Με ελληνικό χρώμα έκλεισε η τρίτη μέρα του MWC μετά την καθιερωμένη εορτή “Taste the Greek Spirit”.

Η εντυπωσιακή προσέλευση εκθετών, αντιπροσωπειών και στελεχών για να γνωρίσουν τα ελληνικά μυαλά, αλλά και να γευτούν εδέσματα και τα ποτά από όλη την Ελλάδα, έκαναν και φέτος την ελληνική γιορτή το “talk of the MWC”!

Συγκεκριμένα, συμμετείχαν εκπρόσωποι των εθνικών αντιπροσωπειών της Γαλλίας, της Ινδίας, του Ισραήλ, της Βραζιλίας, της Αιγύπτου, της Ουαλίας, της Εσθονίας, της Καταλονίας, της Βαυαρίας, των εταιριών που πραγματοποίησαν συναντήσεις τις προηγούμενες μέρες με τις ελληνικές, αλλά και πολλοί προσκεκλημένοι, αναδεικνύοντας την εορτή σε σημαντικό networking event, όπου συμφωνίες, διαπραγματεύσεις και συνεργασίες ήταν η πρωταγωνιστές της διοργάνωσης.

Η τρίτη ημέρα του MWC ήταν ημέρα έντονης δραστηριότητας για την ελληνική αποστολή, καθώς πραγματοποιήθηκαν επισκέψεις και επαφές στις αντιπροσωπείες του Ισραήλ, της Τυνησίας, της Πολιτείας Ουάσιγκτον και της Αιγύπτου. Ιδιαίτερα σημαντική ήταν και η συνάντηση με την Google, στη διάρκεια της οποίας ενισχύθηκαν ακόμα περισσότερο οι σχέσεις με την εταιρία και τέθηκαν οι βάσεις για μεταφορά τεχνογνωσίας και διασύνδεση με τα παγκόσμια εκπαιδευτικά προγράμματά της.

Photo_2

Oι εκπρόσωποι του Enterprise Greece, από την πλευρά τους, συναντήθηκαν με ομολόγους τους από Ισραήλ, Λιθουανία, Βαυαρία και Χονγκ Κονγκ, ενώ είχαν και συναντήσεις στο πλαίσιο του 4YFN με εκπροσώπους οργανισμών, όπως το Advantage Austria και το French Tech, που αφορά σε επενδυτικές ευκαιρίες στη Γαλλία, είτε από την πλευρά των επενδυτών, είτε των startups. Επίσης, επαφές έγιναν και με το EU-Japan Centre for Industrial Cooperation, αλλά και με εταιρίες από την Ιταλία, την Ισπανία, την Κορέα, τη Γαλλία, την Κίνα και την Εσθονία, με στόχο αφενός την προσέλκυση νέων επενδύσεων στη χώρα, αφετέρου την περαιτέρω ενίσχυση της εξωστρέφειας των ελληνικών επιχειρήσεων παγκοσμίως.

Από πλευράς διεθνούς επικοινωνίας του concept της ελληνικής αποστολής, ιδιαίτερη μνεία θα πρέπει να γίνει στην επίσκεψη δημοσιογράφων της Wall Street Journal, οι οποίοι ξεναγήθηκαν στο ελληνικό περίπτερο και πραγματοποίησαν συνεντεύξεις.

Αξίζει να σημειωθεί πως, και στο εταιρικό μέτωπο, όλες οι επιχειρήσεις που αντιπροσωπεύονται στο περίπτερο δηλώνουν ικανοποιημένες από την αποτελεσματικότητα των επαφών τους στην έκθεση, που διευρύνουν την εξωστρέφεια τους σε επίπεδο πελατείας και συνεργατών.