελευταία του, έκανε πρεμιέρα τον Απρίλιο του 2019 και ως εκ τούτου σύντομα θα προστεθεί στο δικό μας κατάλογο ενώ οι προηγούμενες επτά σεζόν βρίσκονται ήδη στο Vodafone TV. Άρα, σε λίγο, θα είμαστε ο μοναδικός πάροχος που θα έχει το πλήρες boxset του «Game of Thrones» στην Ελλάδα.

Εδώ και λίγο καιρό, το Vodafone TV μπορεί να λειτουργήσει ανεξαρτήτως παρόχου, ως «Over The Top» υπηρεσία. Ποιους νέους στόχους θέτει η κίνηση αυτή όσον αφορά στη συνδρομητική σας βάση;

Είχαμε ξεκινήσει πιλοτικά από το Νοέμβριο του 2018 να προσφέρουμε το Vodafone TV πάνω από οποιονδήποτε πάροχο internet στην Ελλάδα, επομένως είχαμε ήδη δοκιμάσει τη συμπεριφορά των υπόλοιπων δικτύων όσον αφορά στην πλατφόρμα μας. Η «Over The Top» υπηρεσία έρχεται να «κουμπώσει» με τη συμφωνία με την HBO σε μια εξαιρετικά ευχάριστη συγκυρία, καθώς θεωρούμε πως η ενδυνάμωση του καταλόγου μας τον καθιστά τον καλύτερο στην Ελλάδα, άρα δεν υπήρχε κανένας λόγος πια να τον περιορίζουμε μόνο στους συνδρομητές Vodafone. Για να το πω διαφορετικά, θεωρούμε ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος να μην προσελκύσουμε νέους πελάτες στη Vodafone, μέσω του Vodafone TV. Αυτός, λοιπόν, είναι ο νέος φιλόδοξος στόχος μας, κάποιος που δεν είναι συνδρομητής μας, να γνωρίσει τις υπηρεσίες μας μέσω του Vodafone TV. Ευελπιστούμε πως ο συνδυασμός του πλούσιου περιεχομένου με τον ανοιχτό, «Over The Top» χαρακτήρα θα μας επιτρέψει να αγγίξουμε περίπου τους 180.000 με 200.000 συνδρομητές Vodafone TV μέσα σε έναν χρόνο. Αυτή τη στιγμή, βρισκόμαστε στους 120.000 συνδρομητές, οπότε ο στόχος ακούγεται αρκετά φιλόδοξος, ωστόσο εξακολουθούμε να πιστεύουμε πως η ευκαιρία υπάρχει στην αγορά. Και μιλώντας για «ευκαιρία» δεν βλέπουμε μόνο την προοπτική να μεγαλώσει η συνδρομητική βάση του Vodafone TV, αλλά τη δυνατότητα να αυξηθεί το σύνολο της αγοράς συνδρομητικών υπηρεσιών περιεχομένου στην Ελλάδα. Οι έρευνές μας κατά τη διάρκεια του 2019 επιβεβαιώνουν τις αντίστοιχες τάσεις που είχαμε επισημάνει από το 2018, δηλαδή πως οι Έλληνες γνωρίζουν από περιεχόμενο και πως καταναλώνουν κάθε ποιοτική πρόταση που θα τους κατατεθεί. Στόχος μας, λοιπόν, είναι να γίνουμε ο νο. 1 πάροχος ψυχαγωγίας στην Ελλάδα, επί της ουσίας και όχι αναγκαστικά σε νούμερα. Προφανώς, το περιεχόμενο είναι ο κύριος οδηγός μας σε αυτή την προσπάθεια, αλλά θα συνοδευτεί και από άλλες ενέργειες, όπως μια αναπροσαρμογή στα προϊόντα μας, απλότητα, ευκολία στην πρόσβαση και ολοκληρωμένες λύσεις για να βλέπει κανείς ό,τι θέλει, από όποια συσκευή θέλει, όπου κι αν βρίσκεται, χωρίς περιορισμούς. Αυτό πιστεύουμε πως απόζητα ο σύγχρονος Έλληνας τηλεθεατής.

