«Κατώτερες των προσδοκιών μας για όλο το 2015» χαρακτήρισε τις πωλήσεις των HTC flagships ο οικονομικός διευθυντής της εταιρείας, Chialin Chang.

BL08_IT_CHIAIN_246_2465752gΗ HTC κατέγραψε ζημιές και για το Q4 του 2015 και εναποθέτει τις ελπίδες της πλέον, αφενός στην επόμενη «ναυαρχίδα» της, η οποία θα ανακοινωθεί στο επερχόμενο Mobile World Congress στα τέλη Φεβρουαρίου και αφετέρου στις εναλλακτικές προϊοντικές γραμμές που αναπτύσσει, όπως το Under Armour Health Box και το virtual reality project, HTC Vive. Όσον αφορά στο Vive, το βάρος θα πέσει κυρίως στις αγορές των ΗΠΑ, Αγγλίας και Γερμανίας, με την αγορά της Κίνας να ακολουθεί στη λίστα των χωρών στις οποίες θα επιχειρήσει να στηρίξει την ανάκαμψή της η εταιρεία. Παράλληλα, με αφορμή το σχετικά επιτυχημένο πείραμα των οικονομικότερων μοντέλων Desire, δεν αποκλείεται να δούμε την HTC να στηρίζεται σε διαφορετικές συσκευές ανά χώρα, δίχως να εμμένει στην προώθηση του εκάστοτε κορυφαίου της μοντέλου.