Η γνωστή έρευνα φήμης του περιοδικού Fortune τοποθετεί τη Xerox στην πρώτη θέση της λίστας των πιο αξιοθαύμαστων εταιρειών παγκοσμίως.

xerox-logoΠρώτη στη λίστα των πιο αξιοθαύμαστων εταιρειών του κλάδου Η/Υ παγκοσμίως βρίσκεται η Xerox, σύμφωνα με την κατάταξη του περιοδικού Fortune, που δημοσιεύτηκε πρόσφατα έπειτα από τη γνωστή έρευνα φήμης που διεξάγει κάθε χρόνο το περιοδικό. Φέτος η Xerox έκανε ένα εντυπωσιακό άλμα στην πρώτη θέση από το νούμερο 4 του κλάδου όπου βρισκόταν πέρυσι.


Η έρευνα, που συντάσσεται από τη συμβουλευτική εταιρεία Hay Group, ζήτησε από στελέχη, διευθυντές και αναλυτές να βαθμολογήσουν 1.400 επιχειρήσεις με βάση κριτήρια όπως η καινοτομία, η αξία των επενδύσεων και η παγκόσμια ανταγωνιστικότητα. Η Xerox κατετάγη στην πρώτη θέση της κατηγορίας της, με βάση χαρακτηριστικά-κλειδιά φήμης, συμπεριλαμβανομένων της χρήσης των εταιρικών περιουσιακών στοιχείων, της ποιότητας διοίκησης και της κοινωνικής υπευθυνότητας.


«Η φήμη της Xerox βρίσκεται σε τόσο υψηλά επίπεδα, με τους ανθρώπους μας, το όνομά μας και την καινοτομία μας να είναι οι πιο πολύτιμες αρετές μας», ανέφερε η Anne Mulcahy, Chairman και Chief Executive Officer της Xerox. «Επενδύουμε στη φήμη μας, μεριμνούμε για αυτήν και γνωρίζουμε ότι καθένας από τους ανθρώπους της Xerox βοηθάει να προσδιοριστεί το πώς μας αντιλαμβάνεται η αγορά».


«Αυτή η ηχηρή υποστήριξη της φήμης μας από την επιχειρηματική κοινότητα αποτελεί για μας λόγο να αισθανόμαστε πολύ υπερήφανοι και αντανακλά την πλούσια κληρονομιά μας σε ποιότητα εξυπηρέτησης, τεχνολογία παγκοσμίου κλάσης και αφοσίωση στους ανθρώπους μας και στις κοινωνίες όπου αυτοί ζουν και εργάζονται», πρόσθεσε. «Είναι εξίσου σημαντικό ότι αυτή η αναγνώριση της Xerox ως της πλέον αξιοθαύμαστης εταιρείας του κλάδου ανεβάζει τον πήχη για το πώς θα συνεχίσουμε να παράγουμε αξία για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη».


Τα αποτελέσματα της έρευνας, που προβάλλεται από το FORTUNE ως η τελική έκθεση για την επιχειρησιακή φήμη, περιλαμβάνονται στο τεύχος του περιοδικού που κυκλοφόρησε στις 16 Μαρτίου και είναι προσβάσιμα online στη διεύθυνση http://www.fortune.com.


«Οποιαδήποτε εταιρεία μπορεί να έχει καλή απόδοση και να διατηρήσει το καλό της όνομα κατά τη διάρκεια της μεγαλύτερης ύφεσης των τελευταίων 75 χρόνων είναι αναμφίβολα περισσότερο αξιοθαύμαστη από αυτήν με την κορυφαία απόδοση σε καιρούς οικονομικής άνθησης», σχολίασε ο Geoff Colvin, Διευθυντής Σύνταξης του FORTUNE, στο σχετικό άρθρο του περιοδικού. «Τα συναισθήματα θαυμασμού είναι τόσο δυσεύρετα στις μέρες μας, που είναι πιο πολύτιμα από ποτέ – και σε μία εποχή παγκόσμιας οικονομικής αναταραχής, η φήμη είναι πιο ευμετάβλητη από ποτέ».