Για να επιτευχθούν οι στόχοι σας θεωρείτε πως πρέπει να ικανοποιηθούν και άλλες συνθήκες ταυτόχρονα, όπως για παράδειγμα ο περιορισμός της πειρατείας και του παράτυπου διαμοιρασμού συνδρομών (password sharing);

Ο Pay TV Manager της Vodafone Ελλάδας, Ανδρέας Γεωργιάδης.

Ο Pay TV Manager της Vodafone Ελλάδας, Ανδρέας Γεωργιάδης.

Οπωσδήποτε. Πρέπει να συντονιστούν τουλάχιστον τρεις με τέσσερις συνθήκες, αλλά πιστεύουμε πως τα πρώτα βήματα προς την σωστή κατεύθυνση έχουν ήδη αρχίσει να γίνονται. Θεωρούμε καταρχάς πως έχουμε ήδη ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τις πλατφόρμες που ακολουθούν λίγο πιο… παραδοσιακά μοντέλα, όπως έμφαση στο γραμμικό περιεχόμενο (κανάλια) και διάθεση μέσω δορυφόρου. Το Vodafone TV ήταν εξαρχής στημένο με τη φιλοσοφία μιας «Over The Top», online πλατφόρμας ψυχαγωγίας, προσεγγίζουμε το περιεχόμενο με διαφορετικό τρόπο και κατ’ επέκταση θεωρούμε ότι απευθυνόμαστε σε διαφορετικά κοινά. Ο μεγάλος μετασχηματισμός της βιομηχανίας μας λαμβάνει ήδη χώρα, με κάθε παραγωγό να προσπαθεί να διαθέσει απευθείας το περιεχόμενό του στον τελικό καταναλωτή (βλέπε Disney, CBS-Paramount, Universal, Apple κ.λπ.). Η νέα τάξη πραγμάτων έχει νέες προκλήσεις, με τον κατακερματισμό του περιεχομένου να ενθαρρύνει την πειρατεία, καθώς οι «φανατικοί» των σειρών και των ταινιών θα καλούνται σε λίγο διάστημα να εγγραφούν σε τρεις ή ακόμα και τέσσερις υπηρεσίες. Παράλληλα, οι διαφορετικές υπηρεσίες και τα πολλαπλά μενού πλοήγησης δεν συνάδουν με την απλότητα και την ευκολία πρόσβασης στο περιεχόμενο, πράγματα που εξακολουθούν να είναι το ζητούμενο στις μέρες μας. Έτσι, έχοντας αφουγκραστεί τις σύγχρονες ανάγκες και τις τάσεις της εποχής, το Vodafone TV γίνεται ένα και προσφέρει ακόμα πιο πλούσιο περιεχόμενο με πάνω από 40 κανάλια, τον πλήρη κατάλογο της HBO αλλά και ταινίες, ντοκιμαντέρ (συμπεριλαμβανομένης της on-demand υπηρεσία National Geographic+), shows και πολλά άλλα με κόστος μόλις 9,40€ το μήνα, μαζί με τον αποκωδικοποιητή. Θεωρούμε πως είναι μια πολύ ανταγωνιστική τιμή για μια υπηρεσία που ενδιαφέρει πάρα πολλούς στην Ελλάδα καθώς εκτιμούμε πως είναι πληρέστερη από όλες τις ανταγωνιστικές της προτάσεις, εγχώριες και μη. Μάλιστα διαθέτει τον μεγαλύτερο, τον πιο ποιοτικό και τον πιο ενημερωμένο on-demand κατάλογο της αγοράς με πάνω από 14.000 ώρες προγράμματος, εκ των οποίων 10.000 εντελώς δωρεάν με 2.000 ώρες ταινιών (και μάλιστα πρόσφατων) δίχως καμία επιπλέον χρέωση. Αξιόλογες σειρές, όπως το Killing Eve και το El Embarcadero, μια σειρά με την υπογραφή του δημιουργού του La Casa De Papel, Alex Pina, συναντούν τον καλύτερο κατάλογο παιδικών προγραμμάτων (ξεχωρίζει η on-demand υπηρεσία Nick+) και μια πλειάδα ντοκιμαντέρ, τόσο από το National Geographic+ όσο και από το Discovery, ένα ακόμα από τα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα. Και για να επανέλθω στην αρχική ερώτηση, η εξαιρετικά προσιτή τιμή των 9,40€ παίζει ουσιαστικό ρόλο στη μείωση της πειρατείας καθώς θεωρούμε ότι αντιπροσωπεύει την σωστή σχέση αξίας-τιμής. Οι Έλληνες θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν πώς προσβάλλεται η πνευματική ιδιοκτησία και το έργο των δημιουργών μέσω της πειρατείας και ότι αυτό έχει άμεσο αντίκτυπο στην ποιότητα του περιεχομένου που παράγεται. Θεωρούμε ότι απαιτούνται συντονισμένες κινήσεις από την πλευρά της πολιτείας για την πάταξη του φαινομένου, το ευτύχημα όμως είναι πως γίνονται ήδη κινήσεις προς την σωστή κατεύθυνση. Οι πάροχοι τηλεοπτικού περιεχομένου είμαστε εδώ για να συνδράμουμε στην καταπολέμηση του φαινομένου, αλλά δικιά μας δουλειά είναι πρωτίστως να ασχοληθούμε με την αξία, τη διαθεσιμότητα, την ευκολία πρόσβασης και την ποιότητα των προτάσεών μας.

