Σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC,  οι πωλήσεις συσκευών smartwatch εμφάνισαν πτώση, για πρώτη φορά,  κατά το δεύτερο τρίμηνο του 2016, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα πέρυσι.

Αναλυτικότερα, οι πωλήσεις υποχώρησαν το διάστημα Απριλίου – Ιουνίου 2016 κατά 32%, καθώς κατά το β τρίμηνο διατέθηκαν στην παγκόσμια αγορά 3,5 εκατομμύρια «έξυπνα ρολόγια», έναντι 5,1 εκατομμυρίων συσκευών το β τρίμηνο του 2015.

Επεξηγώντας τα στοιχεία, οι αναλυτές της IDC αποδίδουν την υποτονική επίδοση της αγοράς στο γεγονός ότι οι smartwatchesκαταναλωτές, σε μεγάλο βαθμό, αναμένουν – από τις αρχές του έτους- αναβαθμίσεις των εν λόγω προϊόντων σε επίπεδο hardware, γεγονός που δεν αναμένεται να συμβεί νωρίτερα από τα τέλη του έτους. Ακόμα εκτιμούν ότι η αγορά θα παραμείνει υποτονική για το σύνολο της χρήσης, αλλά θα βελτιωθεί από το επόμενο έτος.

Από πλευράς των εταιριών, η Apple διατήρησε την πρώτη θέση της παγκόσμιας αγοράς smartwatches με πωλήσεις 1,6 εκατ. ρολογιών και μερίδιο 47%, όμως ήταν ο μόνος από τους πέντε κορυφαίους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς smartwatch, που είδε τις πωλήσεις του, το εξεταζόμενο διάστημα, να μειώνονται.

Βέβαια, όπως σχολιάζουν οι αναλυτές της IDC, η σύγκριση των φετινών επιδόσεων με τις αντίστοιχες περσινές αδικεί σε ένα βαθμό την Apple. Και αυτό γιατί το εν λόγω τρίμηνο του 2015 συμπίπτει, στην ουσία, με την είσοδο της εταιρείας στη συγκεκριμένη αγορά και εύλογα ήταν ένα πολύ ισχυρό τρίμηνο από πλευράς πωλήσεων.

Τη δεύτερη θέση της παγκόσμιας αγοράς κατέκτησε η Samsung, συγκεντρώνοντας μερίδιο 16%, με τη Lenovo να έπεται με μερίδιο 9%, την LG Electronics να ακολουθεί με 8% και τη Garmin να συμπληρώνει την πρώτη πεντάδα με μερίδιο 4%.

[Πηγή: ΣΕΠΕ]