H Toshiba λανσάρει την πανευρωπαϊκή καμπάνια “Make IT work”, εστιάζοντας στις εταιρικές και mid-size αγορές.

Η Toshiba Europe GmbH παρουσιάζει τη μεγάλη πανευρωπαϊκή καμπάνια ‘Make IT work’, για εταιρικούς συνεργάτες και πελάτες σε mid-size και εταιρικές αγορές. Η καμπάνια ‘Make IT work’ θα είναι ο βασικός πυλώνας για τις προτάσεις της Toshiba στο business κομμάτι, καταδεικνύοντας τη δέσμευση της εταιρίας σε αυτήν την αγορά. Θα υποστηρίξει επίσης την προώθηση των νέων business συσκευών της Toshiba, που είναι τώρα διαθέσιμες σε όλη την Ευρώπη.

Η καμπάνια έχει σχεδιαστεί για να δείξει την υποστήριξη της Toshiba στις αυξανώμενες ανάγκες του σημερινού επαγγελματικού περιβάλλοντος, μέσω της γκάμας λύσεων B2B αλλά και της συμβουλευτικής/υποστήριξης σε πελάτες και συνεργάτες.

Η νέα σειρά business της Toshiba, η πιο πλήρης μέχρι σήμερα, περιλαμβάνει δώδεκα νέες πλατφόρμες και τέσσερις βασικούς φορητούς υπολογιστές και υβριδικές συσκευές – τους Tecra A40-C, Portégé Z30-C, Tecra Z40-C και Portégé Z20t-C – που βασίζονται όλοι στις θεμελιώδεις αξίες της Toshiba για ασφάλεια, αξιοπιστία, συνδεσιμότητα και διαχειρισιμότητα.

Περιλαμβάνουν επίσης νέους επεξεργαστές Intel 6th Gen Core, βασικό συστατικό για μέγιστη απόδοση σε συνδυασμό με τα Windows 10, ενώ μεγισ