Η διαχείριση social δικτύων σε επαγγελματικό βαθμό, διαφέρει κατά πολύ από την ενασχόληση ενός casual χρήστη. Πέραν της ανάγκης του διαχειριστή να παρακολουθεί και να παίρνει feedback από τα πάντα, πολλές φορές ο ίδιος άνθρωπος καλείται να διαχειριστεί δύο, τρεις ή και περισσότερους λογαριασμούς στο ίδιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Όπως αντιλαμβάνεστε, ακόμα κι αν το Facebook ή το Twitter διέθεταν τα δικά τους, πλήρη analytics (κατεύθυνση προς την οποία έχουν κάνει πάντως σημαντικά βήματα τα τελευταία χρόνια), θα ήταν φύσει αδύνατον για κάποιον να κάνει διαρκώς log in/log out.

Κάπως έτσι λοιπόν μας προέκυψαν εργαλεία που απευθύνονται σε αυτό το κοινό, επιτρέποντάς τους να διαχειρίζονται ταυτόχρονα πολλούς λογαριασμούς σε πολλά social media και παρέχοντάς τους επίσης όλο το απαραίτητο feeback. Ποια είναι αυτά; Πάμε να δούμε τα καλύτερα.

Buffer

Μία από τις καλύτερες multi-culti εφαρμογές που θα βρείτε στο διαδίκτυο. Υποστηρίζει τα μεγαλύτερα δίκτυα (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, Pinterest) και σας επιτρέπει να κάνετε πλήθος ενεργειών μέσα από ένα λιτό και ξεκάθαρο περιβάλλον εργασίας. Τα στοιχεία που σας επιστρέφει είναι αρκούντως αναλυτικά ενώ στο πλαίσιο αυτό προέκυψε και η εξαγορά της Respondly, εταιρείας brand monitoring. Η χρήση του για ένα προφίλ είναι δωρεάν, ενώ για πιο «βαριά» χρήση υπάρχουν πακέτα που ξεκινούν από τα $10/μήνα.

social-media-manager-3

Hootsuite

Πιθανότατα η καλύτερη εφαρμογή διαχείρισης πολλαπλών λογαριασμών σε πολλαπλά δίκτυα. Υποστηρίζει κάθε μεγάλη πλατφόρμα, από το Facebook και το Twitter, μέχρι το Foursquare και το Instagram, επιτρέποντας στον χρήστη του να προγραμματίσει δημοσιεύσεις, να αναζητήσει trends, να διαχειριστεί λογαριασμούς μόνος ή με άλλους, να αναλύσει το feedback που του προσφέρουν τα «κλικ» των χρηστών και όλα αυτά μέσα από ένα αρκετά βολικό και φιλικό user interface. Το δωρεάν πακέτο σας επιτρέπει να διαχειριστείτε έως και 3 λογαριασμούς με το πρώτο επί πληρωμή να ξεκινά από τα 7,99€/μήνα.

SumAll

O σωστός social media manager, οφείλει να παρακολουθεί τα πάντα γύρω από τα social media της εταιρείας του: από το τι λένε οι χρήστες για το brand του, μέχρι τα trends και κάθε λογής τάση που μπορεί να τον φέρει μπροστά από τις εξελίξεις. Ακριβώς αυτό τον βοηθά να κάνει το SumAll: θα συνδέσετε τους λογαριασμούς σας και αυτό θα αρχίσει να τραβά δεδομένα, συγκεντρώνοντάς τα σε ένα κεντρικό dashboard. Αν ο χρόνος σας είναι μάλιστα περιορισμένος, μπορείτε κάλλιστα να ζητήσετε όλα τα παραπάνω σε email με τη μορφή report! Το απλό πακέτο είναι δωρεάν, το premium στα $99/μήνα.