O πόλεμος της Google κατά των “κακών” ads

Home/Internet, Αξίζει να δείτε, Πώς να.../O πόλεμος της Google κατά των “κακών” ads

O πόλεμος της Google κατά των “κακών” ads

Σίγουρα είναι πολλές οι φορές που «περίεργες» ή κακόβουλες διαφημίσεις σας παρεμπόδισαν να σερφάρετε όπως θα θέλατε στο διαδίκτυο!

Όταν οι διαφημίσεις είναι καλές, σας συνδέουν με προϊόντα ή υπηρεσίες που σας ενδιαφέρουν και σας διευκολύνουν να βρείτε πιο εύκολα αυτό που θέλετε. Επίσης, κρατούν πολλά από αυτά που αγαπάτε στο διαδίκτυο δωρεάν – όπως ιστοσελίδες ειδήσεων ή εφαρμογές για το κινητό.

Αλλά κάποιες διαφημίσεις είναι ξεκάθαρα «κακές» – όπως αυτές που κουβαλάνε κακόβουλο λογισμικό, καλύπτουν περιεχόμενο που προσπαθείτε να δείτε, ή προωθούν ψεύτικα αγαθά. Οι «κακές» διαφημίσεις μπορούν να καταστρέψουν όλη την εμπειρία σας στο διαδίκτυο και αυτό αποτελεί ένα πρόβλημα που εμείς λαμβάνουμε πολύ σοβαρά. Για αυτό τον λόγο, έχουμε αυστηρή πολιτική όσον αφορά στα είδη των διαφημίσεων που μπορούν να τρέξουν στην Google, επίσης έχουμε επενδύσει σε εκλεπτυσμένη τεχνολογία και σε μια παγκόσμια ομάδα με παραπάνω από 1.000 άτομα που αφιερώνονται στο να καταπολεμάνε τις «κακές» διαφημίσεις.

Πέρυσι μόνο απενεργοποιήσαμε περισσότερες από 780 εκατομμύρια διαφημίσεις, επειδή παραβίαζαν την πολιτική μας – ένας αριθμός που αυξήθηκε με τα χρόνια χάρη στις καινούριες προστασίες που συμπεριλάβαμε. Αν ξοδεύατε ένα δευτερόλεπτο κοιτώντας κάθε μια από αυτές τις διαφημίσεις, θα σας έπαιρνε 25 χρόνια για να τις δείτε όλες!

Εδώ παραθέτουμε κάποιες από τις κορυφαίες κατηγορίες που στοχεύσαμε στη μάχη μας με τις «κακές» διαφημίσεις το 2015:

Έφοδος στις «κακές» διαφημίσεις
Κάποιες από τις «κακές» διαφημίσεις, όπως αυτές που αφορούν προϊόντα που ψευδώς ισχυρίζονται πως βοηθούν στην απώλεια βάρους, παραπλανούν τους ανθρώπους. Κάποιες άλλες βοηθούν απατεώνες να επιτύχουν τον σκοπό τους, όπως αυτές που οδηγούν σε ιστοσελίδες ηλεκτρονικής απάτης (phishing) και ξεγελούν τους χρήστες ώστε να δώσουν προσωπικές πληροφορίες. Μέσω ενός συνδυασμού υπολογιστικών αλγορίθμων και ανθρώπινων αξιολογήσεων, είμαστε σε θέση να παρεμποδίσουμε το μεγαλύτερο μέρος αυτών των διαφημίσεων πριν καν εμφανιστούν.

Εδώ θα βρείτε κάποιες μορφές «κακών» διαφημίσεων που εμποδίσαμε μέσα στο 2015:

Απομιμήσεις
Αποβάλαμε περισσότερες από 10.000 σελίδες και 18.000 λογαριασμούς για απόπειρα πώλησης «μαϊμού» προϊόντων (όπως απομιμήσεις ρολογιών από σχεδιαστές).

Φαρμακευτικά προϊόντα
Παρεμποδίσαμε περισσότερες από 12.5 εκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν την πολιτική μας σχετικά με την ιατρική φροντίδα και τα φάρμακα, όπως διαφημίσεις φαρμακευτικών προϊόντων που δεν έχουν εγκριθεί για χρήση ή που πραγματοποίησαν παραπλανητικούς ισχυρισμούς ότι είναι το ίδιο αποτελεσματικά με τα συνταγογραφούμενα φάρμακα.

Απάτες για απώλεια βάρους
Οι απάτες για απώλεια βάρους, όπως διαφημίσεις για συμπληρώματα που υπόσχονται εξωπραγματική απώλεια βάρους χωρίς δίαιτα ή γυμναστική, ήταν ένας από τους κορυφαίους λόγους που οι χρήστες παραπονέθηκαν μέσα στο 2015. Ανταποκριθήκαμε παρεμποδίζοντας περισσότερες από 30.000 σελίδες για παραπλανητικούς ισχυρισμούς.

Ηλεκτρονική απάτη
Το 2015, ενισχύσαμε την προσπάθειά μας ώστε να καταπολεμήσουμε ιστοσελίδες ηλεκτρονικής απάτης, εμποδίζοντας σαν αποτέλεσμα περίπου 7.000 ιστοσελίδες.