Ποιος ο σχεδιασμός σας για την ενσωμάτωση 4K περιεχομένου στο Vodafone TV; Μπορεί η 4Κ ανάλυση να δώσει ώθηση στη ζήτηση για ακόμα πιο γρήγορες συνδέσεις στο internet ή αντιθέτως πιστεύετε πως θα αναδείξει τα προβλήματα των δικτύων;

Ήδη υπάρχουν συζητήσεις όχι μόνο για 4Κ, αλλά ακόμα και για 8Κ αναλύσεις ή αυξημένους ρυθμούς καρέ ανά δευτερόλεπτο που να αγγίζουν μέχρι και τα 60fps. Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνει την επιλογή μας να είμαστε ένας πάροχος τηλεοπτικού περιεχομένου αποκλειστικά μέσω internet (online), να μην έχουμε δηλαδή δορυφόρο, διότι έτσι όπως εξελίσσεται η τεχνολογία είναι μονόδρομος. Το internet είναι το μόνο δίκτυο που μπορεί να υποστηρίξει τις εξελίξεις που έρχονται, αλλά και τα σύγχρονα εμπορικά μοντέλα που απαιτούνται όπως την ευκολία να μπορώ να γίνω συνδρομητής δίχως την ανάγκη να τρυπήσω τοίχους και να εγκαταστήσω δορυφορικά πιάτα. Η πρόσβαση στο διαδίκτυο υπάρχει ήδη στα σπίτια μας και η προσθήκη μιας τηλεοπτικής υπηρεσίας μέσω internet είναι εξαιρετικά απλή, σε αντίθεση με τις δορυφορικές αντιπροτάσεις. Υπάρχει ένα πολύ φιλόδοξο πλάνο της Vodafone για την ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς, το οποίο θα συνδυαστεί εξαιρετικά με τα πλάνα μας για την ανάπτυξη της ποιότητας της εικόνας του Vodafone TV. Φυσικά και υπάρχουν πλάνα για 4Κ και όχι μόνο, αλλά πηγαίνουν «χέρι-χέρι» με την ανάπτυξη των δικτύων νέας γενιάς στην Ελλάδα. Δεν θέλουμε επ’ ουδενί η εμπειρία του Vodafone TV να «μονοπωλεί» την προσβασιμότητα ενός νοικοκυριού στο internet. Θα πρέπει να υπάρχει το διαθέσιμο bandwidth για να υποστηριχθούν παράλληλα όλες οι διαδικτυακές ανάγκες ενός νοικοκυριού, και μάλιστα σε υψηλές ταχύτητες. Η πλατφόρμα μας είναι ήδη 4Κ ready, αλλά θα πρέπει η διείσδυση των γραμμών υψηλών ταχυτήτων στην ελληνική αγορά να προχωρήσει λίγο ακόμα προκειμένου να έχει νόημα μια τέτοια επένδυση. Αυτή η στιγμή δεν είναι μακριά χρονικά, αλλά σίγουρα δεν πρόκειται να έρθει μέσα στους επόμενους μήνες. Τέλος, επειδή στους άμεσους στόχους μας συμπεριλαμβάνεται και η ασύρματη σύνδεση του set-top box με το router, θα πρέπει -όταν έρθει η ώρα- να εξεταστεί τεχνικά και η μετάδοση 4Κ περιεχομένου μέσω WiFi, ακόμα μια παράμετρος που οφείλουμε να λάβουμε υπόψη.

