H SAP καινοτομεί και θέτει νέα δεδομένα στο Customer Engagement με την ισχυρή λύση SAP hybris που αλλάζει τη σχέση εταιρειών με τους πελάτες.

SAP 15Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία ψηφιακών λύσεων, οι οποίες ενσωματώνουν χαρακτηριστικά ικανά να μετασχηματίσουν τη σχέση των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους.

Ο άμεσος σχεδιασμός της SAP περιλαμβάνει την παρουσίαση ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου λύσεων SAP hybris. Οι εν λόγω λύσεις έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρουν στις επιχειρήσεις ευκολίες, όπως real-time γνώση του προφίλ πελατών, ηλεκτρονικό εμπόριο και λειτουργίες που συμβάλλουν στην ενδυνάμωση των διαδικασιών του front office τους. H SAP μέσω των νέων της λύσεων, περνά ένα βήμα μπροστά από τα παραδοσιακά συστήματα εξυπηρέτησης πελατών (CRM), σε μια νέα εποχή που απαιτεί ψηφιακή δικτύωση, άμεση εξυπηρέτηση και υποστήριξη πελατών.

 

«Οι σύγχρονες εταιρείες δεν μπορούν πλέον να βασίζονται σε δαπανηρά, παρωχημένα συστήματα συνεργασίας με τους πελάτες τους, καθώς οι περισσότεροι από αυτούς είναι χρήστες πολλαπλών συσκευών, και έχουν άρτια γνώση της ψηφιακής τεχνολογίας. Οι πελάτες πλέον επιθυμούν οι ανάγκες τους να γίνονται κατανοητές και να εκπληρώνονται με συνέπεια και αμεσότητα», δήλωσε ο Bill McDermott, CEO της SAP SE.

 

«Οι παλαιότερες cloud-based CRM τεχνολογίες είναι πολύπλοκες για τις επιχειρήσεις, καθώς βασίζονται σε συστήματα τα οποία είχαν δημιουργηθεί πριν την αύξηση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) και της φορητότητας των συσκευών. Οι σύγχρονες επιχειρήσεις χρειάζονται καινοτόμες λύσεις, ικανές να απλοποιούν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών (front office), καθιστώντας κάθε συναλλαγή με την επιχείρηση απλή».

 

Η λύση SAP hybris Profile έχει δημιουργηθεί με σκοπό να αντλεί στοιχεία για τις συνήθειες πελατών
Η ολοκληρωμένη λύση SAP hybris Profile έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να αποτελεί το κέντρο αναφοράς του συστήματος που χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία, καταγράφοντας όλες τις συναλλαγές μεταξύ της εταιρείας και των πελατών της, τις συμπεριφορές τους και λοιπά στοιχεία. Επιπλέον, στόχος της λύσης είναι να δημιουργεί ένα δυναμικό προφίλ που ανανεώνεται διαρκώς, το οποίο θα αντικατοπτρίζει τις ανάγκες των πελατών ανά πάσα στιγμή. Με τη συλλογή αυτών, των καθόλα χρήσιμων δεδομένων, το σύστημα μπορεί να ενεργοποιήσει ενέργειες σε πραγματικό χρόνο, και να έχει άμεση επαφή με κάθε πελάτη σε όλα τα σημεία εξυπηρέτησης. Πιο συγκεκριμένα, η λύση SAP hybris Profile:
– Δημιουργεί δυναμικό προφίλ των πελατών σε πραγματικό χρόνο
– Καταγράφει τις αλληλεπιδράσεις, καταστάσεις και συμπεριφορές των πελατών
– Επιτρέπει στις επιχειρήσεις να παραδίδουν βελτιωμένες υπηρεσίες στους πελάτες τους εμπλουτίζοντας τες διαρκώς
– Προσφέρει εξειδικευμένο σχεδιασμό για μέγιστη ευελιξία σε μεγάλη κλίμακα

 

«Οι εργαζόμενοι της Yankees χρησιμοποιούν τις πιο προηγμένες τεχνολογίες, για να έρθουν σε επαφή με τους θαυμαστές μας, όπου και όπως μπορούν», δήλωσε ο κύριος Mike Lane, Vice President and CIO, Technology & Broadcasting, της ομάδας Yankees. «Λύσεις όπως αυτές που έχει οραματιστεί η SAP, μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά τις αθλητικές οργανώσεις να παρέχουν ποιοτικές υπηρεσίες σε καθένα από τα σημεία εξυπηρέτησης, γεγονός που αντικατοπτρίζει πλήρως τις προσδοκίες των πελατών μας».
Η λύση SAP hybris Customer Experience προσφέρει εξαιρετικά ποιοτική εξυπηρέτηση

 

Το λογισμικό που χρησιμοποιεί η λύση SAP hybris Customer Experience είναι ικανό να προσφέρει στο χρήστη onmichannel εμπειρία, ενώ ταυτόχρονα έχει τη δυνατότητα να προσφέρει οπτική απεικόνιση της εμπειρίας του κάθε πελάτη. Επιπλέον, η λύση έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να προσφέρει:
– Νέας γενιάς, omnichannel σύστημα διαχείρισης περιεχομένου
– Διαχείριση και παράδοση δυναμικών, στοχευμένων και συνεκτικών περιεχομένων και υπηρεσιών
– Παράδοση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο και σε όλα σημεία εξυπηρέτησης.
– Ένα σύνολο εργαλείων για τους πελάτες και τους συνεργάτες, το οποίο τους δίνει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιούν για πολλαπλές δραστηριότητες
– Ενοποίηση με άλλα προϊόντα του SAP Hybris, έτσι ώστε να προσφέρει απλοποιημένη και ολοκληρωμένη εμπειρία στο χρήστη.

