Οκτώ βραβεία απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ για την εξυπηρέτηση των πελατών και τις υπηρεσίες πωλήσεων.

Οκτώ βραβεία, εκ των οποίων τέσσερα χρυσά, απέσπασε ο Όμιλος ΟΤΕ στο θεσμό Sales Excellence Awards 2016. Διακρίσεις που επιβεβαιώνουν για μια ακόμη φορά την προσήλωση του Ομίλου ΟΤΕ στην άριστη Εμπειρία Πελάτη, στην ποιοτική και εξατομικευμένη εξυπηρέτηση, μέσα από προηγμένες υπηρεσίες πωλήσεων.

Οι τηλεφωνικές πωλήσεις του Ομίλου ΟΤΕ απέσπασαν βραβεία Gold στις κατηγορίες «Τηλεφωνικές Πωλήσεις» και «Καινοτομία στις Πωλήσεις», καθώς και Silver βραβεία στις κατηγορίες «Αύξηση Πωλήσεων» και «Τεχνικές Πωλήσεων».

Ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, κ. Πέτρος Παπαγγέλης, κατά τη βράβευση

Ο Διευθυντής Δικτύου Καταστημάτων ΓΕΡΜΑΝΟΣ, κ. Πέτρος Παπαγγέλης, κατά τη βράβευση

Επίσης, με Gold βραβείο στην κατηγορία «Καινοτόμες Τεχνολογίες Αυτοματοποίησης & Αναβάθμισης των Πωλήσεων» διακρίθηκε η εκπαίδευση των Call Centers. Ο Όμιλος ΟΤΕ έλαβε και Bronze διάκριση στην κατηγορία «Αύξηση Πωλήσεων Επαγγελματικών Υπηρεσιών» για τις door2door πωλήσεις του ΟΤΕ TV.

Πρωτιά με Gold βραβείο και για την εταιρεία του Ομίλου, COSMOTE e-value, στην κατηγορία «Παραγωγικότητα και Απόδοση», ενώ με Silver βραβείο τιμήθηκαν και οι πωλήσεις της ΓΕΡΜΑΝΟΣ στην κατηγορία «Τμήμα Πωλήσεων της Χρονιάς».

 (από αριστερά) Ο Διευθυντής Εμπορικών Θεμάτων Εξυπηρέτησης Πελατών Κινητής & Σταθερής, Βαγγέλης Αγαπητός και ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, Αθανάσιος Στράτος.

(από αριστερά) Ο Διευθυντής Εμπορικών Θεμάτων Εξυπηρέτησης Πελατών Κινητής & Σταθερής, Βαγγέλης Αγαπητός και ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, Αθανάσιος Στράτος.

«Στον Όμιλο ΟΤΕ, είμαστε πάντα δίπλα στους πελάτες μας, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία σε κάθε σημείο επαφής μαζί τους. Αξιοποιώντας τεχνολογίες αιχμής στους τομείς της εξυπηρέτησης και των πωλήσεων και προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες, καλύπτουμε με τρόπο μοναδικό τις σύγχρονες ανάγκες επικοινωνίας. Με το πάθος, τη διάθεση και τη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων μας, βελτιώνουμε διαρκώς την καθημερινότητα κάθε πελάτη. Οι διακρίσεις μας επιβεβαιώνουν τις ισχυρές σχέσεις εμπιστοσύνης που δημιουργούμε μαζί του.», δήλωσε ο Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, κ. Αθανάσιος Στράτος.

 Η Διευθύντρια Πωλήσεων D2D Ομίλου ΟΤΕ, κα Χριστίνα Καρτσιώτου, κατά τη βράβευση

Η Διευθύντρια Πωλήσεων D2D Ομίλου ΟΤΕ, κα Χριστίνα Καρτσιώτου, κατά τη βράβευση

Τα Sales Excellence Awards διοργανώθηκαν για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ) και την Boussias Communications, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων πρακτικών πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους στην Ελλάδα. Η αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων έγινε από κριτική επιτροπή που αποτελείται από επαγγελματίες του χώρου, εκπροσώπους του ΙΠΕ και καθηγητές πανεπιστημίων με εμπειρία στο χώρο των πωλήσεων στην Ελλάδα και το εξωτερικό.