Ανατριχίλες στη Νέα Υόρκη!

Με σεναριακή υπογραφή από τη διάσημη πένα του Lorenzo Carcaterra, το «Alone In The Dark» φέρνει σκηνές… Αποκάλυψης στην πόλη της Νέας Υόρκης…

Alone In The DarkΔραματική πλοκή, επιβλητική ατμόσφαιρα, εντυπωσιακά γραφικά, απαράμιλλα επίπεδα αλληλεπίδρασης με το περιβάλλον, υψηλή τεχνητή νοημοσύνη και εξαιρετικά game physics είναι μερικά μόνο από τα προσόντα του «Alone In The Dark». Με φόντο το διασημότερο, ίσως, πάρκο του πλανήτη, το Central Park, ξετυλίγεται το νήμα μιας ανατριχιαστικά απόκοσμης ιστορίας. Σενάρια συνομωσίας, σκληροτράχηλοι χαρακτήρες και δυνάμεις πέρα από κάθε φαντασία υποτάσσονται στην συγγραφική δεινότητα του Lorenzo Carcaterra, ώστε το αποτέλεσμα να παραπέμπει άμεσα σε μια ρεαλιστική και τρομακτικά έντονη εμπειρία, δίχως να θυμίζει εξωπραγματικό διήγημα τρόμου ή επιστημονικής φαντασίας.

Με όπλο, λοιπόν, ένα σενάριο που δεν σταματά στιγμή να εξελίσσεται και να ξαφνιάζει τον παίκτη, το «Alone In The Dark» εκμεταλλεύεται τις αρετές των σύγχρονων παιχνιδομηχανών για να θέσει νέα στάνταρ στο χώρο. Η δομή του gameplay, όπως ήταν αναμενόμενο, είναι χτισμένη γύρω από τη συναρπαστική περιπέτεια του πρωταγωνιστή Edward Carnby, η οποία εξιστορείται με μοναδική αφηγηματικότητα που θυμίζει σίριαλ που έκαναν παγκόσμια επιτυχία όπως π.χ. το Heroes. Στο κομμάτι των γραφικών, ιδιαίτερη εντύπωση μας έκαναν τα εξαιρετικά εφέ δυναμικού φωτισμού, τα οποία συμβάλλουν τα μέγιστα στην δημιουργία μιας τρομακτικής ατμόσφαιρας και, φυσικά, το «σήμα κατατεθέν» του παιχνιδιού, η φωτιά. Η προγραμματιστική ομάδα του «Alone in the Dark» αφιέρωσε σχεδόν έναν χρόνο δουλειάς πάνω στην ρεαλιστική απόδοση της φωτιάς, τόσο όσον αφορά στον τρόπο που «καταβροχθίζει» αντικείμενα όσο και στον τρόπο που εξαπλώνεται.

Μεταξύ των λεπτομερειών που προσθέτουν ρεαλισμό στο παιχνίδι είναι και το inventory, το οποίο δεν είναι κάποιο ουρανοκατέβατο μενού που διακόπτει την δράση, αλλά μια μεταφορά της κάμερας στο εσωτερικό του παλτού του χαρακτήρα, προκειμένου να μπορείτε να ρίξετε μια ματιά στις τσέπες του Camby. Απλά, καθημερινά αντικείμενα, όπως αναπτήρες, μονωτικές ταινίες και πλαστικά μπουκάλια μπορούν να συνδυαστούν και να δημιουργήσουν αυτοσχέδια όπλα ή παγίδες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η αντιμετώπιση των… δαιμονισμένων αρουραίων στους υπονόμους.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε υγρό αναπτήρα και ένα σπίρτο για να τους κάνετε πυροτέχνημα ή να τους πετάξετε μια φωτοβολίδα στην οποία έχετε προσθέσει μονωτική ταινία ώστε να κολλήσει πάνω τους και να τους μετατρέψει σε κινούμενες πηγές φωτός! Μοναδικός περιορισμός είναι η φαντασία των αυτοσχεδιασμών σας… Με τον δεξί αναλογικό μοχλό χειρίζεστε το δεξί χέρι του Carnby, έτσι ώστε να έχετε πλήρη έλεγχο των αντικειμένων που κρατάτε. Συνοψίζοντας, το «Alone In The Dark» κατορθώνει να θέσει νέα δεδομένα στο χώρο των videogames, γεγονός που το καθιστά κλασικό.

Lorenzo Carcaterra

Με πάνω από 30 χρόνια συγγραφικής εμπειρίας, ο Carcaterra υπογράφει την πιο εντυπωσιακή Νεοϋορκέζικη εμπειρία που έχει μετουσιωθεί ποτέ σε videogame. Γεννημένος στη γειτονιά Hells Kitchen, ο Carcaterra ξεκίνησε την καριέρα του ως ρεπόρτερ στην εφημερίδα NY Daily News το 1976, για να ακολουθήσει σύντομα μια επιτυχημένη καριέρα τηλεοπτικού συμβούλου και σεναριογράφου για σίριαλ, όπως το «Law and Order». Παράλληλα, στο συγγραφικό του έργο συγκαταλέγονται best sellers όπως τα «Apaches» και «Gangster and Sleepers». Το τελευταίο μάλιστα έγινε και ταινία με τους Robert De Niro και Brad Pitt.

ΣΥΣΤΗΜΑ

PC, Wii, X360, PS2, PS3

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΓΡΑΦΙΚΑ: 9,5

ΗΧΟΣ: 9

GAMEPLAY: 9,5

ΑΝΤΟΧΗ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ: 9

ΣΥΝΟΛΙΚΑ: 9,5

ΔΙΑΘΕΣΗ

Atari