 

«Βρισκόμαστε πλέον εν μέσω μιας εποχής όπου η ικανοποίηση και η δέσμευση των πελατών σε μια επιχείρηση αποτελεί προτεραιότητα», δήλωσε ο Paul Greenberg, President της The 56 Group και συγγραφέας της έκδοσης CRM at the Speed of Light». Επανασχεδιάζοντας τα συστήματα CRM οδηγούμαστε στην εξεύρεση τρόπων με τους οποίους τα συστήματα μπορούν αλληλεπιδρούν με τους πελάτες. Μέσω των νέων συστημάτων είμαστε πλέον σε θέση να κατανοήσουμε τον τρόπο σκέψης και λειτουργίας των πελατών και έτσι μπορούμε να τους προτείνουμε έξυπνες και καινοτόμες λύσεις που εξυπηρετούν τις ανάγκες τους. Στην πραγματικότητα, η προσέγγιση της SAP ως προς αυτό το θέμα είναι πολύ έξυπνη, καθώς ουσιαστικά μπορεί να αναγνωρίσει τις ανάγκες των πελατών της πολύ εύκολα και να τους προτείνει τις λύσεις που εξυπηρετούν τις ανάγκες τους».

 

Ο σχεδιασμός της λύσης SAP hybris as a Service της Cloud έκδοσης της πλατφόρμας SAP HANA® είναι βασισμένος στην καινοτομία
Έχοντας αρχικά σχεδιαστεί για να αποτελέσει τμήμα της λύσης SAP hybris front office της Cloud έκδοσης της πλατφόρμας SAP HANA, η λύση SAP hybris as a Service βοηθά τους χρήστες της να βρίσκονται πάντα ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό, καθώς τους παρέχει διασυνδεσιμότητα, αυτονομία και απλότητα. Ορισμένα από τα χαρακτηριστικά της λύσης είναι τα ακόλουθα:

 

– Καινοτομία στο cloud και ενσωμάτωση στις εφαρμογές SAP hybris
– Ένα οικοσύστημα λύσεων ικανών να επιταχύνουν την καινοτομία, κρατώντας το κόστος και τα εμπόδια εφαρμογής σε χαμηλό επίπεδο
– Μικρο-εφαρμογές που διαχειρίζονται τις λειτουργίες
– Μοντέλο παροχής cloud υπηρεσιών για οικονομικά αποδοτική κατανάλωση

 

«Η λύση SAP hybris as a Service έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών προς τις επιχειρήσεις, ενώ ταυτόχρονα απλοποιεί τη διαδικασία εξυπηρέτησης πελατών (front office)», δήλωσε ο Scott Mager, customer engagement and commerce practice leader, της Deloitte Digital.
Ευρεία υποστήριξη οικοσυστήματος

 

Αναγνωρίζοντας ευκαιρίες στην αγορά, πολλοί συνεργάτες της SAP είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν το όραμα της να γίνει πραγματικότητα. Χιλιάδες επαγγελματίες από συμβουλευτικές εταιρείες παγκοσμίως όπως οι Accenture, Capgemini, Deloitte Digital, IBM και η PublicisSapient, εκπαιδεύονται και πιστοποιούνται στις σχετικές λύσεις της SAP. Επίσης, η SAP συνεργάζεται στενά με ένα σύνολο παρόχων λογισμικού, συμπεριλαμβανομένων των DocuSign, GENBAND, OpenText και Sprinklr, με στόχο την ενσωμάτωση των βασικών τεχνολογιών τους σε αυτές τις λύσεις, προσφέροντας ακόμη μεγαλύτερη αξία στους πελάτες της.

 

Η Cloud έκδοση της πλατφόρμας SAP HANA αποτελεί μια ανοιχτή πλατφόρμα υπηρεσιών, η οποία προσφέρει in-memory αποθήκευση δεδομένων και υπηρεσίες επαγγελματικών εφαρμογών. Επιπλέον, επιτρέπει στους χρήστες της να επεκτείνουν εύκολα τις εφαρμογές SAP που χρησιμοποιούν ήδη, καθώς και να ενσωματώσουν τις λειτουργίες της σε άλλες εφαρμογές στο cloud. Για να υποστηρίξει την αυξανόμενη ζήτηση καινοτόμων επιχειρηματικών διαδικασιών πέρα από το CRM, η SAP προσφέρει τώρα τη λύση SAP Cloud for Customer, η οποία λειτουργεί στην Cloud έκδοση της πλατφόρμας SAP HANA και μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να εφαρμόσουν ταχέως τα σχέδια τους για γρήγορο ROI.