Ο πρόεδρος της Google, Eric Schmidt, μίλησε στο MWC για παγκοσμιοποίηση του διαδικτύου και αποκάλυψε τον Chrome browser για Android 4.0.

Eric SchmidtΣτο ξεκίνημα της ομιλίας του στο Mobile World Congress στη Βαρκελώνη, ο πρόεδρος της Google, Eric Schmidt έδωσε το βήμα στον Hugo Barra, ο οποίος επέδειξε στο κοινό τις δυνατότητες της beta έκδοσης του Chrome browser για Ice Cream Sandwich (Android 4.0) συσκευές. Στα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του συγκαταλέγεται η… αστρονομική του ταχύτητα, η οποία επιτυγχάνεται φορτώνοντας στο background σελίδες που ο browser “υποψιάζεται” πως θα επισκεφθείτε στη συνέχεια, βάσει των συνηθειών σας, αλλά και η καινοτόμος διαχείριση των tabs, ως τραπουλόχαρτα. Το “καθαρό” και ιδανικό για touch συσκευές interface συνοδεύεται και από λειτουργικότητα συγχρονισμού του session που έχετε ξεκινήσει σε οποιαδήποτε άλλη συσκευή σας έχετε κάνει login με το google account σας. Πιο συγκεκριμένα, ο Hugo Barra ξεκίνησε το σερφάρισμά του στο PC του, το έκλεισε και στη συνέχεια απέκτησε πρόσβαση στα ίδια tabs που είχε ανοίξει από το κινητό του και τον Chrome browser, συμπεριλαμβανομένου και του ιστορικού πλοήγησης του κάθε tab.
Μετά τον ενθουσιασμό που προκάλεσε η beta έκδοση του browser στο κοινό που παρακολουθούσε την ομιλία στην αίθουσα, ακολούθησε η τοποθέτηση του Eric Schmidt, ο οποίος υπογράμμισε πως από τα 7 δισ. ανθρώπων του πλανήτη, μόνο τα 2 δισ. έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Τόνισε το ρόλο του internet στις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις, στο επιχειρήν, στην υγεία, ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο δικτυωμένο αυτοκίνητο, όπως και ο Bill Ford Junior μια μέρα πριν. Η σχεδόν… ηθικοπλαστικού χαρακτήρα ομιλία του Schmidt σκιαγράφησε ένα μέλλον όπου ολοένα και περισσότεροι πολίτες θα αποκτούν το δικαίωμα πρόσβασης στο διαδίκτυο, οι ταχύτητες μεταφοράς δεδομένων θα επιτρέπουν ολογραφήματα και ρεαλιστικότερη τηλεπαρουσία, ενώ η κοινωνική δικτύωση μπορεί να συμβάλλει στον εκδημοκρατισμό αντιλαϊκών καθεστώτων.
Αν συμφωνήσουμε με τη θεωρία ότι όποτε μας δίνουν μια υπηρεσία ή ένα προϊόν δωρεάν, το πραγματικό προϊόν που πωλείται είμαστε εμείς, τότε μάλλον ο Eric Schmidt ανυπομονεί να καλωσορίσει ακόμα 5 δισ. εκατομμύρια “προϊόντων”, έτοιμα να παράγουν τόνους δεδομένων στο… κατάστημά του.