H MLS ανακοινώνει την επίσημη είσοδό της στην αγορά της Τουρκίας με το Destinator Talk&Drive, το οποίο ανέπτυξε και στην τουρκική γλώσσα.


mls-logoΜε τη διάθεση του MLS Destinator στην Τουρκία η MLS υλοποιεί, όπως είχε προαναγγείλει, τον στρατηγικό σχεδιασμό της για την ανάπτυξή της εκτός συνόρων.


H MLS προετοίμαζε εδώ και καιρό την είσοδό της στην τουρκική αγορά και συγκεκριμένα, επέλεξε και προχώρησε σε συμφωνία με την καλύτερη τουρκική εταιρία ανάπτυξης χαρτών εξασφαλίζοντας υψηλής ποιότητας και ενημερωμένα γεωγραφικά δεδομένα για την Τουρκία.


Ανέπτυξε το MLS Destinator Talk&Drive στην τουρκική γλώσσα και με τοπικούς χάρτες το οποίο παρουσιάζει την ίδια πιστότητα και επιτυχία στην αναγνώριση φωνής και στην πλοήγηση, όπως και το ελληνικό. Αναζήτησε, επέλεξε και προέβη σε αποκλειστική συμφωνία με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς προϊόντων τεχνολογίας στην Τουρκία, την εταιρία Nova Elektronik DIS TIC. AS θυγατρική της METRO ELEKTRONIK με έδρα την Κωνσταντινούπολη. Παρουσίασε το τουρκικό MLS Destinator Talk&Drive σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής πώλησης, που δραστηριοποιούνται στην Τουρκία κερδίζοντας τις εντυπώσεις με αποτέλεσμα να κλείσει μαζί με την εταιρία διανομής συμφωνίες για την τοποθέτηση του προϊόντος.


Τέλος, η MLS έλαβε πρόσφατα την πρώτη σημαντική παραγγελία και την πληρωμή της μέσω L/C από την Nova Elektronik. Οι πρώτες συσκευές MLS Destinator αναμένεται να τοποθετηθούν στα ράφια των καταστημάτων της γειτονικής χώρας στο αμέσως προσεχές διάστημα.


Στην παρούσα φάση, η MLS προετοιμάζει σε συνεργασία με την METRO ELECTRONIK το marketing και τις τελευταίες λεπτομέρειες για τo λανσάρισμα του προϊόντος στην τουρκική αγορά.


Η Τουρκία έχει πληθυσμό περί τα 74 εκατομμύρια κατοίκους και 15 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας ερευνών GFK, για το 2011 (με βάση τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου) αναμένεται να πωληθούν περί τις 300.000 συσκευές, αριθμός διπλάσιος από την Ελλάδα. Εκτιμάται, δε, ότι σε τρία χρόνια οι πωλήσεις θα φτάσουν τις 700.000 συσκευές σε ετήσια βάση. Το ποσοστό διείσδυσης της πλοήγησης στην Τουρκία κυμαίνεται κάτω από 5% έναντι περίπου 25% στην Ευρώπη.