Η Amadeus παρουσιάζει το “Active Valuation”, μια νέα λύση μεγιστοποίησης εσόδων των αεροπορικών εταιρειών.


Amadeus HellasΤο “Active Valuation” επιτρέπει στους πελάτες της Amadeus που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα Altea Inventory να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους με την εφαρμογή εξειδικευμένων επιχειρηματικών κανόνων. Οι TAM, Lufthansa, Air Baltic, Singapore Airlines και Etihad έχουν ήδη υπογράψει συμφωνίες για την υιοθέτηση της λύσης


Το “Active Valuation” λειτουργεί δίνοντας τη δυνατότητα εφαρμογής εξειδικευμένης επιχειρηματικής λογικής και την δυναμική προσαρμογή της απόδοσης ενός αεροπορικού προϊόντος, σύμφωνα με το πλαίσιο στο οποίο πραγματοποιείται η κράτηση. Αυτοί οι μετατροπείς απόδοσης χρησιμοποιούνται συνεχώς για να εκτελέσουν έναν υπολογισμό προέλευσης και προορισμού (O&D). Αυτό επιτρέπει το δυναμικό διαχωρισμό των πελατών, βάσει των χαρακτηριστικών τους, των σημείων πώλησης που χρησιμοποιήθηκαν και οποιονδήποτε δεδομένων πτήσης με ανταπόκριση, έτσι ώστε να είναι σε θέση να καταγράφει καλύτερα την προθυμία τους να πληρώσουν.


Ταυτόχρονα το “Active Valuation” μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να ενσωματώσει παράγοντες κόστους στην διαδικασία απόφασης διαθεσιμότητας, όπως για παράδειγμα κόστη που σχετίζονται με το κανάλι πωλήσεων ή με ισχύουσες χρεώσεις επίναυλου καυσίμων. Επιπλέον, αυτό επιτρέπει στις αεροπορικές εταιρείες να λαμβάνουν υπόψη την έμμεση συμβολή κάποιου πελάτη, όπως η πιστότητα, καθώς και η συμβολή στο δίκτυο μέσα από την αναζήτηση των κριτηρίων του ταξιδιού της επιστροφής.


Η νέα λύση έχει σχεδιαστεί για να συμπληρώσει την υπάρχουσα λύση της Amadeus “Revenue Availability”, η οποία εφαρμόζεται ήδη σε περισσότερες από 10 αεροπορικές εταιρείες σε όλο τον κόσμο, όπως οι Air France-KLM, Lufthansa και Austrian Airlines. Το Revenue Availability λειτουργεί επιτρέποντας στην αεροπορική εταιρεία να βελτιστοποιεί έξυπνα τις διαδικασίες inventory, με σκοπό να προσφέρει μέγιστη απόδοση από μια κράτηση. Για παράδειγμα, όταν ένας πελάτης ζητά πληροφορίες διαθεσιμότητας για ένα multi-leg ταξίδι, η λύση υπολογίζει αυτόματα την συνολική αξία του ταξιδιού και προσφέρει τις κατάλληλες πληροφορίες διαθεσιμότητας στον πελάτη.


Τόσο η λύση Revenue Availability, όσο και η ‘Active Valuation’ είναι πλήρως ενοποιημένες με την σουίτα διαχείρισης επιβατών Altea, δίνοντας την δυνατότητα στους χρήστες να σχεδιάζουν και να εκτελούν επιχειρηματικές διαδικασίες από το σύνηθες περιβάλλον της λύσης Altea Inventory. Η λύση μπορεί επίσης να ενσωματωθεί εύκολα στο υπάρχον σύστημα διαχείρισης εσόδων. Για να μπορεί να εφαρμόσει είτε το Revenue Availability ή το “Active Valuation” μια αεροπορική εταιρεία θα πρέπει να χρησιμοποιεί ήδη τη λύση Altea Inventory. Σήμερα περίπου 100 αεροπορικές σε όλο τον κόσμο εμπιστεύονται την πλατφόρμα Altea για την διαχείριση των διαδικασιών Inventory.