Ο Marketing και E-Commerce Director του Public αποχωρεί από την εταιρεία έπειτα από 5 χρόνια επιτυχούς συνεργασίας με τον όμιλο. Ως επικεφαλής της ομάδας του Omnichannel Marketing, e-Commerce Customer Experience & Social Media, ο Νίκος Βαρβαδούκας απέσπασε κορυφαίες διακρίσεις, με σημαντικότερη όλων τη συμμετοχή των Public στα Ευρωπαϊκά βραβεία e-Commerce, εκπροσωπώντας την Ελλάδα ως national champion.

Παράλληλα, αποτέλεσε ενεργό μέλος στην ίδρυση του GRECA και μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου, στο οποίο μάλιστα διατηρεί την ιδιότητα του αντιπροέδρου.

Στο παρελθόν έχει εργασθεί μεταξύ άλλων στο marketing της Diageo και της αλυσίδας καταστημάτων «Γερμανός».