Το Vodafone TV app είναι διαθέσιμο για smartphones, tablets και φυσικά για το δικό σας set top box. Υπάρχουν σχέδια για να μεταφερθεί και σε άλλες συσκευές, όπως Android TV set top boxes άλλων κατασκευαστών, smart τηλεοράσεις και υπολογιστές;

Τα σχέδιά μας περιλαμβάνουν τα πάντα. Εννοείται πως η ανάγκη για αμεσότητα πρόσβασης στην υπηρεσία μας, επιβάλλει να εξετάσουμε πρώτα την εφαρμογή σε smart τηλεοράσεις, η οποία και αναμένεται αρκετά σύντομα. Samsung και Android TVs, όπως αρκετά μοντέλα της Sony, θα προηγηθούν και έπονται οι LG TVs με μια μικρή καθυστέρηση λόγω του proprietary λογισμικού τους. Δεύτερη προτεραιότητα, είναι μια web based εφαρμογή για browsers που θα παρέχει πρόσβαση από laptops και desktop PC. Η επίσημη υποστήριξη Android TV boxes άλλων κατασκευαστών θα εξετάζεται κατά περίπτωση λόγω επιπλοκών σε επίπεδο ασφάλειας. Εκτός όμως από τις υποστηριζόμενες συσκευές το Vodafone TV θα εξελίσσεται συνεχώς. Αν και το λανσάραμε μόλις πριν από λίγες εβδομάδες, έχουμε ήδη πολύ θετικές ενδείξεις όσον αφορά στο νέο παιδικό μας μενού και στην αποδοχή του από τους συνδρομητές μας. Είναι το καλύτερο αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα κατά την άποψή μου, με πάρα πολλές ευκολίες και με ένα «παιχνιδιάρικο» περιβάλλον χρήσης που βασίζεται κυρίως πάνω στους ήρωες των μικρών μας φίλων και όχι απλά στους τίτλους των σειρών. Επομένως, οι εξελίξεις που αφορούν στο Vodafone TV app είναι συνεχείς και έχουν δυο κατευθύνσεις: αφενός κινούμαστε προς τη διεύρυνση του πλήθους των συσκευών που μπορούν να υποστηρίξουν το application και αφετέρου δουλεύουμε για την εξέλιξη της ίδιας της εφαρμογής, με σκοπό ένα ακόμα πιο φιλικό interface, αναβαθμισμένες λειτουργίες και πολλά ακόμη που θα δείτε στο μέλλον.

Να περιμένουμε λειτουργία live streaming όλων των ελεύθερων επίγειων καναλιών τόσο μέσω του app όσο και μέσω του set top box σας δίχως την ανάγκη εξωτερικής κεραίας; Τι σας έχει εμποδίσει από το να υλοποιήσετε τα παραπάνω μέχρι σήμερα;

