Σχεδόν ένα εκατ. πολίτες έτρεξαν με “μανία” να προπαραγγείλουν τα νέα Apple smartwatch κατά την πρώτη ημέρα πώλησης τους στην Αμερική. Η Apple έσπασε τα ρεκορ… ειδικά με τα γκρι ρολόγια.

 

apple_watch_615_355Όλα τα ρεκορ “έσπασαν” τα νέα ρολόγια Apple Watch που τράβηξαν το ενδιαφέρον σχεδόν ενός εκατομμυρίου πελατών στην Αμερική. Κατά την πρώτη ημέρα διάθεσής τους -μέσω διαδικτύου- 957.000 λάτρεις των wearables είπαν “ναι” στην προπαραγγελία, με τους περισσότερους να διαλέγουν τα γκρι smartwatches. Αντίθετα, λιγότεροι πελάτες διάλεξαν τα ρολόγια από ατσάλι.

 

Αξίζει, βέβαια, να αναφερθεί ότι το πιο φθηνό μοντέλο της Apple ξεκινά από 299 λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο και φτάνει τις 479. Παράλληλα, η εταιρεία κατάφερε να πωλήσει ακόμα και όσα ρολόγια άνηκαν στην πιο ακριβή έκδοση που κυμαίνονται από τα 10.000 έως τα 17.000 δολάρια.

 

Σύμφωνα με τα στατιστικά, το 62% αυτών αγόρασε το πιο οικονομικό Apple Watch. Έτσι, δεν είναι τυχαίο που τα διαθέσιμα μοντέλα εξαντλήθηκαν μέσα σε λιγότερο από 60 λεπτά από την έναρξη των προπαραγγελιών!

 

Τα μοντέλα αναμένεται να παραδοθούν στα χέρια των ιδιοκτήτων τους στα τέλη Απριλίου σε εννέα χώρες: Αυστραλία, Καναδάς, Κίνα, Γαλλία, Γερμανία, Χονγκ Κονγκ, Ιαπωνία, Ηνωμένο Βασίλειο και ΗΠΑ.

 

Η ίδια η εταιρεία – “κολοσσός” ξόδεψε πάνω από 40 εκατ. δολάρια προκειμένου να κάνει promo στο νέο “έξυπνο” προϊόν της. Χαρακτηριστικό είναι ότι για τηλεοπτική διαφήμιση -ανάμεσα σε προγράμματα με υψηλή τηλεθέαση π.χ. Walkind Dead- έδωσε 38 εκατ. δολάρια.

 

Παρ’ όλα αυτά, οι προσπάθειές της “καρποφόρησαν”, αφού κατάφεραν να πωλήσουν μέσα σε ένα 24ωρο όσα smartwatch δεν είχε καταφέρει να πωλήσει το σύνολο των εταιρειών μέσα στο έτος (700.000 κομμάτια).