H bluegr Hotels & Resorts, μια από τις top ξενοδοχειακές εταιρείες στην Ελλάδα, υιοθέτησε το Office 365 της Microsoft.

Η bluegr Hotels & Resorts, μια από τις μεγαλύτερες ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα, η οποία δραστηριοποιείται από το 1985 και απασχολεί περισσότερους από 350 υπαλλήλους, με 5 ξενοδοχεία σε Κρήτη, Αθήνα, και Ρόδο, επέλεξε τις cloud λύσεις της Microsoft, και συγκεκριμένα την σουίτα ολοκληρωμένων λύσεων, Office 365. Στόχος της επιχείρησης ήταν να προσφέρει μια ενιαία πλατφόρμα επικοινωνίας για τους εργαζομένους τους, η οποία θα τους προσέφερε αυξημένη ασφάλεια αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία στην καθημερινότητα τους, με αποτέλεσμα την αύξηση της παραγωγικότητας.

Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε σε όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου, τον Μάρτιο του 2015, δίνοντας τη δυνατότητα σε 60 χρήστες να έχουν πρόσβαση στα πιο σύγχρονα εργαλεία της Microsoft, όπως είναι το Exchange Online, το Skype for Business, το Yammer, το SharePoint και το OneDrive.

Η Sieben, η οποία αποτελεί μια από τις κορυφαίες εταιρίες στο χώρο υψηλής τεχνολογίας και έναν από τους σημαντικότερους πιστοποιημένους στρατηγικούς συνεργάτες της Microsoft, ανέλαβε και πραγματοποίησε το έργο της εγκατάστασης της πλατφόρμας Office 365, για λογαριασμό της bluegr Hotels & Resorts.

Πριν την μετάβαση στις cloud λύσεις της Microsoft, η bluegr Hotels & Resorts αντιμετώπιζε αρκετές προκλήσεις όσο αναφορά στη διαχείριση των πληροφοριακών της συστημάτων. Πιο συγκεκριμένα, η προηγούμενη υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν παρείχε την απαραίτητη ασφάλεια, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα οι χρήστες να λαμβάνουν έναν αυξημένο όγκο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας και ιών. Επιπλέον, η έλλειψη συγχρονισμού συσκευών, η απουσία απομακρυσμένου ελέγχου mobile συσκευών (MDM) και οι διαφορετικοί πάροχοι email για πολλούς χρήστες, δημιουργούσαν προβλήματα στην επικοινωνία μεταξύ των υπαλλήλων.

41_blue

Ο κυριότερος λοιπόν παράγοντας που οδήγησε την bluegr Hotels & Resorts, έπειτα από ενδελεχή αξιολόγηση διαθέσιμων λύσεων στην αγορά, στην υιοθέτηση του Office 365, ήταν η ανάγκη μετάβασης σε ένα cloud περιβάλλον με δυνατότητα κεντρικής διαχείρισης, μέσω του οποίου θα δινόταν στους εργαζόμενους η ευκαιρία να διαχειρίζονται τα email τους με ασφάλεια και ευελιξία, μέσα από έναν κοινό διακομιστή, τον Exchange Online. Επιπλέον, με τη χρήση εργαλείων όπως το Skype for Business, το Yammer και το SharePoint, η ενδοεταιρική επικοινωνία και συνεργασία ενισχύθηκαν σημαντικά, επιτρέποντας στους υπαλλήλους να επικοινωνούν μεταξύ τους και να μοιράζονται αρχεία από οποιοδήποτε σημείο και από οποιαδήποτε συσκευή τους εξυπηρετεί, διατηρώντας παράλληλα τα κόστη σε χαμηλά επίπεδα.

Ο IT Manager της bluegr Hotels & Resorts, Βασίλης Μπάρμπας, δήλωσε: «Η κεντρική διαχείριση και η προσβασιμότητα από το διαδίκτυο, η αμεσότητα στην υποστήριξη, ο απαιτούμενος χρόνος αναβαθμίσεων και συντήρησης που πλέον δεν απαιτείται εσωτερικά, η ευελιξία σε λύσεις και παραμετροποιήσεις από το cloud περιβάλλον για τις υπηρεσίες Microsoft Exchange, αναμφισβήτητα αποτελεί μια θετική στρατηγική απόφαση για χρήση της πλατφόρμας Οffice 365 σε επίπεδο cloud. Τα πλεονεκτήματα της λύσης Office 365 είναι αρκετά, με πιο σημαντικά την προσβασιμότητα και την υλοποίηση υβριδικού μοντέλου υποδομής (Cloud και On Premise), τη διαχείριση της υπηρεσίας, τη δυνατότητα εγκατάστασης και χρήσης όλων των υπηρεσιών Microsoft, ανεξάρτητα από εξοπλισμό πληροφορικής (laptop, desktop, server), απλά με χρήση του διαδικτύου.»

Ο Ευάγγελος Χρυσοχόος, Εμπορικός Διευθυντής της Microsoft Ελλάς, δήλωσε: «Το γεγονός ότι η bluegr Resorts & Hotels, μια εταιρία που διαθέτει μερικά από τα καλύτερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, εμπιστεύτηκε τις cloud λύσεις της Microsoft μας χαροποιεί ιδιαίτερα. Είμαστε σίγουροι ότι τα πλεονεκτήματα που έχει αποκομίσει η επιχείρηση από την πλατφόρμα Οffice 365, όπως είναι η ασφάλεια, η ευελιξία και η μείωση λειτουργικών δαπανών, αποδεικνύουν ότι είμαστε σε θέση να καλύπτουμε τις ανάγκες κάθε επιχείρησης, συμβάλλοντας σε ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον επικοινωνίας και συνεργασίας.»