Το Μicrosoft Office 365 αλλάζει το χώρο εργασίας και τον τρόπο που δουλεύει το Tripsta.

Η Tripsta, η οποία ιδρύθηκε το 2005 και εξελίχθηκε στο μεγαλύτερο ελληνικό online ταξιδιωτικό πρακτορείο, με παρουσία σε 55 χώρες και περισσότερους από 260 εργαζομένους, υιοθέτησε την cloud λύση της Microsoft, Office 365. Πρωταρχικός στόχος της εταιρίας ήταν να αντιμετωπίσει θέματα που σχετίζονται με τη διαχείριση αρχείων και τον εκσυγχρονισμό διαδικασιών, ενώ στη συνέχεια ανακάλυψε ότι η σουίτα Office 365 συνέβαλλε σημαντικά στην αύξηση της παραγωγικότητας και στη διευκόλυνση της συνεργασίας και εσωτερικής επικοινωνίας των εργαζομένων σε όλες τις χώρες.

Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2014, ενώ η προετοιμασία διήρκεσε περίπου δύο μήνες, κατά τη διάρκεια των οποίων πραγματοποιήθηκε μια σειρά από εκπαιδευτικά σεμινάρια, δίνοντας στην δυνατότητα, αρχικά σε 120 χρήστες, να εξοικειωθούν με τη σουίτα Office 365, και τα σύγχρονα εργαλεία και υπηρεσίες της, όπως είναι το Skype for Business, το Yammer, το SharePoint Online και το OneDrive for Business.

Η ραγδαία ανάπτυξη της Tripsta, της οποίας οι εργαζόμενοι αυξήθηκαν από 35 το 2012 σε περισσότερους από 260 το 2016, δημιούργησε νέες ανάγκες, σε επίπεδο εσωτερικών διαδικασιών και συνεργασίας, τις οποίες κλήθηκε να αντιμετωπίσει. Όπως τόνισε ο Lorenzo Pauwels, Performance Manager της Tripsta, «Από το 2014 είχαμε αρχίσει να αναζητούμε μια λύση που θα βοηθούσε σε τομείς όπως είναι η διαχείριση αρχείων, η εναρμόνιση των επιχειρηματικών διαδικασιών και η συνεργασία μεταξύ τμημάτων. Ο όγκος των αρχείων είχε αρχίσει να αυξάνεται σε βαθμό που ήταν δύσκολο να τον διαχειριστεί το τμήμα της εταιρίας». Έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση, επέλεξαν το Office 365, ως το πιο κατάλληλο εργαλείο το οποίο θα επέτρεπε στην εταιρία να διαμορφώσει τις λειτουργίες του με τέτοιο τρόπο, ώστε να προσφέρει άμεσες λύσεις στα προβλήματα που αντιμετώπιζε.

microsoft7102015

Προκειμένου να εκσυγχρονίσει τις εσωτερικές διαδικασίες, η Tripsta, χρησιμοποιεί το SharePoint Online, ένα εργαλείο το οποίο όπως σημείωσε ο Lorenzo Pauwels, «Είναι η υπηρεσία που έχουμε προσαρμόσει περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη στις δικές μας ανάγκες. Τη χρησιμοποιούμε εκτενώς για έναν μεγάλο αριθμό διαδικασιών, οι οποίες έχουν πλέον αυτοματοποιηθεί.» Το Skype for Business, ως βασικό εργαλείο της καθημερινής επικοινωνίας των εργαζόμενων, έχει συμβάλλει σημαντικά στη διευκόλυνση της επικοινωνίας και στη βελτίωση της συνεργασίας των εργαζομένων, παρέχοντας εξοικονόμηση όσον αφορά το χρόνο της επικοινωνίας με τις υπόλοιπες χώρες. Επίσης, όλα τα προσωπικά αρχεία είναι αποθηκευμένα στο OneDrive for Business, διευκολύνοντας με αυτόν τον τρόπο την κοινή χρήση εγγράφων. Τέλος, το Yammer είναι ένα επιπλέον εργαλείο που προσφέρει ενημέρωση σχετικά με διάφορες δράσεις της εταιρίας, όπως κοινωνικές εκδηλώσεις, αγγελίες, νέες προσλήψεις και γενέθλια.

Ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Είναι χαρά μας που μια τόσο καινοτόμα εταιρία όπως είναι η Tripsta, επέλεξε τις cloud λύσεις της Microsoft, και συγκεκριμένα τη σουίτα Office 365. Είμαστε σίγουροι, ότι η επιλογή αυτή θα συμβάλλει στην ολοένα αυξανόμενη επέκταση και ανάπτυξη της εταιρίας, προσφέροντας τις καταλληλότερες λύσεις παραγωγικότητας, συνεργασίας και επικοινωνίας. Όπως έχει αποδειχθεί άλλωστε, το Office 365 είναι σε θέση να καλύπτει όλες τις επιχειρηματικές ανάγκες μιας σύγχρονης επιχείρησης».

O Lorenzo Pauwels, Performance Manager της Tripsta, δήλωσε: «Η καθοδήγηση της Microsoft στην επιλογή του καταλληλότερου εργαλείου για την κάλυψη των επιχειρηματικών μας αναγκών, μας ικανοποιεί ιδιαίτερα. Η σουίτα Office 365 όχι απλώς μας βοηθάει στο να παρέχουμε καλύτερη εξυπηρέτηση, αλλά παράλληλα βοηθάει στη διατήρηση των πόρων μας και ενισχύει την ικανοποίηση των εργαζομένων μας, καθιστώντας την απαραίτητο εργαλείο για την επιχείρηση μας.»