O Steve Ballmer ανακοίνωσε τη νέα υπηρεσία που ενισχύει την παραγωγικότητα των πελατών σε όλο τον κόσμο.


Microsoft Dynamics CRM OnlineO Steve Ballmer, CEO της Microsoft Corp., ανακοίνωσε την παγκόσμια διάθεση του Microsoft Dynamics CRM Online, της cloud έκδοσης του Microsoft Dynamics CRM, το οποίο ενισχύει την παραγωγικότητα των τμημάτων μιας επιχείρησης που ασχολούνται με τις πωλήσεις, την εξυπηρέτηση πελατών και το marketing. Η νέα έκδοση του Microsoft Dynamics CRM για εγκατάσταση εντός της επιχείρησης (on premise), το Microsoft Dynamics CRM 2011, θα είναι διαθέσιμη σε όλο τον κόσμο στις 28 Φεβρουαρίου 2011.


Για πρώτη φορά, εκτός Βορείου Αμερικής, το Microsoft Dynamics CRM Online θα είναι διαθέσιμο σε 40 αγορές και 41 γλώσσες, ενώ παράλληλα θα δίνεται και η δυνατότητα της δωρεάν δοκιμής του νέου προϊόντος μέσω εγγραφής στην ηλεκτρονική διεύθυνση: http://crm.dynamics.com. To Microsoft Dynamics CRM Online είναι σήμερα διαθέσιμο στην ειδική τιμή των 31€ ανά χρήστη ανά μήνα, για τους 12 πρώτους μήνες της υπηρεσίας και η προσφορά αυτή αφορά τους πελάτες που θα εγγραφούν μέχρι τις 30 Ιουνίου 2011.


Βασισμένο στην αναμενόμενη έκδοση του Microsoft Dynamics CRM, το Microsoft Dynamics CRM Online συμβάλει στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων μέσα από το οικείο περιβάλλον εργασίας και τις δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας και διασύνδεσης που προσφέρει:


– Οικείο περιβάλλον εργασίας, μέσω της χρήσης του Microsoft Dynamics CRM Online, είτε από το Microsoft Outlook, είτε από web browser, είτε από φορητή συσκευή με πρόσβαση στο διαδίκτυο, καθώς επίσης και μέσω του RoleTailored design και των δυνατοτήτων παραμετροποίησης, που εξασφαλίζουν γρήγορη εξοικείωση των χρηστών και άμεση πρόσβαση στις πληροφορίες που σε κάθε περίπτωση χρειάζονται.


– Ενισχυμένες δυνατότητες επιχειρηματικής ευφυΐας για την παρακολούθηση των στόχων και της απόδοσης, καθώς και αναλύσεις που προσφέρουν πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο για τον εντοπισμό των τάσεων και τη λήψη σωστών και έγκαιρων αποφάσεων.


– Η Διασύνδεση μεταξύ εφαρμογών μέσω της ευέλικτης ανάπτυξης στο cloud και της διαλειτουργικότητας με Windows Azure και η αξιοποίηση των λειτουργιών του Microsoft SharePoint και του Microsoft Dynamics Marketplace, καθιστούν ευκολότερη για τους πελάτες και τους συνεργάτες την παραμετροποίηση του Microsoft Dynamics CRM, προκειμένου να ανταποκρίνεται στις δικές τους εταιρικές ανάγκες.


Η Magma Design Automation Inc, εταιρεία ανάπτυξης λογισμικού για αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού σχεδιασμού (EDA), επέλεξε το Microsoft Dynamics CRM Online, προκειμένου να υποστηρίξει τις βασικές της ανάγκες, συμπεριλαμβανομένης της επιχειρηματικής ευφυΐας και των συχνών αλλαγών των διαδικασιών της, ελέγχοντας παράλληλα τα κόστη της. Με αφορμή την εμπειρία χρήσης του Microsoft Dynamics CRM Online, η Vickie Flores, Vice President of Information Systems, Magma Design Automation δήλωσε: «Η αυτοματοποίηση του ηλεκτρονικού σχεδιασμού μπορεί να είναι πολύ περίπλοκη και οι επιχειρηματικές διαδικασίες να αλλάζουν γρήγορα. Χρειαζόμασταν ένα σύστημα, το οποίο θα ήταν τόσο ευέλικτο που θα ταίριαζε σε εμάς και στις ανάγκες μας. Με το Microsoft Dynamics CRM Online μπορούμε γρήγορα να αλλάξουμε τόσο τη ροή της εργασίας όσο και τις επιχειρηματικές μας διαδικασίες. Το περιβάλλον εργασίας του χρήστη αποτελεί σημαντική προτεραιότητα για εμάς. Το Microsoft Dynamics CRM Online, είναι εξαιρετικά απλό στη χρήση, με συνέπεια να ελαχιστοποιείται ο απαιτούμενος χρόνος εκμάθησης για τους χρήστες».


Διάθεση του Microsoft Dynamics CRM Online
Οι 40 αγορές στις οποίες είναι διαθέσιμο το Microsoft Dynamics CRM Online είναι οι ακόλουθες: Αυστρία, Αυστραλία, Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδά, Κολομβία, Κόστα Ρίκα, Χιλή, Κύπρος, Τσεχική Δημοκρατία, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Χονγκ Κονγκ, Ουγγαρία, Ινδία, Ιρλανδία, Ισραήλ, Ιταλία, Ιαπωνία, Λουξεμβούργο, Μαλαισία, Μεξικό, Ολλανδία, Νέα Ζηλανδία, Νορβηγία, Περού, Πολωνία, Πορτογαλία, Πουέρτο Ρίκο, Ρουμανία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία, Trinidad και Tobago, Ηνωμένο Βασίλειο και Ηνωμένες Πολιτείες.