Με εξαίρεση το Techpress, εσείς για την καθημερινή σας ενημέρωση μπαίνετε ακόμα στα sites που παρακολουθείτε ένα-ένα; Μα πόσο παλιομοδίτες μπορεί να ‘στε;

 
Είστε από ‘κείνους που κάθε πρωί, μεσημέρι πριν το γεύμα και απόγευμα πριν κλείσουν τον υπολογιστή και φύγουν απ’ το γραφείο, παίρνετε αμπάριζα ένα-ένα τα ενημερωτικά sites που παρακολουθείτε, επισκεπτόμενοι τις σελίδες τους; Συγχαρητήρια: μπορείτε να αισθάνεστε ξεπερασμένοι! Δεν το λέμε εμείς (χαρά μας να σας έχουμε εδώ άλλωστε) αλλά το ερευνητικό κέντρο Πίου της Ουάσινγκτον το οποίο βρήκε ότι το 63% των χρηστών των Facebook και Twitter στις ΗΠΑ, ενημερώνεται από τα δύο δίκτυα σχετικά με την επικαιρότητα. Τα ίδια ποσοστά το 2013 ήταν 52% για το Facebook και 47% για το Twitter

 

google-news-experiments-with-twitter-integration-c4be5053e1

 
Όσο περνά ο καιρός, ολοένα και περισσότερος κόσμος, κερδίζει χρόνο καθώς ενημερώνεται για καθετί συμβαίνει τριγύρω του από τα δύο μεγάλα social media: εκεί «ακολουθεί» sites που διαβάζει ενώ και το περιβάλλον του φροντίζει στην πληρέστερη ενημέρωσή του με τα “like” και τα “share” του. Έτσι ο χρήστης κερδίζει χρόνο καθώς δεν χρειάζεται να τριγυρνά από το ένα site στο άλλο και μάλιστα με τον τρόπο αυτό λαμβάνει όλες τις πληροφορίες με συγκεκριμένο “format”, οπότε γίνεται ακόμα πιο εύκολο το φιλτράρισμα των ειδήσεων που πραγματικά τον ενδιαφέρουν. Facebook, Twitter κλπ μετατρέπονται σε «διανομείς περιεχομένου» (και όχι σε δημιουργούς του, μιας που αυτό είναι κάτι με το οποίο ασχολούνται τα μέλη του) και βάσει αυτού, καταστρώνουν τα πλάνα τους όσον αφορά νέες υπηρεσίες.

 
Φυσικά το κάθε δίκτυο ανταποκρίνεται στον –ίδιο- ρόλο με διαφορετικό τρόπο, κάτι απόλυτα λογικό αν αναλογιστούμε τη μοναδική φιλοσοφία/προσέγγιση του καθενός αλλά και το κοινό που συσπειρώνεται γύρω τους. Το Twitter βέβαια είχε χτίσει εδώ και χρόνια ένα τέτοιο προφίλ, οπότε αν μη τι άλλο διέθετε μία βάση στην οποία μπορούσε να στηριχθεί. Αυτά ωστόσο δεν είναι παρά λεπτομέρειες: το τοπίο όσον αφορά στην online ενημέρωση αλλάζει και μάλιστα γρήγορα. Τα social δίκτυα ετοιμάζονται να αναλάβουν πρωταγωνιστικό ρόλο και στην ενημέρωσή μας. Πώς θα αντιδράσουν τα «παραδοσιακά» media όμως σε αυτές τις αλλαγές;