Η SAP αναδείχτηκε ηγέτης CRM λύσεων σε έρευνα για μεγάλες εταιρείες, με τις λύσεις Customer Relationship Management και Cloud for Customer να ξεχωρίζουν.

SAP_LogoΗ SAP αναδείχτηκε ηγέτης από την Forrester Research στην πρόσφατη έκθεση “Forrester Wave: CRM Suites για μεγάλες επιχειρήσεις – Α’ Τρίμηνο 2015”. Επιπλέον, η λύση SAP Customer Relationship Management (SAP CRM), καθώς και η λύση SAP Cloud for Customer αναδείχτηκαν ως δύο από τις πιο σημαντικές λύσεις CRM στην αγορά.

 

Μια από τις πιο σημαντικές διαπιστώσεις της έκθεσης Forrester είναι ότι τα προγράμματα CRM αποτελούν ακρογωνιαίο λίθο, καθώς προσφέρουν μία ανωτάτου επιπέδου εμπειρία στον πελάτη. Σύμφωνα με τη Forrester, «Η μόνη πηγή ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι η εμμονή για κατανόηση, διασύνδεση και εξυπηρέτηση των πελατών μιας επιχείρησης. Το CRM είναι ζωτικής σημασίας γι’ αυτή την επιτυχία, παρόλα αυτά μπορεί να είναι επιτυχημένο μόνο αν τα θεμέλια για τις πωλήσεις, το μάρκετινγκ, τις διαδικασίες εξυπηρέτησης και της τεχνολογίας είναι στέρεα».

 

Κάθε ηγέτης επιλέχθηκε με βάση τα ακόλουθα κριτήρια: προσφορά εφαρμογών CRM κοινών υπηρεσιών, διάθεση λύσης κατάλληλης για μεγάλους οργανισμούς με σύνθετες απαιτήσεις, παροχή λύσης που απευθύνεται σε πολλές βιομηχανίες και τέλος παροχή προϊόντος.

 

«Πιστεύω πως η ένταξη της SAP στην παρούσα έκθεση ως ηγέτιδα επιχείρηση, αποδεικνύει τη δύναμη των προσφορών μας όσον αφορά τα προγράμματα CRM, τόσο σε σταθερή βάση, όσο και στο cloud», δήλωσε ο κύριος Jamie Anderson, senior vice president, Marketing, SAP hybris Customer Engagement and Commerce. “Η φύση της τεχνολογίας CRM συνεχίζει να εξελίσσεται και πιστεύω ότι αυτή η έκθεση τεκμηριώνει το όραμά μας να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να προχωρήσουν πέρα από το CRM, στην εποχή της δέσμευσης του πελάτη.»