Ο επικεφαλής της Lenovo, Παναγιώτης Μακρυνιώτης, αναλύει τη στρατηγική της εταιρείας, το πολυδιάστατο portfolio της και τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία μετασχηματίζει κάθε πτυχή της ζωής μας.

Συνέντευξη: Βαγγέλης Αλευρίτης

Ο General Manager της Lenovo Ελλάδας & Κύπρου, Παναγιώτης Μακρυνιώτης.

– Το τελευταίο διάστημα η Lenovo έχει καταστήσει πιο αισθητή την παρουσία της, τόσο στα ράφια των καταστημάτων όσο και στα media. Είστε ευχαριστημένος από τη μέχρι σήμερα πορεία σας και ποιοι είναι οι στόχοι σας για το άμεσο μέλλον;

Η Lenovo έχει ξεκινήσει τον τελευταίο καιρό πιο εντατικά βήματα με συνεργασίες, οι όποιες μας έχουν δώσει την ευκαιρία για μεγαλύτερη προβολή στην Ελλάδα. Δεν πρέπει να ξεχνάμε, όμως, ότι η Lenovo είναι ένας παγκόσμιος ηγέτης στην τεχνολογία, σταθερά στην πρώτη θέση σε πωλήσεις PCs στον κόσμο. Η καινοτομία είναι στο DNA μας – από το πρώτό laptop στο διάστημα και το πρώτο WiFi module σε laptop που είναι και τα δύο milestones του ThinkPad, έως το Mare Nostrum 4, τον υπερυπολογιστή που βρίσκεται στο Barcelona Supercomputing Center και χρησιμοποιείται σε έρευνες για το ανθρώπινο γονιδιώμα, αστροφυσικές προσομοιώσεις και πολλά άλλα, η Lenovo είναι πάντα μπροστά από τις εξελίξεις.

Στη Lenovo Ελλάδας και Κύπρου, είμαστε μία νέα και δυναμική ομάδα με ανθρώπους που έχουν proven record στην αγορά, ο καθένας στον τομέα του. Μαζί χτίζουμε το όραμα για την επόμενη μέρα, με ξεκάθαρους στόχους για το πού θέλουμε να βρισκόμαστε 5 χρόνια από τώρα και μέσα από συνεργασίες που κάνουν τη διαφορά.

Το Lenovo brand, με όλα όσα έχει να προτείνει στις κατηγορίες προϊόντων που προσφέρει (PCs, servers, tablets και smartphones μέσω της Motorola) πρέπει να είναι top of mind, όχι μόνο για τους μεγάλους εταιρικούς μας πελάτες και τις flagship συνεργασίες, αλλά και για τους καταναλωτές ή τους prosumers.

Στην Ελλάδα, έχοντας περάσει σε μία νέα εποχή, δίνουμε πλέον μεγάλη έμφαση στην εξωστρέφεια, με συνεργασίες, όπως αυτές με την ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού που ξεκίνησε πέρυσι και συνεχίζεται φέτος, αλλά και συνεργασίες, όπως αυτή με τα Village Cinemas, που μας δίνει την ευκαιρία να μιλήσουμε σε στοχευμένο κοινό για τα Legion, την gaming σειρά προϊόντων της Lenovo.

Οι συνεργασίες μας δεν στοχεύουν μόνο στην επικοινωνία αλλά και στο χτίσιμο σχέσεων που μας βοηθά να κατανοήσουμε καλύτερα τα διαφορετικά κομμάτια του κοινού μας και τις ανάγκες τους. Eτσι, έχουμε ξεκινήσει και ένα πρόγραμμα επικοινωνίας που δίνει τη δυνατότητα τόσο σε μεγάλους εταιρικούς πελάτες, leading CIOs, αλλά και σε innovators από διαφορετικά κομμάτια της αγοράς να μας μιλήσουν για τη δική τους οπτική όσον αφορά στη χρήση των προϊόντων μας. Για παράδειγμα, οι ανάγκες που έχει το Skroutz για τους developers του διαφέρουν από τη χρήση που χρειάζεται η CΕO της OutThere Media Κίρστεν Τρικαλίτη. Για