Η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. επέλεξε τη SiEBEN για την υλοποίηση έργου CRM, με κύριο στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση του πελάτη και την οργηάνωση της ομάδας πωλήσεων.

Η Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε. έχοντας σημαντικό αριθμό καταστημάτων σε όλη την Ελληνική επικράτεια επιθυμούσε να δημιουργήσει μια ολοκληρωμένη εικόνα του πελάτη ανεξαρτήτως του κατάστημα που εκείνος επισκεπτόταν. Για να επιτευχθεί αυτό, καθοριστική ήταν και η κάλυψη της ανάγκης των υπαλλήλων για άμεση και έγκαιρη πληροφόρηση που θα τους επέτρεπε να βελτιώσουν τις παρεχόμενες προς τους πελάτες υπηρεσίες και το επίπεδο ικανοποίησης τους.

Η εταιρεία κατανοώντας τις απαιτήσεις ενός τέτοιο έργου, επένδυσε στην εμπειρία και τεχνογνωσία των συνεργατών της SiEBEN για να αντικαταστήσει τα προηγούμενα συστήματα που χρησιμοποιούσε με το Microsoft Dynamics CRM 2015. Η πλατφόρμα Microsoft Dynamics CRM 2015 επιλέχθηκε για να συμβάλει στην καλύτερη οργάνωση της ομάδας πωλήσεων και επιπλέον στην καλύτερη διαχείριση των έργων, των προσφορών, του πιστωτικού ελέγχου, διαγωνισμών, των events/εκπαιδεύσεων καθώς και των ενεργειών marketing. Η αξιοποίηση της πλατφόρμας και των δυνατοτήτων της με τον βέλτιστο τρόπο θα δώσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην εταιρεία.

SiEBENLogo_2009Παράλληλα, η διασύνδεση του CRM με το τηλεφωνικό κέντρο της Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε έδωσε νέες δυνατότητες στο Customer Care της εταιρείας για να διαχειρίζεται ταχύτερα και αποτελεσματικότερα τις κλήσεις, ενώ σημαντικό μέρος των διαδικασιών που είχε μέχρι πρόσφατα έχουν αυτοματοποιηθεί πλήρως.

Τέλος και προκειμένου να καλυφθούν στο έπακρο και οι ανάγκες του marketing τμήματος, ενσωματώθηκε το Marera, η integrated marketing πλατφόρμα της SiEBEN που επιτρέπει τον σχεδιασμό και υλοποίηση κάθε είδους Marketing Campaign για μαζική επικοινωνία (αποστολές μηνυμάτων Newsletter, email, sms, push notifications κά).

Με την ολοκλήρωση του έργου, η εταιρεία έχει στα χέρια της όλα τα εργαλεία και τις απαραίτητες πληροφορίες για τη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της, ενώ παράλληλα βελτίωσε σημαντικά την καθημερινότητα και την αποδοτικότητα του προσωπικού της. Σύμφωνα με τον κ. Κανιό Γιώργο, IT Director της Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., «Η SiEBEN ήταν ο καταλληλότερος συνεργάτης για την εγκατάσταση, υποστήριξη και παραμετροποίηση της Μicrosoft Dynamics CRM πλατφόρμας στις δικές μας ανάγκες καθώς και την επιτυχή διασύνδεσή της με τα υπόλοιπα συστήματα της εταιρείας.»