Η Amadeus και η Cathay Pacific υπογράφουν νέα εκτεταμένη συμφωνία περιεχομένου για ταξιδιωτικά γραφεία.


Amadeus HellasΗ Amadeus υπέγραψε μια εκτεταμένη, μακρόχρονη Συμφωνία Περιεχομένου με τον Όμιλο Cathay Pacific, η οποία θα προσφέρει πρόσβαση στα ταξιδιωτικά γραφεία στον πλήρη κατάλογο τιμών, προγράμματος και διαθεσιμότητας των Cathay Pacific και Dragonair.


Η νέα συμφωνία προσφέρει στους συνδρομητές της Amadeus στην Ασία πρόσβαση στο ίδιο επίπεδο τιμών, διαθεσιμότητας και λειτουργικότητας και μάλιστα κάτω από τις ίδιες συνθήκες, όπως κάθε άλλο κανάλι διανομής που χρησιμοποιεί ταξιδιωτικά γραφεία. Εκτός Ασίας, οι Cathay Pacific και Dragonair έχουν αυξήσει την εγγύηση περιεχομένου που διατίθεται από την Amadeus να περιλαμβάνει όλες τις τιμές, τη διαθεσιμότητα και τη λειτουργικότητα, ξανά κάτω από τις ίδιες συνθήκες, στοιχεία τα οποία οι αεροπορικές εταιρείες διανέμουν μέσω της δικής τους ιστοσελίδας, τηλεφωνικού κέντρου και άλλων καναλιών διανομής των ταξιδιωτικών γραφείων.


Επιπλέον της διανομής του περιεχομένου της Cathay Pacific σε περισσότερα από 90.000 ταξιδιωτικά γραφεία-σημεία πωλήσεων παγκοσμίως, η Amadeus παρέχει την τεχνολογία e-Commerce που χρησιμοποιείται στην ιστοσελίδα cathaypacific.com, δίνοντας τη δυνατότητα στους επιβάτες να αγοράζουν, να προκρατούν και να διαχειρίζονται online τα ταξίδια τους. Οι δύο εταιρείες Cathay Pacific και Dragonair βρίσκονται επίσης στη διαδικασία εφαρμογής του Συστήματος Διαχείρισης Επιβατών Altea της Amadeus, το οποίο θα διαχειρίζεται κρατήσεις, διαδικασίες inventory και ελέγχου αναχωρήσεων από τα τέλη του 2011.

“Η τεχνολογία της Amadeus παίζει σημαντικό ρόλο στη διανομή των προϊόντων της Cathay Pacific, τόσο απευθείας στους online πελάτες, όσο και μέσω των ταξιδιωτικών γραφείων παγκοσμίως,” δήλωσε ο κ. Doctor. Αυτή η νέα συμφωνία εξασφαλίζει ότι το μεγαλύτερο δυνατό εύρος τιμών και πτήσεων πραγματοποιούνται μέσω του καναλιού GDS της Amadeus.”