Δείτε το πρώτο διαφημιστικό σποτ του LG G5 and Friends με σταρ τον Jason Statham.

Ο Jason Statham, ο διάσημος και αγαπημένος σταρ ταινιών δράσης, όπως της ταινίας The Transporter και της σειράς The Expendables, πρωταγωνιστεί στο τελευταίο τηλεοπτικό σποτ της LG Electronics (LG) για τo επαναστατικό G5 modular smartphone. Ο Fredrik Bond, ο δημιουργικός, παθιασμένος σκηνοθέτης ο οποίος έχει σκηνοθετήσει πολλά παγκόσμια campaigns για γνωστές πολυεθνικές εταιρείες, ήταν πίσω από την κάμερα.

Το νέο διαφημιστικό της LG θα αναδείξει τις δυνατότητες για διασκέδαση και παιχνίδι με το G5 και του πολυδιάστατου modular σχεδιασμού του. Με την ικανότητα να συνδέεις διάφορες συσκευές και να μετατρέπεις το smartphone σε μια φωτογραφική μηχανή με εύκολο κράτημα ή σε ένα Hi-Fi ηχοσύστημα, το G5 είναι ιδανικό για όποιον εκτιμά την υψηλή τεχνολογία και την καινοτομία με στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ζωής του καταναλωτή.

Η παραγωγή πραγματοποιήθηκε στο Λος Άντζελες σε συνεργασία με το δημιουργικό γραφείο Energy BBDO με το διαφημιστικό να απεικονίζει τις διασκεδαστικές και συναρπαστικές εμπειρίες του Jason Statham με το G5. Κάθε χαρακτήρας θα παρουσιάζεται από τον κ. Statham, μέσω ενός διασκεδαστικού ‘Mise-en-scène’ με το μότο του G5 «H Ζωή είναι ωραία όταν παίζεις» (‘Life’s Good when you Play More’).

LG-G5

«Νομίζω ότι το concept που η LG προωθεί με το G5 και το modular σχεδιασμό του πρόκειται να κεντρίσει το ενδιαφέρον των καταναλωτών», δήλωσε ο Jason Statham. «Απόλαυσα τη συνεργασία με την LG για το διαφημιστικό και ελπίζω να αποτυπωθεί στο τελικό αποτέλεσμα».

«Από τα αποκαλυπτήρια του στο MWC, έχουμε ακούσει από πολλούς να λένε ότι περίμεναν καιρό τώρα ένα τηλέφωνο όπως το G5,» δήλωσε ο Chris Yie, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής marketing communications, LG Mobile Communications Company. «Με το G5, η πρόθεσή μας είναι να δείξουμε πώς τα smartphones μπορούν να ξεφύγουν από την παραδοσιακή τους υπόσταση ως συσκευές επικοινωνίας και να προσφέρουν μια διασκεδαστική mobile εμπειρία εμπλουτίζοντας τη ζωή μας».

Το διαφημιστικό θα προβληθεί παγκοσμίως σε βασικές αγορές όπως τη Βόρεια Αμερική, την Λατινική Αμερική, την Ευρώπη και την Ανατολική Ασία ενώ θα είναι διαθέσιμο και στο LG Mobile’s Facebook page από την 1η Απριλίου.