Η Microbase, χρησιμοποιώντας τις πλατφόρμες CommServer και CTI, υλοποίησε το νέο Contact Center της OnTelecoms.


logo_microbaseΤο νέο σύστημα προσφέρει σειρά νέων λειτουργιών οι οποίες περιλαμβάνουν Ηχογράφηση κλήσεων On Demand, Αυτοματοποιημένες εξερχόμενες κλήσεις (Predictive και Progressive), έξυπνη διαχείριση εισερχομένων κλήσεων, λεπτομερή παρακολούθηση με αναλυτικά στατιστικά και πολλές άλλες.


Ο Microbase CommServer είναι ένα προηγμένης τεχνολογίας τηλεφωνικό κέντρο βασισμένο στο ανοικτών προδιαγραφών Soft-PBX Asterisk.


Το Microbase CTI αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα διαχείρισης τηλεφωνικών κλήσεων, που περιλαμβάνει διαχείριση χειριστών κλήσεων (agents), δημιουργία και διαχείριση ουρών αναμονής εισερχομένων κλήσεων, σύστημα διαχείρισης εξερχομένων κλήσεων (καμπάνιες), δημιουργία εφαρμογών φωνητικής πλοήγησης (IVR) και άλλα.


Η εφαρμογή Predictive Dialer που προσφέρεται στην πλατφόρμα Microbase CTI είναι ο ιδανικός «σύμμαχος» ενός call center καθώς πραγματοποιεί αυτοματοποιημένες εξερχόμενες κλήσεις τις οποίες συνδέει στους διαθέσιμους agents μόνο όταν αυτές απαντηθούν. Χρησιμοποιώντας έναν ειδικό αλγόριθμο για την πραγματοποίηση των κλήσεων, οδηγεί στο διπλασιασμό της παραγωγικότητας ενός call center και στην ολοκλήρωση μίας καμπάνιας σε λιγότερο από το μισό χρόνο που απαιτείται χωρίς Predictive Dialer.