Ψηλά στις προτεραιότητες της LG βρίσκονται οι πρωτοβουλίες για την ενίσχυση του μεριδίου της στην αγορά των τηλεοράσεων σε ολόκληρο τον κόσμο ενώ η εταιρεία διαθέτει άμεσα στην αγορά συσκευές OLED και ULTRA HD.


LG_Logo_whiteΣτο πλαίσιο των εκδηλώσεων της IFA 2013 στο Βερολίνο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της LG Home Entertainment Company αποκάλυψε ότι σε αρκετές αγορές της Ασίας, της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και των χωρών της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών, (CIS), η διάθεση των OLED TVs θα ξεκινήσει εντός του 2013. Επίσης, οι ULTRA HD TVs των 55 και των 65 ιντσών, οι πρώτες τηλεοράσεις στον κόσμο με ενσωματωμένο αποκωδικοποιητή HEVC, θα είναι διαθέσιμες από φέτος σε 50 χώρες, ενώ παράλληλα η LG θα εντείνει τις προσπάθειες για στρατηγική συνεργασία με μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους παραγωγούς προκειμένου να επιταχυνθεί η ανάπτυξη της αγοράς περιεχομένου τεχνολογίας ULTRA HD.


«Καθώς η ζήτηση για συσκευές OLED TV και ULTRA HD TV αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα την επόμενη χρονιά, ο ανταγωνισμός για τα ηνία στην αγορά των τηλεοράσεων επόμενης γενιάς θα είναι πολύ σκληρός,» ανέφερε ο κ. Kwon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η LG θα αξιοποιήσει την ισχυρή της θέση και θα εδραιώσει ακόμη περαιτέρω την επιχειρηματική της δραστηριότητα στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων, επιταχύνοντας την έναρξη διάθεσης των OLED TVs στις βασικές αγορές σε ολόκληρο τον κόσμο. Επιπλέον, θα παρουσιάσουμε νέα μοντέλα τεχνολογίας ULTRA HD και θα προσφέρουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να απολαμβάνει μια ολοκληρωμένη και διαφοροποιημένη εμπειρία θέασης Smart TV».


Ηγετική θέση στην αγορά μέσω της διάθεσης OLED TV σε ακόμα περισσότερες χώρες
Ένα ακόμη ορόσημο για την ενδυνάμωση της κυρίαρχης θέσης της LG στην αγορά των ULTRA HD και OLED TV αποτελεί και η παρουσίαση, κατά τη διάρκειας της IFA 2013, της μεγαλύτερης τηλεόρασης αυτής της τεχνολογίας που έχει παραχθεί ποτέ. Με διαγώνιο 77 ιντσών, η εντυπωσιακή οθόνη της ULTRA HD CURVED OLED TV, χάρη στο κυρτό σχήμα που παραπέμπει στις οθόνες των IMAX, γεμίζει το οπτικό πεδίο του θεατή καλύτερα από οποιαδήποτε επίπεδη τηλεόραση. Η ULTRA HD CURVED OLED TV συνδυάζει με εξαιρετικό τρόπο τις τεχνολογίες WRGB OLED και ULTRA HD της LG, γεγονός που μεταφράζεται σε άπειρο λόγο αντίθεσης και τέσσερις φορές μεγαλύτερη ανάλυση από εκείνη μιας κανονικής τηλεόρασης FULL HD. Σύμφωνα με την εταιρεία η διάθεση της προηγμένης ULTRA HD OLED TV στους καταναλωτές θα ξεκινήσει μέσα στο 2014.


Την εμπειρία που εξασφαλίζει η πρωτοποριακή τεχνολογία LG OLED TV μπορούν ήδη να απολαύσουν οι καταναλωτές των αγορών της Ν. Κορέας, των ΗΠΑ και της Ευρώπης. Ακόμη περισσότεροι καταναλωτές θα έχουν την ευκαιρία να κάνουν το ίδιο αργότερα μέσα στο 2013, μόλις ξεκινήσει η διάθεση των LG OLED TV στην Ασία, την Αφρική, τη Μέση Ανατολή και τις χώρες της Κοινοπολιτείας Ανεξαρτήτων Χωρών, (CIS). Προκειμένου να βοηθήσει την ανάπτυξη της αγοράς των OLED TV, η LG σχεδιάζει να φέρει τις επαναστατικές συσκευές στα ράφια όχι μόνο των εξειδικευμένων καταστημάτων ηλεκτρονικού εξοπλισμού, αλλά και σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής που διαθέτουν δίκτυο ικανό να καλύψει το σύνολο της αγοράς μιας χώρας.


