MWC2016_logoΜπορεί Samsung, LG, Huawei και ZTE να επέλεξαν την Κυριακή πριν την επίσημη έναρξη του Mobile World Congress για να παρουσιάσουν τα νέα τους προϊόντα, η Sony ωστόσο περίμενε καρτερικά (χαμογελώντας σαρδόνια ενδεχομένως!) τη Δευτέρα το πρωί για να μας παρουσιάσει το νέο της line-up, για το οποίο λογικά ήδη ενημερωθήκατε από τις σελίδες του techpress.gr. Νέα εποχή για το Xperia brand, φρέσκιες συσκευές με καινοτομίες τόσο στην κάμερα όσο και στην μπαταρία, συντροφιά με πινελιές ανανέωσης στο κλασικό, εμβληματικό Sony look, δεν ήταν ευτυχώς οι μόνες εκπλήξεις που μας επιφύλασσε η ιαπωνική εταιρεία, οι οποίες μάλιστα κρατήθηκαν ως επτασφράγιστο μυστικό μέχρι τη Δευτέρα το πρωί. Την παράσταση έκλεψαν οι concept συσκευές βασισμένες στη φιλοσοφία του Internet of Things και της ανάγκης για εξερεύνηση νέων τρόπων αλληλεπίδρασης του χρήστη με το smartphone του. Βέβαια, μπορεί για τις περισσότερες από αυτές τις εντυπωσιακές συσκευές να μην έχουμε ακόμα ακριβή εικόνα για το πότε θα κυκλοφορήσουν στην αγορά, σηματοδοτούν ωστόσο τη στόχευση της Sony για τα επόμενα χρόνια: εμπειρία χρήσης ή για να το θέσουμε σωστότερα… Xperia χρήσης! Παρατηρούμε, επίσης, μια διαφορετική προσέγγιση σε σχέση με την εξίσου «φρέσκια» σειρά περιφερειακών «LG Friends», καθώς τα αξεσουάρ της Sony εξερευνούν νέες προϊοντικές κατηγορίες όχι ως αυτοσκοπό, αλλά ως μέσο ενίσχυσης μιας απολαυστικότερης και εποικοδομητικότερης καθημερινής σχέσης με το κινητό μας.
Σε ένα συνέδριο που μας υπενθυμίζει με κάθε τρόπο πως βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο, οδεύοντας προς… κάπου, προς το 5G, προς το IoT και την αποτελεσματικότερη διαχείριση big data, προς τα αυτό-οδηγούμενα οχήματα, προς πιο διασκεδαστικές συσκευές, προς ένα αλλιώτικο facebook κ.α., έκδηλη είναι η αγωνία των operators καθώς δεν μπορούν να περιμένουν για αρκετό καιρό ακόμα την έξοδο… προς το τέλος μιας περιόδου που η αγορά κινητής τηλεφωνίας δείχνει πιο κορεσμένη από ποτέ. Η στροφή φιλοσοφίας της Sony, πάντως, σίγουρα τους χαρίζει χαμόγελα αισιοδοξίας