Η Dell Ελλάδος και η CPI που εξυπηρετεί την τεχνική της υποστήριξη, κατέλαβε την 1η θέση πανευρωπαϊκά στην ικανοποίηση πελατών για το service Dell.

dellΣύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που παρουσίασε η DELL Ευρώπης αναφορικά με το επίπεδο τεχνικής υποστήριξης για τους xρήστες μηχανημάτων DELL, η DELL Ελλάδος και κατ’ επέκταση η CPI A.E που εξυπηρετεί την Τεχνική Υποστήριξη στην Ελλάδα, κατέλαβε για ακόμα μια φορά την 1η θέση Πανευρωπαϊκά στην Ικανοποίηση Πελατών για το Service. Τα αποτελέσματα προέρχονται απ’ευθείας από τους Πελάτες μέσω της έρευνας VOC (Voice Of Customer) που διενεργείται σε συνεχή βάση από την Dell και αφορούν την συνολική ικανοποίηση των Πελατών από την Τεχνική Υποστήριξη που απολαμβάνουν, κατά την περίοδο από 31/01/2009 έως 03/04/2009, με το ποσοστό ικανοποίησης να ανέρχεται στο 98.1%!


Αξίζει να σημειωθεί οτι τα τελευταία χρόνια η Dell Ελλάδος (άρα και η CPI/MDI) βρίσκεται πάντοτε στο Top Five (καταλαμβάνοντας επενηλειμένα την 1η θέση) της Ερευνάς Ικανοποίησης των Πελατών (Voice Of Customers) που πραγματοποιεί σε συνεχή βάση η Dell σε Πανευρωπαϊκό επίπεδο.


Σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της CPI, κ Χρήστο Παπαθάνο: «Η συνεχής αυτή διάκριση πιστοποιεί με τον καλύτερο τρόπο την επιτυχημένη στροφή της εταιρίας προς την παροχή υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, η οποία έχει ξεκινήσει εδω και 5 χρόνια. Αυτή τη στιγμή τα έσοδα από υπηρεσίες αντιπροσωπεύουν πλέον το 23% των συνολικών εσόδων της εταιρίας, ενω στόχος είναι έως το τέλος του 2010 να ανέλθουν στο 30%».