Ανεπιθύμητο λογισμικό
Το ανεπιθύμητο λογισμικό μπορεί να επιβραδύνει τη λειτουργία της συσκευής σας ή ξαφνικά να αλλάξει την αρχική σας σελίδα και να σας παρεμποδίζει από το να την αλλάξετε πάλι. Με νέες δυναμικές μεθόδους προστασίας, απενεργοποιήσαμε πάνω από 10.000 ιστοσελίδες που πρόσφεραν ανεπιθύμητο λογισμικό και μειώσαμε τις ανεπιθύμητες λήψεις μέσω Google ads περισσότερο από 99%.

googlr

Παγίδα για να «κλικάρεις»
Γίναμε ακόμα πιο αυστηροί με τις διαφημίσεις που αποπροσανατολίζουν ή παγιδεύουν ανθρώπους ώστε να αλληλοεπιδράσουν μαζί τους – όπως διαφημίσεις σχεδιασμένες για να μοιάζουν με προειδοποιήσεις που αφορούν το σύστημα του υπολογιστή σας. Μόνο το 2015 απορρίψαμε περισσότερες από 17 εκατομμύρια διαφημίσεις.

Δημιουργώντας μια καλύτερη εμπειρία
Κάποιες φορές ακόμα και οι διαφημίσεις που είναι χρήσιμες και σχετικές συμπεριφέρονται με τρόπους που μπορεί να γίνουν ιδιαίτερα ενοχλητικές – όπως το να καλύπτουν αυτό που προσπαθείτε να δείτε ή σας ανακατευθύνουν στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου χωρίς την θέλησή σας. Μέσα στο 2015, αποκλείσαμε τους χειρότερους παραβάτες.

Τυχαία κλικαρίσματα στο κινητό
Όλοι το έχουμε πάθει. Χαζεύεις μια παρουσίαση με τις καλύτερες στιγμές ενός πρωθυπουργικού debate και ξαφνικά μια διαφήμιση σε ανακατευθύνει, παρόλο που δεν ήθελες να κάνεις κλικ πάνω της. Προσπαθούμε να το καταπολεμήσουμε. Δημιουργήσαμε τεχνολογία ώστε να προσδιορίζει πότε τα κλικ στις διαφημίσεις κινητών είναι συμπωματικά. Αντί να σε ανακατευθύνουμε στην σελίδα του διαφημιζόμενου που δεν ήθελες να επισκεφτείς, σε αφήνουμε να συνεχίσεις να απολαμβάνεις την παρουσίασή σου (και ο διαφημιζόμενος δεν χρεώνεται).

«Κακές» ιστοσελίδες και εφαρμογές
Το 2015, σταματήσαμε να δείχνουμε διαφημίσεις σε περισσότερες από 25.000 εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα, διότι οι προγραμματιστές δεν συμβάδιζαν με τις πολιτικές μας. Περισσότερο από τα δύο τρίτα αυτών των παραβιάσεων αφορούσαν διαφημίσεις σε κινητά τοποθετημένες πολύ κοντά σε κουμπιά, προκαλώντας τυχαία κλικαρίσματα στη διαφήμιση. Υπάρχουν επίσης κάποιες ιστοσελίδες και εφαρμογές που επιλέξαμε να μην συνεργαστούμε διότι δεν ακολουθούσαν την πολιτική μας. Επίσης, απορρίπτουμε αιτήσεις από ιστοσελίδες και εφαρμογές που θέλουν να δείξουν διαφημίσεις Google αλλά δεν συμμορφώνονται με την πολιτική μας. Μέσα στο 2015 απορρίψαμε περισσότερες από 1.4 εκατομμύριο αιτήσεις.

Σε χρήζουμε υπεύθυνο
Σας δίνουμε περισσότερα εργαλεία για να ελέγχετε τα είδη διαφημίσεων που βλέπετε. Πάντα μπορείτε πάντα να μας ενημερώνετε όταν πιστεύετε ότι μια διαφήμιση μπορεί να παραβιάζει την πολιτική μας.

Βάλε αυτή τη διαφήμιση στο αθόρυβο
Μπορεί να είδατε πάρα πολλές διαφημίσεις αυτοκινήτων τελευταία. Η δυνατότητα «Βάλε την στο αθόρυβο» σας επιτρέπει να πατήσετε «Χ» στην κορυφή της διαφήμισης και δεν θα δείτε ξανά διαφήμιση της Google από τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Μπορείτε επίσης να μας πείτε τον λόγο. Τα παραπάνω από 4 δις δείγματα αξιολόγησης που δεχτήκαμε μέσα στο 2015 μας βοηθάνε να προβάλουμε καλύτερες διαφημίσεις και να διαμορφώνουμε την πολιτική μας.

Ρυθμίσεις διαφημίσεων
Το 2015, κυκλοφορήσαμε ένα καινούριο πλάνο για τις ρυθμίσεις των διαφημίσεων, όπου μπορείς να διαχειριστείς την εμπειρία σου με τις διαφημίσεις. Μπορείς να αναβαθμίσεις τα ενδιαφέροντά σου για να κάνεις τις διαφημίσεις που βλέπεις πιο σχετικές ‘η να μπλοκάρεις συγκεκριμένους διαφημιστές μαζί.

Αναμένοντας το 2016
Αναβαθμίζουμε πάντα την τεχνολογία και την πολιτική μας βασισμένοι στις αξιολογήσεις σας – και δουλεύουμε ώστε να είμαστε ένα βήμα μπροστά από τους απατεώνες. Μέσα στο 2016, σχεδιάζουμε αναβαθμίσεις, όπως περεταίρω περιορισμούς στο ποιοι μπορούν να διαφημιστούν ως αποτελεσματικοί στην απώλεια βάρους, και να προσθέσουμε καινούρια προστασία ενάντια σε κακόβουλα λογισμικά και bots. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε πως όλες οι διαφημίσεις που βλέπετε είναι χρήσιμες και ευπρόσδεκτες και θα συνεχίσουμε να παλεύουμε ώστε αυτό να γίνει πραγματικότητα.