Το πρώτο διαφημιστικό της LG στο Super Βowl υποστηρίζει την τηλεοπτική επικοινωνία της OLED, προωθώντας την ως τη ‘Νέα Εποχή’ στην τεχνολογία των τηλεοράσεων.

Η LG Electronics ανακοίνωσε το πρώτο διαφημιστικό της εταιρείας για το Super Bowl θα δημιουργηθεί από την εταιρεία παραγωγής του διάσημου σκηνοθέτη Ridley Scott, την ‘RSA Films’ . Ο γιός του αναγνωρισμένου δημιουργού, Jake Scott, θα σκηνοθετήσει το spot το οποίο θα παρουσιάζει την ευρέως αναγνωρισμένη τεχνολογία OLED της LG. Ως μέρος της αποτελεσματικής στρατηγικής marketing της εταιρείας, το διαφημιστικό spot ‘Super Bowl 50’ της LG θα αναδείξει την αφοσίωση της εταιρείας στη διερεύνηση νέων τεχνολογιών και θα επικοινωνεί το τολμηρό μήνυμα, ότι η τηλεόραση OLED δεν αποτελεί απλά μια νέα τηλεόραση, αλλά σηματοδοτεί μια εντελώς νέα εποχή στην τεχνολογία τηλεοράσεων.

Το νέο διαφημιστικό της LG αξιοποιεί την τεχνογνωσία και τη δημιουργικότητα της συνεργασίας μεταξύ πατέρα και γιού. Η τελευταία ταινία του Ridley Scott, ‘The Martian’, πρόσφατα κέρδισε το Βραβείο Σκηνοθεσίας για το 2015 από τον οργανισμό ‘National Board of Review’, ενώ είναι υποψήφια για το Βραβείο Καλύτερης Ταινίας στα επερχόμενα ‘Golden Globe Awards’. Ο σκηνοθέτης είναι επίσης γνωστός για την πρωτοποριακή διαφήμιση ‘1984’ για τα ‘Macintosh’, που έχει ανακηρυχτεί ως η καλύτερη διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Super Bowl όλων των εποχών από το’Forbes’. Αλλά και ο γιός του διάσημου σκηνοθέτη δεν υστερεί καθόλου, καθώς έχει ήδη παρουσιάσει έξι διαφημιστικά κατά τη διάρκεια του Super Bowl, μεταξύ των οποίων και το διαφημιστικό της Budweiser ‘Lost Dog’, το οποίο αξιολογήθηκε ως η καλύτερη διαφήμιση για την περσινή σεζόν από το ‘USA Today’.

LG_OLED Superbowl_1«Την πρώτη φορά που είδα τις τηλεοράσεις OLED, γοητεύτηκα από τη συγκλονιστική ποιότητα της εικόνας τους», ανέφερε ο Ridley Scott. «Με το διαφημιστικό ‘1984’, παρουσιάστηκε στο κοινό μία πρωτοποριακή τεχνολογία που υποσχόταν να αλλάξει τα πάντα», είπε ο Jake. «Βλέπω να συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με τις τηλεοράσεις LG OLED».

«Είμαστε εξαιρετικά ενθουσιασμένοι από τη συνεργασία με τους Ridley και Jake Scott για το νέο διαφημιστικό spot της OLED TV για το Super Bowl», δήλωσε ο said Lee Jeong-seok, Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Marketing Communication Division στην LG Electronics Home Entertainment Company. «Η LG θα συνεχίζει να προσφέρει στους καταναλωτές την ευκαιρία να δουν τις δυνατότητές της τηλεόρασης OLED για τέλεια επίπεδα μαύρου και ρεαλιστικής απεικόνισης των χρωμάτων, που σε συνδυασμό προσφέρουν μια εντελώς νέα εμπειρία θέασης».