Στην Αθήνα βρέθηκε από τις 3 έως 5 Νοεμβρίου το Run Simple Truck, τραβώντας την προσοχή των startups και εκατοντάδων επαγγελματιών.

Στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής περιοδείας Run Simple Tour, εκατοντάδες επαγγελματίες, φοιτητές, καθώς και startups είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με έμπειρα στελέχη της SAP και να ενημερωθούν σχετικά με τις σύγχρονες και καινοτόμες λύσεις που προσφέρει η εταιρεία.

Πιο συγκεκριμένα, οι επισκέπτες του Run Simple Truck, το οποίο βρισκόταν στο Ζάππειο, παρακολούθησαν παρουσιάσεις σχετικά με τις λύσεις SAP Hybris, SAPS/4Hana, SAP Predictive maintenance/ Asset Management, SAP Simple Finance, the Internet of Things and Sports solutions (Hana, Real Time, In memory), Digital Boardroom. Παράλληλα, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ομιλία του Marc Nolla, Director Strategic Innovation SAP i-Swat EMEA South, σχετικά με την καινοτομία και τα οφέλη της στροφής των επιχειρήσεων προς τον ψηφιακό κόσμο. Χορηγοί του Run Simple Truck Tour στην Αθήνα ήταν οι εταιρίες Real Consulting και ΤEKA Systems.

Μέσω της επίσκεψης τους στο Run Simple Truck, 250 και πλέον σύγχρονοι επιχειρηματίες και ανώτερα στελέχη επιχειρήσεων είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν διεξοδικά σχετικά με τις σύγχρονες και εξαιρετικά καινοτόμες λύσεις επιχειρησιακού λογισμικού της SAP, ανακαλύπτοντας τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν οι επιχειρήσεις τους σε βάθος χρόνου από τη μετάβαση τους σε ένα ψηφιακό περιβάλλον λειτουργίας, καθώς και για τις εντυπωσιακές δυνατότητες του Internet of Thing (IoT), του Cloud και του In-memory computing. Στο πλαίσιο αυτό, εξειδικευμένα στελέχη της SAP παρουσίασαν παραδείγματα, καθώς και πρακτικές εφαρμογές των λύσεων που προσφέρει η εταιρεία, οι οποίες είναι ικανές να μεταμορφώσουν τις σύγχρονες επιχειρήσεις ανεξαρτήτως του μεγέθους τους και του τομέα δραστηριοποίησης τους.

Πιο συγκεκριμένα στο πλαίσιο του Run Simple Tour παρουσιάστηκαν οι λύσεις:

SAP Hybris (Marketing): Η ολοκληρωμένη λύση SAP Hybris Profile έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί το κέντρο αναφοράς του συστήματος που χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία, καταγράφοντας όλες τις συναλλαγές μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της, τις συμπεριφορές τους και λοιπά στοιχεία. Επιπλέον, στόχος της λύσης είναι να δημιουργεί ένα δυναμικό προφίλ που ανανεώνεται διαρκώς, το οποίο θα αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των πελατών ανά πάσα στιγμή. Με τη συλλογή αυτών των χρήσιμων δεδομένων, το σύστημα μπορεί να ενεργοποιήσει ενέργειες σε πραγματικό χρόνο, και να έχει άμεση επ