Τα είδη θαλάσσης και τα αξεσουάρ ταξιδιού κρατούν και τον Ιούνιο την πρωτοκαθεδρία στις αναζητήσεις των επισκεπτών του www.skroutz.gr

.


Skroutz_Logo3,1 εκατομμύρια χρήστες σύγκριναν τιμές εποχιακών ειδών εν όψει των καλοκαιρινών διακοπών. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι εκτός των κλιματιστικών, που παραδοσιακά αποτελεί περιζήτητο προϊόν τους «θερμούς» μήνες του έτους, οι καταναλωτές δε διστάζουν πλέον να αγοράσουν online και είδη όπως πισίνες, φουσκωτές βάρκες και φορητά ψυγεία.


Πιο συγκεκριμένα, οι 7 κατηγορίες με τη σημαντικότερη αύξηση σε clicks από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας τον τελευταίο μήνα είναι οι εξής:
– Κλιματιστικά – Air Condition (68%)
– Πισίνες (128%)
– Έπιπλα Camping & Θαλάσσης (119%)
– Σακ Βουαγιάζ (124%)
– Φουσκωτές Βάρκες (83%)
– Βατραχοπέδιλα (82%)
– Φορητά Ψυγεία (70%)


Όσον αφορά τα στοιχεία της κίνησης του Skroutz (βάσει Google Analytics) για τον Ιούνιο είναι τα ακόλουθα:
3.127.853 μοναδικοί χρήστες επισκέφτηκαν την ιστοσελίδα (αύξηση 46,3% YoY), σημειώνοντας 81,6 εκατομμύρια pageviews
– Το LG G3 (16GB) διατήρησε τη θέση του ως πιο “Αγαπημένο” προϊόν του μήνα
– Οι επισκέπτες του Skroutz πραγματοποίησαν 9 εκατομμύρια αναζητήσεις (+55,1% YoY)
– Πάνω από 2,2 εκατομμύρια χρήστες επισκέφτηκαν το Skroutz από το smartphone και το tablet τους