Mε νέα πλατφόρμα επικοινωνίας και κεντρικό μήνυμα «Ό,τι Πραγματικά Ζητάς» η Tellas δεσμεύεται για ολοκληρωμένες, αξιόπιστες και οικονομικές υπηρεσίες.

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης,  διευθυντής Marketing & Marketing Communication της Τellas.

Ο Γιάννης Γαβριηλίδης, διευθυντής Marketing & Marketing Communication της Τellas.

Με επίκεντρο τους συνδρομητές της και την κάλυψη των επικοινωνιακών τους αναγκών, η  Τellas παρουσίασε τη νέα επικοινωνιακή της πλατφόρμα. Με κύριο μήνυμα «Ό,τι πραγματικά ζητάς», η Tellas έρχεται ακόμη πιο κοντά στους καταναλωτές ως ο πάροχος που προσφέρει έξυπνες λύσεις για τις πραγματικές του ανάγκες.

Με το σήμα να έχει πρωταγωνιστικό και διαδραστικό ρόλο με διαφορετικούς ανθρώπους η Tellas αποκτά πιο φιλικό πρόσωπο. Σε κάθε καμπάνια τo σήμα «ζωντανεύει» και αλλάζει, γίνεται πηγή έμπνευσης, λύση, διασκέδαση. Στόχος είναι με γνώμονα τα απλά, σύντομα και ξεκάθαρα μηνύματα και σε ένα λιτό αλλά παράλληλα ευχάριστο και διακριτό περιβάλλον οι καταναλωτές να κατανοούν εύκολα και άμεσα τις υπηρεσίες που τους προσφέρει η Τellas.


Σήμερα σχεδόν ένα χρόνο μετά το επιτυχημένο “rebranding” που έφερε την Tellas πιο κοντά στους συνδρομητές της, προτεραιότητα είναι η περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών της είτε αυτό σημαίνει την ανάπτυξη υποδομών είτε την πληρέστερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.


«Το 2009 αποτελεί για την Tellas σταθμό στη μέχρι σήμερα πορεία της καθώς μετά τη συγχώνευση με την WIND, η Τellas, ως business unit στη σταθερή τηλεφωνία και τις ευρυζωνικές υπηρεσίες,  αποτελεί μέρος ενός ολοκληρωμένου τηλεπικοινωνιακού οργανισμού που καλύπτει όλες τις ανάγκες επικοινωνίας των συνδρομητών του. Η δυναμική που μας δίνει αυτή η εξέλιξη αποτελεί αδιαμφισβήτητα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και στόχος μας είναι να αξιοποιήσουμε αυτό το πλεονέκτημα προς όφελος του τελικού καταναλωτή δίνοντας του Ό, τι πραγματικά ζητά, δήλωσε ο Γιάννης Γαβριηλίδης, Δ/ντης Marketing & Marketing Communication της Τellas.


Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρία Cream.