Η Nikon Europe αποκτά νέα τοποθεσία web με νέα σχεδίαση, χαρίζοντας ελκυστική εμπειρία χρήσης, είτε μπαίνετε από PC, είτε από tablet και το smartphone.

nikonΗ Nikon Europe ανακοινώνει την έναρξη της λειτουργίας της νέας της τοποθεσίας web www.europe-nikon.com. Χάρη στην εκ νέου σχεδίασή της με χαρακτηριστικά αυτόματης προσαρμογής στην οθόνη του χρήστη, παρέχει μια ελκυστική εμπειρία χρήστη σε όλες τις συσκευές, επιτρέποντας στους καταναλωτές να αποκτούν εύκολα πρόσβαση στην τοποθεσία από οπουδήποτε και με οποιοδήποτε μέσο επιλέξουν: επιτραπέζιο υπολογιστή, tablet και κινητή συσκευή.

 

Η τοποθεσία, η οποία αποτελεί αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης σχετικά με τη Nikon, έχει νέα εμφάνιση και δυνατότητα εύκολης πλοήγησης και καλεί τους πελάτες να εντρυφήσουν στο πλούσιο περιεχόμενό της. Με το πάτημα ενός κουμπιού ή με ένα άγγιγμα της οθόνης, οι πελάτες έχουν στη διάθεσή τους πληροφορίες προϊόντων, όπως ενδεικτικά μεγάλες, εντυπωσιακές εικόνες και ενσωματωμένα στη σελίδα προϊοντικά βίντεο.

 

Η Monika Matuszewska, Διευθύντρια Εμπειρίας Καταναλωτών για τη Nikon Europe, δήλωσε: “Ως εταιρεία που βασίζεται στα ψηφιακά μέσα και που θέτει τους πελάτες της ως πρώτη προτεραιότητα, η ιστοσελίδα της πρέπει να λειτουργεί με την ίδια φιλοσοφία. Οι πελάτες μας θέλουν να έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν πρόσβαση σε περιεχόμενο όπου και αν βρίσκονται, όποτε και αν το χρειαστούν. Ανεξάρτητα από το αν πρόκειται για κάποιον αναγνωρισμένο επαγγελματία ή έναν απλό χρήστη που θέλει να βελτιώσει τις φωτογραφίες που βγάζει με το smartphone του, οι πελάτες μας θέλουν να αφιερώνουν κάποιο χρόνο, για να εξερευνήσουν τις επιλογές τους και να ανακαλύψουν όσα έχει να προσφέρει η Nikon. Η δική μας αποστολή είναι να τους βοηθήσουμε. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο σχεδιάσαμε ξανά από την αρχή την τοποθεσία web, προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι η εμπειρία αναφορικά με την επωνυμία μας που αποκομίζει το κοινό, όποια και αν είναι η συσκευή που χρησιμοποιεί, είναι μία και ενιαία.”

 

Η τοποθεσία web, η οποία συγκεντρώνει περίπου 2 εκατομμύρια επισκέπτες το μήνα, διατίθεται σε πολλές γλώσσες για 37 αγορές σε όλη την Ευρώπη. Περιλαμβάνει ειδικές ενότητες για service και υποστήριξη, ξεχωριστή σελίδα για τα δελτία τύπου, ενώ οι επισκέπτες μπορούν να αντλούν έμπνευση από ταλαντούχους φωτογράφους, των οποίων το έργο περιλαμβάνεται στην καμπάνια επωνυμίας I AM DIFFERENT της Nikon.