Μέσα από τη διαρκή ανάπτυξη καινοτομικών τεχνολογιών, η LG εδραιώνεται ως μια εταιρεία που φέρνει πρώτη στην αγορά πρωτοποριακά προϊόντα και διευρύνει τη σειρά των κορυφαίων OLED TV με την 55 ιντσών CURVED OLED TV, αλλά και την GALLERY OLED TV η οποία μπορεί να κρεμαστεί και στον τοίχο. Επιπλέον, η LG εργάζεται εντατικά προκειμένου να παρουσιάσει OLED TVs με ποιότητα ULTRA HD και διαγώνιο μεγαλύτερη από τις 70 ίντσες.


Άμεση διαθεσιμότητα στην αγορά της ULTRA HD TV
Με την παρουσίαση περισσότερων τηλεοράσεων τεχνολογίας ULTRA HD, η LG θα προσφέρει στους καταναλωτές περισσότερες επιλογές και θα δώσει νέα πνοή στην αγορά των τηλεοράσεων επόμενης γενιάς. Η διάθεση των νέων premium, και ταυτόχρονα προσιτών, ULTRA HD TV 55- και 65-ιντσών έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει πριν το τέλος του 2014 σε 50 αγορές.


Οι ULTRA HD TVs της LG είναι οι πρώτες συσκευές στον κόσμο με αποκωδικοποιητή HEVC (High Efficiency Video Coding). Αυτό επιτρέπει τη θέαση υλικού ULTRA HD χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση εξωτερικού player (όπως το set-top box). Ο ενσωματωμένος αποκωδικοποιητής θα μπορεί επίσης να διαβάζει περιεχόμενο 4Κ από USB drive ή από οποιοδήποτε άλλο εξωτερικό μέσο αποθήκευσης, επιτρέποντας την απρόσκοπτη αναπαραγωγή εντυπωσιακών ταινιών και βίντεο ULTRA HD.


Παράλληλα, μέσα από τη συνεργασία της με τηλεοπτικούς σταθμούς, η LG εντείνει τις προσπάθειες για περαιτέρω μεγέθυνση της αγοράς περιεχομένου ULTRA HD. Συνεργάζεται, επίσης, με εταιρείες διανομής, αλλά και με καταξιωμένους καλλιτέχνες, προκειμένου να βοηθήσει στην αύξηση της παραγωγής ψυχαγωγικού περιεχομένου υψηλής ποιότητας και τεχνολογίας ULTRA HD.


Μοχλός ανάπτυξης στη συναρπαστική αυτή αγορά των ULTRA HD TV είναι η διαφοροποίηση της LG σε σχέση με τον ανταγωνισμό, μέσα από τεχνολογίες όπως τα IPS panel και το CINEMA 3D. Παράλληλα, η LG επενδύει όλο και περισσότερους πόρους στην έρευνα & ανάπτυξη καινοτομικών τεχνολογιών ήχου, προκειμένου να συμπληρώσει την προηγμένη ποιότητα εικόνας μιας ULTRA HD και να προσφέρει στον καταναλωτή τις καλύτερες ηχητικές λύσεις σε σχέση με άλλους ανταγωνιστές της.


Smart TV εμπειρία χρήσης
Το μερίδιο της LG στην αγορά των Smart TVs αναμένεται να διευρυνθεί χάρη στην Smart TV UX, η οποία εμπλουτίζεται με νέες web-based εφαρμογές και ενισχύει την εμπλοκή της LG στον οργανισμό Smart TV Alliance.


Μέσα από τη βελτιωμένη και εύχρηστη πλατφόρμα Smart TV, η LG προσφέρει στους καταναλωτές μια εμπειρία χρήσης που διακρίνεται για την απαράμιλλη ευκολία και τις πολλές επιλογές σε επίπεδο συνδεσιμότητας. Η πλατφόρμα Smart TV της LG έχει σχεδιαστεί με βάση τη στρατηγική S2R2, η οποία αντιπροσωπεύει όλα τα ισχυρά πλεονεκτήματα που προσφέρει στο χρήστη μια έξυπνη τηλεόραση της LG και εντοπίζεται στα τέσσερα βασικά συστατικά της εμπειρίας που αποκομίζει ο χρήστης μιας LG Smart TV: Search, Sharing, Recommending και Recording.


Τέλος, η LG σχεδιάζει να δώσει στους χρήστες πρόσβαση σε ακόμη πιο πλούσιο περιεχόμενο, προωθώντας τη στρατηγική της συνεργασία με τηλεοπτικούς σταθμούς και άλλους παραγωγούς υλικού, μεταξύ των οποίων βρίσκονται μεγάλοι παίκτες της ευρωπαϊκής αγοράς, όπως η RAI και το BSkyB. Παράλληλα, ενισχύει και το κομμάτι του gaming, εντάσσοντας στην πλατφόρμα LG Smart TV δημοφιλείς τίτλους από γνωστές εταιρείες, όπως η Activision και η Disney, αλλά και προσφέροντας υπηρεσίες gaming μέσω cloud.