Ο Όμιλος ΟΤΕ ήταν μεταξύ των μεγάλων πρωταγωνιστών στα Ermis Awards 2013, με 31 βραβεία, αλλά και στα e-volution awards 2014, όπου οι εταιρείες του Ομίλου αποκόμισαν 4 βραβεία.


OTE logo 2013Αναλυτικά τα βραβεία Ermis που απέσπασε ο Όμιλος, μεταξύ των οποίων και 2 Grand, είναι:
– Στην ενότητα Ermis Digital: 5 Gold Ermis, 7 Silver Ermis, 1 Bronze Ermis και ένα Ειδικό Βραβείο
– Στη ενότητα Ermis Direct: Grand Ermis, 3 Gold Ermis, 1 Silver Ermis, 2 Bronze Ermis
– Στην ενότητα Ermis Media: 1 Gold Ermis, 2 Bronze Ermis
– Στην ενότητα Ermis PR: 2 Silver Ermis
– Στην ενότητα Ermis Production: Grand Ermis, 1 Gold Ermis, 3 Silver Ermis


Αξίζει να σημειωθεί ότι, μεταξύ των βραβείων, συγκαταλέγεται και το Ermis Silver που απέσπασε η ΟΤΕAcademy για το πρόγραμμα «Επιταγή Ανεργίας από την ΟΤΕAcademy», στο πλαίσιο του οποίου 20 άτομα εξασφάλισαν δωρεάν συμμετοχή σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα πληροφορικής 100 ωρών και σε εξετάσεις πιστοποίησης ECDL.


Παράλληλα, τετραπλή ήταν η διάκριση για τον Όμιλο ΟΤΕ στα e-volution awards 2014, με τις εταιρείες OTE, COSMOTE και cosmoONE να βραβεύονται για τις βέλτιστες πρακτικές και τις καινοτόμες ιδέες που εφάρμοσαν στο ηλεκτρονικό επιχειρείν.


Συγκεκριμένα:
– Ο ΟΤΕ απέσπασε Gold award στην κατηγορία Redesign-Relaunch, για τον εικαστικό και λειτουργικό ανασχεδιασμό της ηλεκτρονική ιστοσελίδας του και το εκ νέου λανσάρισμά της.
– Η COSMOTE κέρδισε Silver award στην κατηγορία Social Media Strategy για την ενέργεια της εταιρείας, COSMOTE «Ο Κόσμος μας, εσύ».
– Η cosmoONE απέσπασε Silver award στην κατηγορία των Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών για το σύνολο των 5.216 ηλεκτρονικών πλειστηριασμών που έχει υλοποιήσει με επιτυχία, αλλά και Bronze award στην κατηγορία Εταιρείες-Φορείς που αξιοποιούν το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν, το οποίο απονεμήθηκε στο Νοσοκομείο ΚΑΤ για την υπηρεσία ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτημάτων/προσφορών που παρέχει η cosmoONE.


Τα 35 βραβεία που απέσπασε συνολικά ο Όμιλος ΟΤΕ επιβεβαιώνουν την έμφαση που δίνουν οι εταιρείες του Ομίλου τόσο στην αποτελεσματική επικοινωνία σε κάθε σημείο επαφής με τον πελάτη, όσο και στην καινοτομία και την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν.