Η ΗP, από την 1η Μαΐου 2009, εξελίσσει το πρόγραμμα PartnerONE, εξασφαλίζοντας στο κανάλι συνεργατών της μειωμένο κόστος και υψηλή ανταγωνιστικότητα.

HPΤο νέο πρόγραμμα θα περιλαμβάνει  την εφαρμογή ευκολότερων επιχειρηματικών διαδικασιών και  την προσφορά ιδιαίτερα ανταγωνιστικών τιμών και διευκολύνσεων προς τους πελάτες τους. Σαν απάντηση στην αβεβαιότητα που εμφανίζει το τρέχον οικονομικό περιβάλλον, το νέο πρόγραμμα θα ενισχύσει τη ρευστότητα (cash-to-cash cycle) στο κανάλι των συνεργατών της.


Απλοποιημένα Χαρτοφυλάκια Προϊόντων για Καλύτερες Ευκαιρίες Πωλήσεων σε Χαμηλότερο Κόστος

Ως μέρος των αλλαγών, η HP θα βελτιώσει τη στρατηγική που διέπει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων της με σκοπό την αύξηση των ευκαιριών πώλησης για τους συνεργάτες.


Η HP θα ενοποιήσει το κανάλι των συνεργατών υλικού και αναλώσιμων της επιχειρηματικής μονάδας Imaging and Printing Group – IPG κάτω από έναν κοινό τίτλο και ένα κοινό πρόγραμμα. Στόχος αυτού του προγράμματος είναι να προσφέρει στους μεταπωλητές προϊόντων της κατηγορίας IPG μεγαλύτερη ευελιξία για την επιλογή των δικών τους προσφορών, δημιουργώντας έτσι νέες ευκαιρίες πωλήσεων. Επιπλέον, η  HP ορίζει έναν κοινό πλέον υπεύθυνο επικοινωνίας ο οποίος θα δίνει τη δυνατότητα για περισσότερο αποδοτική και με χαμηλότερο κόστος διαχείριση του λογαριασμού.


Στην επιχειρηματική μονάδα Personal Systems Group – PSG, η HP εισάγει ένα νέο χαρτοφυλάκιο προϊόντων για μικρές επιχειρήσεις και μικρά γραφεία (SBSO), που θα περιλαμβάνει τα καλύτερα της κατηγορίας των Εμπορικών και Καταναλωτικών προϊόντων. Αυτό το χαρτοφυλάκιο θα ωφεληθεί από τη δυνατότητα επιθετικής άμεσης τιμολόγησης  και θα αφορά σε παραγγελίες μεγάλων ποσοτήτων, βοηθώντας τη μείωση του διοικητικού κόστους και του κόστους της αλυσίδας προμηθειών για την HP και τους συνεργάτες της.


Η HP, επίσης, θα απλοποιήσει τα χαρτοφυλάκια προϊόντων PSG και IPG, με σχέδια για τη μείωση του αριθμού των συνθέσεων IPG κατά 30% στους επόμενους έξι μήνες, και του αριθμού των συνθέσεων PSG SBSO κατά 35%. Αυτές οι περικοπές θα βοηθήσουν στη σημαντική μείωση του χρόνου που ξοδεύουν οι μεταπωλητές για την επιλογή των συνθέσεων και του χρόνου που ξοδεύουν οι διανομείς για τη διαχείριση των αποθεμάτων.


Καλύτερη πρόβλεψη κερδών και ενίσχυση της ρευστότητας

Η HP απλοποιεί το μοντέλο αμοιβών Pay for Results (PfR) για τους μεταπωλητές και τους συνεργάτες διανομής της, παρέχοντας καλύτερες αμοιβές που τους βοηθούν να ξεπεράσουν τις τρέχουσες οικονομικές δυσκολίες ενισχύοντας τη ρευστότητα και προσφέροντας καλύτερη εκτίμηση των κερδών.


Μεγαλύτερες ευκαιρίες για αύξηση της ζήτησης

Ως μέρος των αλλαγών στο πρόγραμμα PartnerONE, η HP προσφέρει στους συνεργάτες της νέες ευκαιρίες για αύξηση της ζήτησης και τη δημιουργία ευκαιριών.


“Σήμερα, οι συνεργάτες μας δεν έχουν χρόνο, ενέργεια και χρήμα για χάσιμο – εμείς πρέπει να τους βοηθήσουμε να εκμεταλλευτούν στο έπακρο κάθε επιχειρηματική ευκαιρία,” είπε ο Antoine Barre, αντιπρόεδρος του Solution Partners Organization, Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA) της HP. “Θα εφαρμόσουμε ένα απλοποιημένο και βελτιωμένο επιχειρηματικό μοντέλο που πιστεύουμε ότι θα είναι καλύτερο για τους συνεργάτες μας, και θα τους επιτρέψει να αναπτύξουν τη συνεργασία τους με την HP.”