Τον εμπορικό σχεδιασμό της Viva Fresh, αλυσίδας λιανικών καταστημάτων στο Κόσσοβο πραγματοποίησε η Cloudbiz σε συνεργασία με την ADPS (θυγατρική εταιρία της Inform στην Αλβανία).

Cloudbiz - LogoΗ Cloudbiz, κορυφαία πάροχος προγραμμάτων επιβράβευσης πελατών και συστημάτων CRM στην Ελλάδα, με δραστηριότητα σε 7 χώρες, εισήχθη δυναμικά στην αγορά του Κοσσόβου, καθώς από κοινού με τη θυγατρική της Inform προχώρησαν στη σύναψη συνεργασίας με την Viva Fresh, τη μεγαλύτερη αλυσίδα λιανικών καταστημάτων της χώρας.

 

Πιο συγκεκριμένα, με βάση την ανάγκη της αλυσίδας Viva Fresh για δημιουργία σταθερής σχέσης επικοινωνίας με τους πελάτες η οποία λειτουργεί στη βάση της ανταποδοτικότητας, η Cloudbiz πραγματοποίησε τον εμπορικό σχεδιασμό ενός προσωποποιούμενου και στοχευμένου προγράμματος επιβράβευσης πελατών, σύμφωνα με:

 

-τις διεθνείς βέλτιστες Loyalty πρακτικές
-τις απαιτήσεις και τις ιδιαιτερότητες της εταιρίας
-τα δεδομένα που συνθέτουν την ποικιλόμορφη αγορά του Κοσσόβου και τη συμπεριφορά των καταναλωτών της

 

Η συνεργασία αυτή αποτελεί απόρροια της αποκλειστικής συνεργασίας της Cloudbiz με την Inform, η οποία δραστηριοποιείται ήδη στη αγορά του Κοσσόβου, και σηματοδοτεί μία σημαντική εξέλιξη για την Cloudbiz και την ευρύτερη επιχειρηματική της δραστηριότητα, καθώς αποτελεί την εναρκτήρια βάση για την επέκταση της συμφωνίας σε μία αγορά γεμάτη ευκαιρίες και προκλήσεις, η κατανάλωση της οποίας παρουσιάζει σταθερό ρυθμό ανόδου.

 

Η Viva Fresh, η μεγαλύτερη αλυσίδα καταστημάτων λιανικής, δραστηριοποιείται στην αγορά του Κοσσόβου από το 2003, διαθέτει 21 σημεία πώλησης, ενώ το 2014 επέτυχε τζίρο ύψους 120.000.000€, σε μία αγορά που απαριθμεί περίπου 350.000 νοικοκυριά (συνολικός πληθυσμός 1.800.000).

 

Ο κ. Ευάγγελος Καραλής, Διευθύνων Σύμβουλος της Cloudbiz, δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τη συνεργασία μας με τη Viva Fresh επεκτείνουμε τις δραστηριότητες μας σε νέες αγορές και παρέχουμε στους συνεργάτες μας υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας και βέλτιστης επιβράβευσης που βασίζονται στην εξειδίκευση, την τεχνογνωσία και τη μακροχρόνια εμπειρία μας και έχουν ως τελικό αποδέκτη τον καταναλωτή. Ελπίζουμε ότι η νέα αυτή συνεργασία θα αποτελέσει κινητήριο όχημα για την περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων μας εκτός Ελλάδος, μέσω νέων δυναμικών συνεργασιών, όπως αυτή με τη Viva Fresh».