Στις 21 και 22 Νοεμβρίου το Innovathens θα φιλοξενήσει το Startup Safary Athens που θα περιλαμβάνει εκθέσεις καινοτομίας με startups και workshops.

Το Startup Safary Athens επιστρέφει το διήμερο 21 και 22 Νοεμβρίου στον Κόμβο Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων-INNOVATHENS! Το πρόγραμμα περιλαμβάνει ιδιαίτερα ενδιαφέροντα workshops αλλά και την Έκθεση Καινοτομίας “Big ideas are here!” με τις startups που συμμετείχαν στους 3 κύκλους του Επιχειρηματικού Επιταχυντή.

Το Startup Safary είναι ένα διήμερο open doors για συνεργατικούς χώρους, θερμοκοιτίδες επιχειρηματικότητας, start-up και εταιρείες τεχνολογίας που πραγματοποιείται με επιτυχία στο Βερολίνο και σε 7 ακόμη Ευρωπαϊκές πόλεις, ανάμεσα σ’ αυτές και η Αθήνα.

Οι εκδηλώσεις θα αποτελέσουν μέρος της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας 2015 (Global Entrepreneurship Week) και της σειράς δράσεων “Η Αθήνα Επιχειρεί” του Δήμου Αθηναίων που θα περιλαμβάνει εργαστήρια, σεμινάρια, διαλέξεις, ημέρες καριέρας, ξεναγήσεις, παρουσιάσεις & networking events.

Αναλυτικό Πρόγραμμα:

How to establish your startup and grow globally – 21 Νοεμβρίου, 13:00-14:30

Πάνελ γνωστών και επιτυχημένων ανθρώπων της αγοράς που συζητούν για την επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα, τα προβλήματα που προκύπτουν και τρόπους για να επιλυθούν. Συγκεκριμένα, στη συζήτηση συμμετέχουν οι:

– Ορέστης Τζανετής, COO της Intale
– Σωκράτης Πλούσας, Πρόεδρος της Ένωσης Νεοφυών Επιχειρήσεων Ελλάδας
– Σωτήρης Συμακέζης, Group Chief Digital Officer της Eurobank
– Λουκάς Πηλίτσης, Ιδρυτής εταίρος του Anchorstone Partners

Soft Skill Lab @ Entrepreneurship – 21 Νοεμβρίου, 15:00-17:00

Έχω μία επιχειρηματική ιδέα και θέλω να την κάνω πράξη. Πόσο σημαντικές είναι οι κοινωνικές δεξιότητές μου για να πετύχω; Ποια soft skills είναι τα κρίσιμα στην επιχειρηματική ζωή; Το Soft Skill Lab @ Entrepreneurship είναι ένα εργαστήρι βιωματικών ασκήσεων που διοργανώνεται από την αέλια, το British Council και το INNOVATHENS και αποδεικνύει με πρακτικό τρόπο πόσο κρίσιμα είναι τα soft skills για να ξεκινήσετε και να προχωρήσετε ένα νέο επιχειρηματικό εγχείρημα!


“Big ideas are here!” έκθεση καινοτομίας – 21 & 22 Νοεμβρίου, 12:00-17:00

safary02_INNOVATHENS_642x360_612949705Online πλατφόρμες για τη βελτίωση των υπηρεσιών στον τουρισμό και στον πολιτισμό, mobile applications που προσφέρουν 3D ξεναγήσεις σε αρχαιολογικούς χώρους, που κάνουν παιχνίδι τα ψώνια στο supermarket ή προσφέρουν ακριβή πρόγνωση του καιρού αλλά και βιολογικά προϊόντα, μίνι-εκτυπωτές, θερμοκήπια για μπαλκόνια και ταράτσες!

Το INNOVATHENS στέγασε τις ιδέες 54 startups σε ένα ιδανικό περιβάλλον για την ανταλλαγή απόψεων, γνώσεων και εμπειρίας και προσέφερε σεμινάρια και εξειδικευμένο mentoring. Ελάτε να ανακαλύψουμε τα επιχειρηματικά σχήματα που συμμετείχαν στους 3 κύκλους του Επιχειρηματικού Επιταχυντή!

Στο “Big ideas are here!” συμμετέχουν οι startups: Thess-ράμπα, Nutrinsider, EazyBnb, smarthoteling.com, e-vitrines.gr, Weather ExMachina, kithara.gr, Fraud Line, GLOBARTERY, Heliix, Hellas4Seasons, Justphonebook, Moptil, AthenOurs, Event Dynamics, Selfpree, The “meraki” people global initiative, Tunza, K&A ΕΠΙΜΕΤΡΟΝ ΕΠΕ, Coffeewards, e-chronomichani project, Rent Art, Tapit, CareerOrientation.eu, Urban Hydroponics, ANOGI & Epsilon Products.


Branding & startups = επιτυχία – 22 Νοεμβρίου, 12:00-14:30

Έχετε την μεγάλη ιδέα που θα αλλάξει τον κόσμο; Ή έστω τον τομέα σας; Η επιτυχία της είναι μάλλον θέμα τύχης, αν η αγορά δεν την καταλάβει με τον δικό της τρόπο. Μαζί με το Δημοσθένη Μπρούσαλη, απαντάμε σε ζωτικά ερωτήματα στρατηγικής, branding και μάρκετινγκ. Το workshop προσφέρει έναν οδικό χάρτη σε θέματα προετοιμασίας που ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες αποτυχίας στην πρώτη προσπάθεια επιχειρείν.

Extroversion: how to guide – 22 Νοεμβρίου, 15:00-17:00

Σεμινάριο με εισηγήτρια τη Μαρία Αργύτη που στοχεύει στην ενημέρωση των εταιρειών για το πώς θα πρέπει να οργανώσουν την εξωστρέφεια προς αγορές του εξωτερικού. Γίνονται προτάσεις μεθοδολογίας για την επιλογή χωρών-στόχων, την αξιολόγηση προσωπικού, την επιλογή μοντέλου πωλήσεων (direct-indirect), τη στόχευση πελατών, τον προϋπολογισμό και προτείνεται ένα μίγμα μάρκετινγκ, προκειμένου να υπάρξουν αποτελέσματα σε σύντομο χρονικό διάστημα.