Με αφορμή τη δυναμική παρουσία της Hisense στο πρόσφατο FIFA World Cup 2018, συναντήσαμε τον γενικό διευθυντή της ΕΤΥΤ Α.Ε., Κωνσταντίνο Χιώτη προκειμένου να μας ξεναγήσει στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του πολυσύνθετου αυτού brand, αλλά και στις υπόλοιπες δραστηριότητες της εταιρείας ΕΤΥΤ στη χώρα μας.

 

Ο γενικός διευθυντής της ΕΤΥΤ Α.Ε., Κωνσταντίνος Χιώτης.

Ο γενικός διευθυντής της ΕΤΥΤ Α.Ε., Κωνσταντίνος Χιώτης.

Εδώ και ένα χρόνο η ΕΤΥΤ Α.Ε. είναι ο επίσημος διανομέας της Hisense στην Ελληνική αγορά.Παρόλο που στο εξωτερικό είναι ένα αρκετά γνωστό brand, στην Ελλάδα δεν έχει ακόμα την ίδια αναγνωρισιμότητα. Πείτε μας λίγα λόγια για αυτή τη συνεργασία.

Η Hisense όπως γνωρίζετε, είναι κρατική Κινέζικη εταιρία όπως όλες οι μεγάλες εταιρείες της χώρας. Δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς με μεγάλη επιτυχία, μεταξύ άλλων και των Consumer Electronics. Είναι ο Νο3 κατασκευαστής τηλεοράσεων παγκοσμίως και εκτός από την τηλεόραση η προϊοντική της γκάμα εκτείνεται σε όλες τις κύριες κατηγορίες των Οικιακών συσκευών, Κλιματισμού αλλά και Κινητής τηλεφωνίας . Έχει εργοστάσια σε όλο τον κόσμο, συνεργάζεται με τα πιο σημαντικά πανεπιστημιακά ερευνητικά κέντρα παγκοσμίως όπως αυτό του ΜΙΤ και επενδύει πάνω από το 5% του ετήσιου κύκλου εργασιών της σε R&D. Μετά την εδραίωση της σε Αμερική και Αυστραλία, αποφάσισε να μπει δυναμικά και στην Ευρωπαϊκή αγορά με την κατασκευή του εργοστασίου τηλεοράσεων στην Τσεχία πριν μερικά χρόνια και προσφάτως την εξαγορά ενός από τα πλέον γνωστά εργοστάσια παραγωγής οικιακών συσκευών στην Σλοβενία.

Όσον αφορά τη συνεργασία της ΕΤΥΤ Α.Ε με την Hisense θα μπορούσα να πω ότι ήταν θέμα σωστού timing. Στην ETYT A.E μετά από μια ισχυρή παρουσία στον χώρο του Ήχου, είχαμε αποφασίσει ότι ήταν ώρα να δραστηριοποιηθούμε και στον ευρύτερο χώρο των Consumer Electronics επιλέγοντας ένα brand που θα πρωταγωνιστεί στην παγκόσμια αγορά, θα έχει τεχνογνωσία και ποιότητα προϊόντος. Η Hisense από μεριάς της, έκρινε πως ηταν η κατάλληλη στιγμή να επενδύσει στην Ελληνική αγορά μέσω της ΕΤΥΤ Α.Ε. με την προϋπόθεση ότι θα είναι το μοναδικό brand που εκπροσωπούμε στην αγορά των Consumer Electronics. Άρα στην ουσία κάνουμε λόγο για μια επένδυση σε μακροχρόνια βάση και από τις δυο μεριές και όχι απλά για μια ευκαιριακή, πρόσκαιρη συνεργασία.

Ποιο είναι το προιοντικό της portfolio και τι διαφορετικό θα έχουν τα προϊόντα αυτά;

Η Hisense είναι ένα ολοκληρωμένο brand, με μια ευρεία γκάμα ανταγωνιστικών προϊόντων από εξελιγμένα προϊόντα ψύξης όπως οι νέοι ψυγειοκαταψύκτες με τεχνολογία twin cooling, πλύσης με καινοτόμο πρόγραμμα αυτοκαθαρισμού, καταψύκτες με τη τεχνολογία διπλής λειτουργίας ψύξης-κατάψυξης και βέβαια την αιχμή του δόρατος αποτελούν οι νέες 4Κ τηλεοράσεις ULED που ξεχωρίζουν για τεχνολογική και ποιοτική κατασκευή τους, την απαράμιλλη εικόνα και την υψηλή πιστότητα των χρωμάτων. Σήμερα όλο και περισσότεροι τελικοί καταναλωτές ανακαλύπτουν τα πλεονεκτήματα των προϊόντων Hisense σε όλες τις ενημερωμένες εκθέσεις των καταστημάτων ηλεκτρικών συσκευών, ανταποκρινόμενοι θετικά στο κάλεσμα από μια νέα εταιρία.

Μέρος της κοινής μας στρατηγικής (Hisense & ETYT) είναι σταδιακά να εμπλουτίζουμε το προιοντικό μας portfolio και να δραστηριοποιούμαστε και σε άλλες κατηγορίες. Στόχος μας είναι η Hisense να αποτελεί μια από τις κύριες επιλογές του καταναλωτή που αναζητά προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας με γνώμονα την σχέση ποιότητας- τιμής.

