Προκειμένου να αποφύγουν τις διαφημίσεις, οι οποίες πολλές φορές γίνονται ενοχλητικές, εκατομμύρια χρήστες έχουν καταφύγει στη λύση των ad blockers.

Ήδη πολλές σελίδες προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα ζητώντας από τους επισκέπτες να τις αποκλείσουν από τους ad blockers.

Όπως είναι γνωστό, κάποιες  το ζητούν απλά μέσω ειδοποιήσεων ενώ  άλλες αρνούνται να προβάλουν το Adblockers-640x409περιεχόμενο μέχρι την απενεργοποίηση του ad blocker.Κυρίαρχη σελίδα βέβαια είναι το Facebook, του οποίου ένα τεράστιο ποσοστό από τα κέρδη προέρχεται από τις διαφημίσεις και για το λόγο αυτό πολύ σύντομα θα εφαρμόσει  διαδικασία για να παρακάμπτει τους ad blockers.

Ήδη ανακοίνωσε πρόσφατα πως θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο φορτώνουν οι διαφημίσεις στο desktop website, έτσι ώστε να εντοπίζονται πιο δύσκολα από τους ad blockers. «Facebook is ad-supported. Ads are a part of the Facebook experience; they’re not a tack on», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Andrew Bosworth του Facebook.

Αν και ο Bosworth κατανοεί πως είναι ενοχλητικό το να δείχνεις διαφημίσεις τους χρήστες που έχουν επιλέξει να τις μπλοκάρουν, όμως το Facebook έχει επενδύσει πολλούς πόρους στο να διαβεβαιώσει πως οι διαφημίσεις που προβάλλονται στη σελίδα του, είναι σχετικές με τον χρήστη.Έτσι λοιπόν το Facebook προωθεί την εισαγωγή νέων τρόπων ελέγχου έτσι ώστε να καθορίζουν οι ίδιοι οι χρήστες του τον τύπο των διαφημίσεων που θα τους εμφανίζονται.

Ακόμα επεσήμανε ότι το Facebook δεν έχει πληρώσει  ποτέ εταιρεία ad blocking για να κάνει τις διαφημίσεις του να ξεφεύγουν από τους ad blockers και αυτό είναι κάτι που δεν προτίθεται να κάνει ούτε στο μέλλον.