Ο κολοσσός των MME, News Corp, σχεδιάζει να δημιουργήσει δική του επιχείρηση παιχνιδιών μέσω Ιντερνετ (social gaming), καθώς εταιρίες του χώρου σημειώνουν κερδοφορία ρεκόρ, όπως η Zynga με το δημοφιλές της παιχνίδι Farm Ville.


Εφημερίδα “Καθημερινή”, 28/03/11


murdochΟ επικεφαλής media του ομίλου, Τζόναθαν Μίλερ, ανέφερε επίσης ότι η διαδικτυακή εφημερίδα της News Corp, The Daily, ειδικά σχεδιασμένη για χρήση με τη συσκευή iPad της Apple, έχει επιλεγεί από εκατοντάδες εκατομμύρια χρήστες στις ΗΠΑ, που την «κατέβασαν» δωρεάν. Από την ερχόμενη εβδομάδα, η Daily θα αρχίσει να χρεώνει συνδρομές.


Ο κ. Μίλερ ανέφερε ότι η News Corp θα επεκτείνει την ανάπτυξη παιχνιδιών μέσω Ιντερνετ πέρα από την ιστοσελίδα της, MySpace, την οποία προσπαθεί να πουλήσει. Αντίθετα, η εταιρία θα επιτρέψει στις δύο μικρές της θυγατρικές, τις Making Fun και IGN, να διαχειρισθούν το νέο τομέα ιντερνετικών παιχνιδιών. «Τα παιχνίδια κοινωνικής δικτύωσης παράγουν δικό τους επιχειρηματικό πρότυπο. Οι άνθρωποι που παίζουν Farm Ville, ξοδεύουν πραγματικά χρήματα για να αγοράσουν εικονικές τροφές ή ό,τι άλλο χρειάζεται το γουρούνι τους. Η εταιρία Zynga δεν μας ενδιαφέρει άμεσα γιατί είναι κάπως ακριβή», είπε ο κ. Μίλερ. Η Zynga φέρεται να έχει εγκαινιάσει συνομιλίες με επενδυτές, πρόθυμους να επενδύσουν 250 εκατ.δολάρια στην εταιρία, τη συνολική αξία της οποίας εκτιμούν μεταξύ 7 δισ. και 9 δισ. δολαρίων.


Η News Corp του Ρούπερτ Μέρντοχ κατέχει επιχειρήσεις κάθε είδους, από το τηλεοπτικό δίκτυο Fox, μέχρι την εφημερίδα Wall Street Journal και την κινηματογραφική Twentieth Century Fox. H News Corp εξαγόρασε το 2005 την ιστοσελίδα MySpace έναντι 580 εκατ. δολαρίων. Παρότι η κίνηση είχε χαρακτηρισθεί προφητική, η ιστοσελίδα αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα μετά την εξαγορά. «Βρισκόμαστε εν μέσω διεργασίας αποφάσεων σχετικά με το τί θα κάνουμε από εδώ και στο εξής. Επιλέγουμε να προσελκύσουμε επενδυτές-συνεταίρους, μετατρέπουμε την εταιρία σε κάτι άλλο; Οι αποφάσεις δεν έχουν παρθεί ακόμη», λέει ο κ. Μίλερ για την ιστοσελίδα MySpace.


Στο μεταξύ, οι πρώτες έρευνες αναγνωσιμότητας έδειξαν ότι στις ΗΠΑ, η νέα εφημερίδα The Daily του ομίλου Μέρντοχ εξασφαλίζει τις προτιμήσεις νέων αναγνωστών, που αφιερώνουν στην ανάγνωσή της 45 λεπτά, αντί των 7 με 11 λεπτών που αφιερώνουν στην ανάγνωση ιστοσελίδων άλλων εφημερίδων.