Στο τελευταίο μουντιάλ της Ρωσίας, βλέπαμε παντού το όνομα της Hisense. Πείτε μας σχετικά με αυτή τη χορηγία.

Η Hisense πιστή στην στρατηγική της για ανάπτυξη και εδραίωση του ονόματος της σε όλο τον κόσμο, είναι από τα πρώτα κινέζικα brands που έγιναν χορηγοί του FIFA World Cup 2018.

Επιλέγοντας το Νο1 αθλητικό γεγονός της χρονιάς, περνάει το μήνυμα σε όλο το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό, ανεξαρτήτως φύλου και ηλικίας για τη δυναμική της εταιρείας, υποστηρίζοντας με το καλύτερο δυνατό τρόπο και την είσοδό της στην Ευρωπαϊκή αγορά. Από μεριάς μας ‘’εκμεταλλευτήκαμε’’ αυτή την ενέργεια, με ATL & Online Activations, με δυνατές συνέργειες που έστειλαν 4 τυχερούς τελικούς καταναλωτές στην Αγ. Πετρούπολη με όλα τα έξοδα πληρωμένα για να παρακολουθήσουν από κοντά τον αγώνα Βραζιλία-Κόστα Ρίκα.

Επιπλέον η αποστολή που πήγε στο τελικό της Μόσχας και συμμετείχαν στελέχη της αγοράς, είχε την ευκαιρία να δει από κοντά την επίσημη παρουσίαση της Hisense ULED TV U9D την πρώτη τηλεόραση με 5.376 διαφορετικές ζώνες LED και να διαπιστώσει τη διαφορά στην ποιότητα της εικόνας που έχουν οι νέες τηλεοράσεις ULED.

Με το World Cup του 2018 δίνεται συνέχεια σε μια μια σειρά από μεγάλες χορηγίες όπως το Euro 2016, το Australian OPEN 2017 , την χορηγία της Schalke 04 στο γερμανικό πρωτάθλημα και φυσικά έπονται πολλές άλλες διοργανώσεις από το 2020..

Η επιλογή όλων των παραπάνω χορηγιών δεν γίνεται τυχαία μιας και όλα αυτά τα αθλητικά γεγονότα έχουν παγκόσμια αναγνωρισιμότητα και έχουν να κάνουν με το θέαμα, την ταχύτητα και τα έντονα χρώματα, χαρακτηριστικά που μπορούν να αποδοθούν 100% μέσω της τεχνολογία ULED 4k της Hisense TV.

Ωστόσο η ΕΤΥΤ δεν είναι μόνο Hisense. Ποια άλλα brands διανέμει η εταιρεία στην Ελληνική αγορά;

Η ΕΤΥΤ Α.Ε δραστηριοποιείται στην Ελληνική αγορά από το 2014 και αντιπροσωπεύει μεγάλες εταιρείες στην αγορά του Ήχου όπως η Marantz, η Kef και η Polk Audio. Η επιλογή των προϊόντων τους, έγινε με βάση την τεχνολογική τους υπεροχή, την συνδεσιμότητα με άλλες συσκευές αλλά η βασικότερη παράμετρος όλων είναι η απόδοση της μουσικότητας σε ευθεία σχέση (συσχέτιση) με την τιμή.

Η Marantz πρωταγωνιστεί στην αγορά των ενισχυτών και players και θεωρείται η Νο1 επιλογή των καταναλωτών με υψηλές μουσικές απαιτήσεις.

Επίσης από τον όμιλο της Sound United και η Polk Audio, ένα νέο brand στην Ελληνική αγορά αλλα Νο1 στην απαιτητική αγορά της Αμερικής, καλύπτει τις ανάγκες του κοινού για επώνυμη , ποιοτική και προσιτή λύση στην αγορά του ηχείου.

Στον αντίποδα αυτού υπάρχει η KEF ενα δυνατό όνομα για τους γνώστες, με μακρά ιστορία στο χώρο της κατασκευής χειροποίητου ηχείου υψηλών επιδόσεων, με τεχνογνωσία ετών και διαρκή παρουσία σε βραβεία EISA.

Πόσο ψηλά βρίσκεται στις προτεραιότητες σας το after sales service και ποιος ο ρόλος της Service One;

Πιστεύουμε ότι για να εδραιώσουμε το όνομα της Hisense στην Ελληνική αγορά είναι απαραίτητο οι τελικοί καταναλωτές να αισθάνονται σίγουροι ότι θα έχουν την ιδανική υποστήριξη και μετά την αγορά της συσκευής τους.

Για τον λόγο αυτό επιλέξαμε να συνεργαστούμε με την Service One, τη μεγαλύτερη Ελληνική εταιρία στο χώρο της τεχνικής υποστήριξης οικιακών συσκευών. Έχοντας εμπειρία και τεχνογνωσία 70 ετών με το άρτια εκπαιδευμένο και αξιόπιστο τεχνικό προσωπικό της, έχει καθιερωθεί ως η σημαντικότερη εταιρία επισκευής και συντήρησης οικιακών συσκευών στην Ελλάδα. Χάρη στο μεγάλο δίκτυο των 200 συνεργατών πανελλαδικά, ο τελικός καταναλωτής νιώθει ασφαλής όπου και αν βρίσκεται, ότι η επισκευή του θα διορθωθεί με σωστό τρόπο άμεσα.