Μας έχουν εμποδίσει τα μοντέλα που υφίστανται μέχρι σήμερα στην αγορά. Εμείς θεωρούμε πως οι σχέσεις της συνδρομητικής τηλεόρασης με την ελεύθερη τηλεόραση είναι απολύτως συνεργατικές. Δεν θεωρούμε πως είμαστε ανταγωνιστές, με την ίδια έννοια που η ελεύθερη τηλεόραση δεν ανταγωνίζεται μια έξοδο το βράδυ σε ένα εστιατόριο. Θεωρητικά, υπό την έννοια πως όλοι μας διεκδικούμε μερίδιο από τον ελεύθερο χρόνο των πελατών μας, ναι, είμαστε ανταγωνιστές. Αλλά στην πράξη και ειδικά στο κομμάτι του περιεχομένου, θεωρούμε πως είμαστε συνεργάτες καθώς ερχόμαστε να εξυπηρετήσουμε διαφορετικές ανάγκες, με διαφορετικά μέσα και μοντέλα καλύπτοντας διαφορετικές ώρες και στιγμές/συγκυρίες κατανάλωσης περιεχομένου στο 24ωρο των καταναλωτών. Σκοπός μας δεν είναι να αναμεταδώσουμε απλά το γραμμικό περιεχόμενο των ελεύθερων καναλιών μέσω του internet, αλλά να χτίσουμε πάνω σε αυτό που πιστεύουμε: πως δηλαδή οτιδήποτε δεν είναι ζωντανό, όπως π.χ. ένας αγώνας ποδοσφαίρου, δεν έχει κανένα νόημα να «αιχμαλωτίζεται» στη ροή ενός τηλεοπτικού προγράμματος αλλά πως θα πρέπει να είναι διαθέσιμο και on-demand. Είναι ουτοπικό το 2020 να θεωρούμε πως ένα επεισόδιο σειράς κάνει το σύνολο της τηλεθέασής του μόνο την στιγμή που προβάλλεται από ένα κανάλι. Όπως είχε επισημάνει προ ετών και ο Ted Sarandos (chief content officer του Netflix), «η παραδοσιακή τηλεόραση ήταν στο business του «dissatisfaction», έβαζε δηλαδή κανόνες που δεν έμπαιναν με γνώμονα την ευκολία και την απόλαυση του τηλεθεατή αλλά με βάσει τεχνολογικούς και άλλους περιορισμούς . Ήρθε η ώρα η βιομηχανία μας να σκύψει πάνω από τις ανάγκες του πελάτη, ο οποίος απαιτεί την ελευθερία να βλέπει ότι θέλει, όποτε θέλει. Όσο λοιπόν συνεχίζουμε την πορεία μας προς αυτή την κατεύθυνση, έχουμε υιοθετήσει μια έξυπνη λύση, ενσωματώνοντας αποκωδικοποιητή ψηφιακών καναλιών στον εξοπλισμό του Vodafone TV. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο χρήστης είναι να συνδέσει την απλή κεραία του σπιτιού του με τον αποκωδικοποιητή μας και να απολαύσει τα ελεύθερα κανάλια με το ίδιο τηλεκοντρόλ και έναν πληρέστατο οδηγό προγράμματος, όπως έχει δημιουργηθεί από την πλατφόρμα μας. Το ενιαίο περιβάλλον, η μία στέγη, το ένα τηλεκοντρόλ ενισχύει την απλότητα της χρήσης και άρα αποτελεί προτεραιότητα για εμάς.

Η Vodafone διατηρεί ένα ομοιογενές και πλήρως ελεγχόμενο περιβάλλον για το σύνολο του περιεχομένου που φτάνει στο set top box του συνδρομητή, με εξαίρεση την πρόσφατη συνεργασία σας με το Amazon Prime Video. Θα δούμε τη συγκεκριμένη υπηρεσία να «πλέκεται» πιο ενεργά με το περιβάλλον σας ή αντιθέτως θα προστεθούν περισσότερες ανεξάρτητες εφαρμογές, όπως π.χ. το Netflix;

Η συνεργασία μας με το Amazon Prime Video είναι το… πρώτο «επεισόδιο» μιας σειράς ευχάριστων εξελίξεων που ακολουθούν το επόμενο διάστημα. Αποσκοπούμε στη βέλτιστη εμπειρία χρήσης, να μπορεί, δηλαδή, ο συνδρομητής να έχει πολλαπλές υπηρεσίες, αλλά να τον εξυπηρετεί ένα universal search, μια και μοναδική μπάρα αναζήτησης που θα εντοπίζει περιεχόμενο από οποιονδήποτε παραγωγό και θα κάνει προτάσεις από όλους τους διαφορετικούς προμηθευτές που μπορεί να έχει στη διάθεσή του. Προς το παρόν, με το Amazon Prime Video ξεκινάμε με την ευκολία του ενός και μοναδικού τηλεκοντρόλ, αυτού του Vodafone TV, αλλά έπεται συνέχεια. Όσον αφορά στο Netflix, είναι κάτι που εξετάζουμε και μας ενδιαφέρει εφόσον το περιεχόμενό του θεωρούμε ότι ενδιαφέρει αρκετά του Έλληνες καταναλωτές. Θέλουμε ωστόσο η υπηρεσία που θα απολαμβάνει ο συνδρομητής του Vodafone TV να ακολουθεί τη δική μας φιλοσοφία. To be continued…