Για 1η φορά διοργανώνεται στην Ελλάδα συνέδριο με θέμα “The Social Effect in CRM through Business Analytics” την Πέμπτη 16 Μαΐου 2013 στο αμφιθέατρο “Cotsen Hall”.


bussinessanalytforumΤο αμφιθέατρο βρίσκεται στην Αμερικανικής Σχολής Κλασσικών Σπουδών (Αναπήρων Πολέμου 9, Κολωνάκι, 10676, Αθήνα).


Για πρώτη φορά ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΑ, στην Ελλάδα, θα ακούσετε από υψηλού επιπέδου ομιλητές και αναλυτές πώς μέσω των:
1.Βάσεων Δεδομένων των Πελατών σας,
2.τα Social Media και της
3.Social Network Analysis
στο πλαίσιο των Business Analytics μπορείτε να έχετε την ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ εικόνα του πελάτη σας!


Σε ποιους απευθύνεται
Το συγκεκριμένο συνέδριο απευθύνεται κυρίως σε στελέχη της αγοράς όπως
– CEOs
– CFOs
– General Managers
– Heads of CRM departments
– Analytics Consultants
– Business Consultants
– Business Intelligence Consultants
– Retail Banking Product Developers
– Commercial Planning Directors
– Media Planners
– Human Resources Managers
– Marketing Managers
– Social Media Managers
– Customer Insights Managers
– Campaign Managers
– Production Managers
– Supply chain Managers
– Business Development Managers


Λίγα λόγια για το Πρόγραμμα του Συνεδρίου
– Πολλαπλές τεχνικές τμηματοποίησης στο Relationship Marketing
– ‘Social Network Analysis’ η νέα διάσταση στο Relationship Marketing
– Συνδυάζοντας την παραδοσιακή Τμηματοποίηση με το SNA προκειμένου να μπει στο DNA των πελατών σας
– Πως μπορείτε να μετρήσετε την μετατροπή της κίνησης των Social Media σε οικονομικούς όρους;
– Τι είναι το Social media monitoring;
– Συνδυάζοντας τις κοινωνικές ιδιότητες στην συμπεριφορά των ατόμων, πως μπορεί μία επιχείρηση να πάει το marketing στο επόμενο επίπεδο;
– Ποια είναι η σχέση μεταξύ των Social Media, Social Network Analysis and Business Analytics;
– Τι είναι το Viral Marketing και πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε προς όφελος της εταιρείας σας;
– Πώς τα Analytics μπορούν να χρησιμοποιηθούν για Viral Marketing;
– Πόσο ολοκληρωμένες και ώριμες είναι οι εμπορικές λύσεις για τα Social Media Αnalytics & Social Network Analysis;
– Πως μπορείτε να αξιολογήσετε τις λύσεις και τα προϊόντα τους που σας προσφέρουν προμηθευτές λογισμικού του χώρου αυτού και ποιοι είναι αυτοί;
– Τι πρέπει να γνωρίζουν οι πελάτες για τα Social Media Αnalytics και το Social Network Analysis;
– Πόσοι διαφορετικοί τομείς μπορούν να χρησιμοποιήσουν τα Social Media Analytics και SNA;
– Ο ρόλος των SNA στα Big Data
– Τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα μιας επένδυσης σε Social Media και Social Network Analysis
– Πως μπορείτε να βελτιώσετε την διατήρηση των πελατών, cross-sell και up-sell επιτρέποντας στους marketers να προσδιορίσουν τις κοινωνικές ομάδες και κοινότητες με βάση τις σχέσεις μεταξύ των πελατών τους;
– Πώς μπορείτε να στοχεύσετε σε πελάτες με βάση τις αλλαγές στις κοινωνικές τους ομάδες και κοινότητες;
– Πως μπορείτε να μοντελοποιήσετε τα Social Networks με βάση τα text messages, emails, και tweets;


Οργανωτές:
Business-Analytics.gr – Financial-Academy.eu – CustomersDNA, Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε επισκεφθείτε το www.BusinessAnalyticsForum.eu ή τηλεφωνείστε στο 210-6846329