Η Alumil επέλεξε την Data Communication για την υλοποίηση έργου Customer Relationship Management (CRM) και ψηφιακού μάρκετινγκ.

Στόχος της Alumil η πλήρης κάλυψη των διαδικασιών μάρκετινγκ, πωλήσεων και εξυπηρέτησης. Το έργο βασίστηκε στις διεθνείς λύσεις Microsoft Dynamics CRM και Microsoft Dynamics Marketing.

Με την ολοκλήρωση του έργου επιτυγχάνεται η κεντρική διαχείριση του διεθνούς δικτύου του Ομίλου, ο οποίος διαθέτει πάνω από 5.000 σημεία πώλησης σε 63 χώρες και 24 θυγατρικές εταιρίες σε όλο τον κόσμο. Διασφαλίζεται ολοκληρωμένη εικόνα των πελατών για τον βέλτιστο συντονισμό των πωλήσεων, των υπηρεσιών εξυπηρέτησης και την αποτελεσματικότερη υποστήριξη των αναγκών τους.

Ταυτόχρονα, η Διεύθυνση Μάρκετινγκ του Ομίλου έχει πλέον στη διάθεσή της εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ (digital marketing) που επιτρέπουν την υλοποίηση στοχευμένων προωθητικών ενεργειών και την αποτελεσματικότερη δημιουργία και αξιοποίηση ευκαιριών πώλησης, συμβάλλοντας στην επίτευξη των εμπορικών στόχων της Alumil. Η διασύνδεση του έργου με την υφιστάμενη πληροφοριακή υποδομή επιτρέπει την άντληση των επιχειρησιακών δεδομένων για τη δημιουργία reports, προσφέροντας στον Όμιλο ενιαία εικόνα των λειτουργιών του σε διεθνές επίπεδο.

Όπως δήλωσε ο κ. Μιχάλης Αγάθος, Project Office Manager της Alumil: «H υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου από την Data Communication μας επέτρεψε να αναβαθμίσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας και να εφαρμόσουμε εποικοδομητικότερα την εμπορική μας στρατηγική. Πλέον αποκτάμε ένα κεντρικό εργαλείο το οποίο διατρέχει την εξυπηρέτηση, τις πωλήσεις και το μάρκετινγκ στο σύνολο του οργανισμού, για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των νευραλγικών αυτών τομέων. Εμπιστευτήκαμε την Data Communication με επίγνωση της μακρόχρονης εμπειρίας της και της τεχνογνωσίας της σε απαιτητικά και μεγάλης κλίμακας έργα πληροφορικής».